Forum
Passejada pel Montnegre
Hola,
Diumenge, 25bdl em va portar per una improvitzada ruta pel Montnegre.
Ruta familiar o sigui tranquila sense ensurts però molt xula .
El mercurio no va venir, es va “rajar” :'( Ji,Ji,Ji … ;D ;D ;D ;D
Sant Iscle de Vallalta – Santa Maria del Montnegre – Hortsavinya
Una vegada feta vam decidir més endavant organitzar-la amb colla.
Val la pena !! 8)
Us deixo algunes fotos
Salutacions
I no us vàreu apropaqr fins a Santa Eulàlia de Tapoiles i el Santuari del Corredor?
I no us vàreu apropaqr fins a Santa Eulàlia de Tapoiles i el Santuari del Corredor?
Amic Croqueta;
Santa Eulàlia de Tapioles i el Santuari del Corredor queden a la banda de Vallgorguina/Dosrius, aquest cop hem fet la zona mes propera a Sant Cebria/Sant Iscle. (tambè es la zona que conec per que visc alla!!!)
La veritat es que el Montnegre es molt ampli i te moltes posibilitats, es desconegut i tranquil en comparacio al germa gran del Montseny.
El Alex Discovery i el Cordobes coneixen bè la zona del Montnegre per sobre de Pineda/Tordera; sembla que tu coneixes del tall de Vallgorguina/Dosrius i jo la zona que he comentat, aixi que ........ Ja tenim 3 sortides properes a Barcelona!!!!
Salutacions
El Alex Discovery i el Cordobes coneixen bè la zona del Montnegre per sobre de Pineda/Tordera; sembla que tu coneixes del tall de Vallgorguina/Dosrius i jo la zona que he comentat, aixi que ........ Ja tenim 3 sortides properes a Barcelona!!!!
¡ Toma ya ! :wav:
que chula es esa zona, haber si nos llevas pronto ,estamos en dique seco desde la ultima de mataro estare atento por si a alguien se le enciende la bombilla ::) jajajaaj
Yo también me apuntaría a la próxima... si no tengo compromisos familiares claro. Si además coincidiese con el próximo domingo 22 estaría genial ;D
un saludo