Forum
Repro en Catalunya
A mí en el Mini la hicieron en Hgsport y el banco de pruebas en Tecniauto, pero te pillan un pelín retirado, Mataró. Ahora, lo dejaron como un cohete....
Que te cobraron,si se puede saber....
Ahí duele, 250 la repro y 75 el banco. Mereció la pena, desde 1500rpm le soltabas el pié y no dejaba de empujar hasta el corte. Por eso me lo quité de encima ;D
Ep!!
Jo com el Calsimo, a travès de Land Classics vam reprogramar el Defe i un 10, el tiu que ho fa sap que toca. No com alguns dels tallers que dieu que amb una màquina de mil€ et fan una repro..sense desmereixer a ningú eh!
Ahí duele, 250 la repro y 75 el banco. Mereció la pena, desde 1500rpm le soltabas el pié y no dejaba de empujar hasta el corte. Por eso me lo quité de encima ;D
Joan...ets tu el de Viladecans?......Vas repogramar el mini?..
I per cuan ho fan els de Land Classics?
Pregunta-ho a ells directament! Crec que eren 300€ però suposo que dependrà del que li vulguis fer al cotxe..
Va no t'ho pensis que el cotxe fa tal canvi que sembla un altre! Apa que no ric jo quan la gent et mira a l'autopista amb cara de "no pot ser que aquest trasto m'estigui adelantant com si res" jeje
Pregunta-ho a ells directament! Crec que eren 300€ però suposo que dependrà del que li vulguis fer al cotxe..
Va no t'ho pensis que el cotxe fa tal canvi que sembla un altre! Apa que no ric jo quan la gent et mira a l'autopista amb cara de "no pot ser que aquest trasto m'estigui adelantant com si res" jeje
El mio està hecha la repro a traves d Land Clasics, tengo un Defender Td5, de momento estoy contento con los resultados, a ganado en recuperacion que parece otro coche, tambien en bajos y me a bajado el consumo manteniendo la Conducción tranquila q hacia antes de la repro, no soy el unico a quien le a hecho la repro, tambien la tiene otro Defender Td5 q conozco y tambien està contento con la repro, incluso el mismo de Land Clasics en su Disco Tres la lleva echa por el.
Es un tio que hace repros a medida para cualquier vehiculo incluso hasta para tràilers
Gracies a tots per els comentaris i en especial al Josep Mª i Oriol, elkie trucam i parlem, el meu telefon es el 666.32.93.95.
Bona nit,
Xavi
😉
Joan...ets tu el de Viladecans?......Vas repogramar el mini?..
Sí, el mini estava reprogramat peró a part portava la politja del compressor canviada, escapament, filtre, injectors del John Cooper Works, bobines, cables etc. 205CV de diverssió, massa diverssió.
Millor ara amb el 300tdi ;D
El mio està hecha la repro a traves d Land Clasics, tengo un Defender Td5, de momento estoy contento con los resultados, a ganado en recuperacion que parece otro coche, tambien en bajos y me a bajado el consumo manteniendo la Conducción tranquila q hacia antes de la repro, no soy el unico a quien le a hecho la repro, tambien la tiene otro Defender Td5 q conozco y tambien està contento con la repro, incluso el mismo de Land Clasics en su Disco Tres la lleva echa por el.
Es un tio que hace repros a medida para cualquier vehiculo incluso hasta para tràilersGracies a tots per els comentaris i en especial al Josep Mª i Oriol, elkie trucam i parlem, el meu telefon es el 666.32.93.95.
Bona nit,
Xavi
😉
En comptes de tanta trucadeta a veure si quedem per sopar un altre cop amb els Nachos collons, que els pintxos estavan de mort.
Es un tio que hace repros a medida para cualquier vehiculo incluso hasta para tràilersGracies a tots per els comentaris i en especial al Josep Mª i Oriol, elkie trucam i parlem, el meu telefon es el 666.32.93.95.
Bona nit,
Xavi
😉En comptes de tanta trucadeta a veure si quedem per sopar un altre cop amb els Nachos collons, que els pintxos estavan de mort.
Jajajaja
Aixo aixo a menjar !!!!
Xavi