Forum
Top secret
Resulta que ahir vaig donar un volt i molt a prop del hotel montanya a Seva hi ha un circuit permanent de 4x4 que jo entenia que estava tancat pero per sorpresa esta obert i sembla abandonat,gent si voleu propar els vostres Lands ja ho sabeu,pero feu.me un toc i ens retrobem,salut a tots.Ni se us pasi per el cap anar.hi sense cap serie que us puguir eslingar ok?
AJjajajaja, ok!!! Merci per l'informacio, pero se'm fa raro que ho tinguin abandonat¿?!
Es un circuit que hi ha moltes pedres????
UNa vegada vaig anar a veure una competicio de 4x4 y estaba molt guapo!!!
😉 😉
Aviam si tinc un "hueco" i macosto.... jejeje
militar, passam el teu tel que em vaig cambiar de movil i no el tinc.
Salut !
no creo que este abandonado es un circuito que va mucha gente los de mi firi an mucho i eso es pribado i ace unos meses estaba abierto
Eeepp!!
Jo hi tinc un amic que hi va sovint, i es tal copm ho diu en Pumu. Es un circuit privat, i si l'ensopegues obert, bé si no mitja volta i cap a casa.
Jo em vaig carregar un esmorteidor allí...
Va Sr. Aragay...muntem algun "cotarru" ;D
Apa Siau
perdon puse los de mi firi i queria decir foro yo estoi mucho por un foro de jeep por tener antes un wrangler i ellos van a veces pagan un poco i estan todo el dia
El que dieu no serael circuit del Montanya, no? te dues entrades i normalment hi han cadenes a cada costat. Es pot llogar per crec que son 200 euros o algo mes per tot el dia. La veritat es que te alguna coseta, pero res espectacular.
Els del SoloAuto es a on acostumen a fer les seves probes.