Quina emissora amb ...

Avisos
Vaciar todo

Quina emissora amb recomaneu

5 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
824 Visitas
(@SNAIL 88)
Respuestas: 112
Topic starter  

Hola

Primer de tot explicar que he posat aquesta pregunta en el foro de Catalunya i no en el GENERAL  GPS - Navegación - Emisoras , perquè tinc pensat enseguida que estigui el Land reparat apuntar-me a fer sortidetes que vagin surtin en aquest foro evidentment dins de Catalunya ja que tinc un Series vellet.

Per poder comunicar-me amb el grup, he pensat muntar-me una emissora senzilla a ser possible que es pugui possar i treure amb toma corrent  jack  a l'encenedor.
Per tant m' interessa  la vostre opinió ja que serà amb els que hem tindré de comunicar.
No tinc ni idea d'aquest tema.  :-[
S'ha de demanar una llicència o permís ?  Si es que si a on ?  S'ha de fer algun examen de radio aficionat.
Quina emissora m'aconselleu ? Marca / Model
On comprar-la ? On instal·lar-la?
La antena per no fer forats he pensat posar-la amb un suport a la roda de recanvi que porto ( porta del darrera) encara que tingui que ser més llarga.  Quin tipus de antena ?
Cost total aprox. ?
Moltes Gracies
Salutacions.

(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Bon vespre SNAIL 88,

No sé si l’altre gent et donarà un parer diferent però per aquí força gent portem una ALAN 100 PLUS, senzilla, econòmica, i funciona correctament. Per un ús local no crec que valgui la pena gastar-se més calers.

Jo per la compra et recomanaria la gent de “Locura digital”, pots comprar on line o bé anar directament a la seva seu de Granollers.

http://www.locuradigital.com

Tenen ofertes d’emissora + suport + antena que estan força bé.

Referent a la part administrativa, només cal legalitzar-la  a la Delegació provincial de Telecomunicacions de Barcelona:

C/ Marquesa, 12
08003 BARCELONA
Telèfon: 932 68 91 50 Fax: 932 68 91 73

A veure què diuen la resta.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@Land Lover)
Respuestas: 153

Hola Snail,

Et comento la meva opinió, que és només la meva opinió.

Hola

Primer de tot explicar que he posat aquesta pregunta en el foro de Catalunya i no en el GENERAL  GPS - Navegación - Emisoras , perquè tinc pensat enseguida que estigui el Land reparat apuntar-me a fer sortidetes que vagin surtin en aquest foro evidentment dins de Catalunya ja que tinc un Series vellet.

Per poder comunicar-me amb el grup, he pensat muntar-me una emissora senzilla a ser possible que es pugui possar i treure amb toma corrent  jack  a l'encenedor.

Si no tens cap altre vehicle a on vulguis utilitzar l'emisora, millor que la posis fixe.

Per tant m' interessa  la vostre opinió ja que serà amb els que hem tindré de comunicar.
No tinc ni idea d'aquest tema.  :-[
S'ha de demanar una llicència o permís ?  Si es que si a on ?

Sí, s'ha de demanar una llicència, són uns 80 euros (si no ho han apujat) però un pagament únic, doncs ja no hauràs de pagar més. Amb aquesta llicència pots tenir fins a 3 emisores. Pots gestionar aquest permís des d'Internet, ara no recordo la web, ho miraré i t'ho diré.

S'ha de fer algun examen de radio aficionat.

No, no cal fer cap exàmen, si estem parlar d'una emisora de CB, vaja la que portem la majoria. Només cal demanar la llicència i pagar.

Quina emissora m'aconselleu ? Marca / Model

JO t'aconsellaria la més barata. Totes les emisores fan la feina correctament, i es diferencien en certes funcions que pràcticament no utilitzem mai. Sí t'aconsello una bona antena, molt més important que la pròpia emisora. Les President estan força be.

On comprar-la ? On instal·lar-la?

A locura digital, com ja t'han dit és un bon lloc
Si no la poses fixes no cal instal·lació. L'endolles i la poses on et vagi millor i punt.
Si la poses fixe, sent una mica manyós la pots instalar tu mateix, i si no, qualsevol mecànic ho sap fer, és força fàcil

La antena per no fer forats he pensat posar-la amb un suport a la roda de recanvi que porto ( porta del darrera) encara que tingui que ser més llarga.  Quin tipus de antena ?

Cost total aprox. ?
Moltes Gracies
Salutacions.

ResponderCitar
 Naca
(@Naca)
Respuestas: 300

Per legalizar-la tambe ho pots fer via internet, pagues 88 euros i t envian com una llicencia que dura 5 anys prorogables(aquets ja gratuits) que et permet utilitzar emisores CB.
Jo tinc una president, petita i funciona be.
Salutacions

ResponderCitar
(@SNAIL 88)
Respuestas: 112
Topic starter  

Hola

INFORMACIÓ EMISSORA RÀDIO PER SORTIDETES ÀMBIT LOCAL

TIPUS D'EMISSORA CB 27 MHz

MODELS: ALAN 100 PLUS, senzilla, econòmica i funciona correctament (per un ús local no crec que valgui la pena gastar-se més calers). Les PRESIDENT també estan força bé.

Totes les emissores fan la feina correctament i es diferencien en certes funcions que pràcticament no utilitzem mai.
Sí s'aconsella una bona antena, molt més important que la pròpia emissora.
Per posar l'antena si no es vol foradar el cotxe també hi ha suports molt útils.

RECOMANACIONS PER  LA COMPRA

Si no sabeu cap lloc “Locura digital”, podeu comprar on line o bé anar directament a la seva seu de Granollers
(tenen ofertes d’emissora + suport + antena que estan força bé.)

http://www.locuradigital.com

NORMATIVA

Actualment, per l'ús d'emissores de la banda CB-27 MHz estem obligats a obtenir una llicència administrativa.
L'ús d'aquesta llicència ens permet l'utilització de qualsevol emissora d'aquest tipus que compleixi la normativa vigent CE.
El procediment per l'obtenció és sumament senzill: s'ha d'omplir el formulari corresponent i pagar una taxa.

ON TRAMITAR LA LLICÈNCIA

En persona:

Delegació Provincial de Telecomunicacions :

A Barcelona:
C/ Marquesa, 12
08003 BARCELONA
Telèfon: 932 68 91 50 Fax: 932 68 91 73

Per Intenet:

https://sede.minetur.gob.es/es-ES/procedimientoselectronicos/Paginas/CB27.aspx

Aquí ho deixo esperant que sigui d'ajuda per algú.

Agraïments als companys  GASSMAN , Mountain Lover i Naca per la vostra ajuda i  informació  :icon_thumleft:

Salutacions

PD  Estaria bé posar xinxeta al foro. Tipus Informació Iniciats on es podría deixar els temes acabats interessants de tràmits Emissores, Neumátics, llums, homologacions, etz ... amb informació dels tipus, llocs, mormatives. Crec que seria de gran ajuda tenir una bona guia de consulta  :read2: per novells com jo. ( Quant algú ho consulti i vegi que alguna cosa ha variat anar-ho actualizant 

" No tots ho sabem tot, però sí que entre tots ho podem saber"

Que opineu ??

ResponderCitar
Compartir: