TRIAL 4X4 CATALUNYA...

Avisos
Vaciar todo

TRIAL 4X4 CATALUNYA EL PERQUE DE LA FI DE MAXI-SERIES.

10 Respuestas
1 Usuarios
0 Reactions
1,027 Visitas
(@rockland)
Respuestas: 24
Topic starter  

ATENCIO AFICIONATS DEL TRIAL 4X4 DE CATALUNYA
                          I ARREU DEL MON

Hola a tots, soc en Claudi Vivet, Campió de Catalunya de trial 4x4 a la categoria de maxi-sèries 2010, per a molts el del cotxe vermell, vosaltres m’heu fet pasar molt bones estones amb els vostres aplaudiments i jo content de que les hagueu pasat amb mi.

LAMENTABLEMENT ESTIC DISGUSTAT I CREC QUE ESTEU EN EL VOSTRE DEURE DE SABER LA VERITAT SOBRE MOLTES COSES I DE LA CATEGORIA MAXI-SERIES QUE SEMBLA QUE SIGUEM ELS DOLENTS DE LA PEL.LICULA.

A PARTIR D’ARA, VULL QUE QUEDI CLAR QUE NO VULL QUE AMB AIXO S’INTERPRETI QUE JO I QUANSEVOL DELS MEUS RIVALS VOLEM ACABAR AMB EL TRIAL, AIXO NO ES EL QUE VOLEM NI TAMPOC VOLEM MOLESTAR ALS CONCURSANTS D’INICIACIO I SERIE MILLORATS, NOMES VOLEM DEFENSAR LA NOSTRA CATEGORIA I DEFENSAR-NOS, PERQUE ENTENC QUE ESTEM EN UNA DEMOCRACIA I TENIM EL NOSTRE DRET.

Començo dons:                                               
Aquest any la meva il•lusió era tornar a participar al campionat, els meus companys m’han ajudat molt i no sabeu quant es molt, a posar el cotxe a punt, tan el meu motxiller com algun rival meu i moltes persones que m’han animat, perquè el mon del trial esta en la meva vida i aixi ho sento i aquest any estava contentíssim, perquè havia trobat un espònsor que em pagava la temporada al cent per cent, molt important perquè estic en l’atur i si no hagués set així de veritat que no hagués corregut.

Tinc que dir, que la meva relació amb l’organitzador esta trencada i no entraré en detalls ja que la vida privada no correspon ja que estem parlant de l’àmbit esportiu i com que som adults no hem de barrejar les dues coses lo privat i lo esportiu.

Fa uns dies llargs, l’organitzador va trucar al meu motxiller per havíem si faríem algo aquest any, feia dies que nosaltres estàvem treballant en el tema, l’hi va dir que ja l’hi diria algo aviat. Més tard el meu motxiller el va tornar a trucar desprès de que a mi m’informaven de que si hauria esponsorització per la temporada, l’havien acceptat, per demanar a l’organitzador si marcaria zones vermelles per als nostres vehicles, l’hi va contestar que si venien cinc cotxes que si. Be dons mans a la feina, vaig parlar amb tots i tots em van contestar que si, que estaven contents ni havia un que estava així així, però hagués acabat venint no tingueu cap dubte.
Vam decidir que en breu l’hi havíem de comunicar i la mateixa setmana cap a finals un dels concursants el trucar per dir-li i li contesta que no marcarà zones vermelles, perdo: no ho va dir dir així va dir repetides vegades QUE PER ELS SEUS COLLONS NO MARCAVA ZONES VERMELLES PER A NOSALTRES, que si volíem córrer hauríem de fer les zones blaves les de SERIE-MILLORATS, com ja sabeu tenim uns cotxes que pugen als pins per anar a agafar les pinyes, i es clar fer zones blaves que en tots els respectes als pilots de SERIE-MILLORATS per ells son complicades, per a nosaltres son planes, i pagar una llicencia que val uns diners, més una inscripció de 150 euros per un mati de 4 hores de les que en total només corres per dir algo una hora i mitja i fer zones blaves, es una mica penós. A més també donem una espectacularitat de la que el públic vosaltres en disfruteu i nosaltres també.
Dons per aquesta causa crec que tots teniu el dret a saber-ho, ja que vosaltres sou per a mi una part molt important de la meva vida.

NO ESTIC, TINC MES ENCARA

L’organitzador com que no pot fer front als pagaments de l’ambulància i els metges així ho va anunciar per la seva pagina al facebook, que tots crec que ja ho sabeu i heu llegit, apuja el preu de les inscripcions a tots els pilots de totes dues categories que ara hi ha existents en deu euros cadascun.
Cinc cotxes de maxi-series a 150 euros son 750 euros, això l’hagués ajudat a no veure’s obligat a pujar la quota d’inscripció ja que “PER ELS SEUS COLLONS NO VOL MARCAR ZONES VERMELLES” a més nosaltres també portem gent que consumeixen al bar tot ajuda NO?

PER ACABAR

Abans de començar la temporada 2010, l’organitzador, va enviar un missatge a alguns pilots un missatge que posava S.O.S. o que no hauria trial per ningú, els pilots vam fer unes reunions i estàvem casi tots per atendre la demanda d’aquest senyor que si no tenia a la taula 6000 euros no
feia res, vam acordar entre tots pagar per dir algo un impost revolucionari de 400 euros cadascun, que vam pagar tots menys dos o tres em sembla però que ells van explicar les seves raons i els demes les vam acceptar i com si no hagués passat res ho vam acceptar i se l’hi van fer arribar els diners els pilots vam complir amb la nostra part i ell va dir dons que endavant que havia campionat per a tots, EIIIIIIII que el vam ajudar, érem els pilots de totes les categories Ole érem els magnífics, Jo també el vaig ajudar a donar imatge al trial durant uns anys vaig pagar els trofeus no vull res a canvi, jo volia el trial.

IMPORTANTISSIM I ACLARO

Per la marató de TV3 ens van convidar al circuit de MotoCross de Vallgorguina a fer una exhibició als pilots de maxi-serie i que vam acceptar de bon grat, estàvem allà amb altres celebritats del mon del motociclisme, va ser un èxit vam aclaparar durant una bona estona a quasi tot el públic. Ho dic perquè l’organitzador “cuni” va dir que estàvem allà fen una cursa o algo semblant, dons NO senyor organitzador ESTAVEM COL.LABORAN EN ALGO MAGNIFIC I GRATIFICANT
    COSA QUE TU NO HAS FET MAI

RECORDO QUE TOTS ELS PILOTS VEM FER UNS ESFORÇ PERQUE PUGUESSIS CELEBRAR ELS 25 ANYS DE DEDICATORIA AL TRIAL QUE PER CERT HAS FET UNA BONA LABOR PERO A VEGADES TAMBÉ T’HAS EQUIVOCAT

AJUDAR  A LA GENT ES MACO, LO TRIST ES QUE AL CAP D’UN TEMPS ALGUNS JA NO S’ENRECORDEN QUE ELS HAN AJUDAT  I ENCARA ES CREUEN DEUS
RECORDO QUE ELS UNS NO SOM RES SENSE ELS ALTRES

Els pilots no tenim culpa, arribem a la cursa paguem correm disfrutem i despres alguns marxen a menjar a casa seva i altres anem al restaurant a celebrar la victoria o simplement acabar la jornada menjan
Els que organitzen dons si ho fan es perque també hi ha algo que els fa disfrutar no es poden barrejar la labor del pilot que es pagar i participar i la labor del organitzador la de organitzar i marcar.
Vull aplaudir i abraçar la labor i a tots els comisaris de zones i també a director de cursa com els comisaris tecnics. Fel.licitats

REPETEIXO LO DEL PRINCIPI AIXO NOMES ES PERQUE SE SAPIGUA PERQUE NO CORREM AQUEST ANY I COM HA SIGUT.
NO VULL QUE AIXO SEVEIXI COM A EXCUSA PERQUE ALGU DIGUI QUE VULL ACABAR AMB EL CAMPIONAT, MAI HO FARIA
NO TINC RES MES A DIR BONA SORT A TOTS I BONA TEMPORADA DE TRIAL

CLAUDI VIVET

(@rockland)
Topic starter  

Te tota la raó del mon:

Albert Puig

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

És una verdadera llàstima que no correu els de la categoria reina, ja coneixia els vostres motius de perquè no participeu i els respecto totalment. Però trobo que el que s'hauria de fer, és sentar-nos tots els participants i organitzadors, i posar-nos d'acord per tornar a fer el trial com abans, amb unes zones de categoría de sèrie que es puguin fer amb un cotxe de sèrie sense modificar i sense bloquejos i xuminades; la de sèrie-millorats tal i com està; i la de màxi-sèrie més extrema. I amb trofeus i la cerimònia del podi! Per l'amor de Déu! Quina gràcia te guanyar carreres si no t'obsaquien amb un coi de copa, ni que sigui dels xinos... Amb la Marta Salvador (LaRange) a mitja temporada ens vem anar a fer trofeus nosaltres mateixos, per tenir un miserable record dels pòdiums fets.
Trobo a faltar els cotxes maxi-series amb més rodes enlaire que tocant a terra, els girs de compàs, i evidentment les volcades del Claudi. La temporada passada el pobre Jaume Pi feia una cara d'aborrir-se fent les mateixes zones que nosaltres a 0... I sense competidors...
Espero que les coses canvïn a millor.

David Ribas

ResponderCitar
(@vivetclauditrial4x4)
Respuestas: 3

David Moltes gracies per el teu suport, agraire que convidis a la gent a llegir el meu escrit i que tinguis un bon començament en el trial. Adeu

ResponderCitar
(@Juan.ki)
Respuestas: 578

Segueixo el trial des que un company vostre, Agustí Santos, hem va convidar a veure'n un i ja no ho he pogut deixar i és una llàstima que els Maxi no hi esteu presents, Puig, Andreu, Gomarí, Claudí etc, tots donaveu un gran espectacle amb les vostres màquines plenes d'enginy. Sense desmereixer es clar a la resta de categoríes.
Espero que pogueu solucionar els "problemes" i el trial torni a ser l'espectacle que ha sigut sempre.

Anims a tots en les vostres decissions.

ResponderCitar
(@vivetclauditrial4x4)

Hola juanki, moltes gracies, no es pot dir mai que no pero de moment aixo esta llest, pero segur qure fare altres coses i penso anunciarles, per cert, m'abgradat sentir el nom de Agusti Santos i del seu motxiller Taravilla vaya persones mes guays si els veus saludels de part meva to agraiexo. fins aviat i visca el trial 4x4

ResponderCitar
(@rockland)
Topic starter  

Per a mi el trial 4x4 amb el grup4x4osona s´ha acabat, però aixo no vol dir que el cotxe es quedi a dins el garatge savem espavilar-nos ;).
I a tots els que participeu al trial molta sort i a disfrutar.

ResponderCitar
(@Anna Emilio G)
Respuestas: 1

Bones Claudi!!!
Dir-te que mon pare i jo hem estat llegint el teu text i hem flipat!!!
Ens ha agradat molt el que as dit, creiem que això ho hauria de veure tothom!!
Jo, personalment, no sabia perquè no corrieu... Pensava que si erau mes de 5 si que podiau correr al trial amb zones vermelles...
En Cuni vol pasta i no dubto que el trial en necessiti perquè es cumpleixi l'alegria de cada mes, però no crec que les restriccions siguin un bon camí per decantar-se.
Us estimu i per mi sou una gran família, ja ho saps.
Us apollo moltíssim, ara tot m'ha quedat molt clar.

Aquest any participaré per primera vegada amb el G com a pilota!!! i a molta gent els hi he dit que s'avorriran veient-me a la categoria de Sèries!! Es que és veritat!! Però be, ho faig perque es la meva il·lusió i vull participar al trial.. Però de cara al públic tothom us troba a faltar.
Aquesta temporada pasada (2012) he estat en tots els trials de públic i molta gent que em coneixia de vista em preguntava per vosaltres!!

Nomès dic que ojalà poguèssiu parlar amb en Cuni o que un dia s'aixeques i volgués montar zones vermelles per a vosaltres!! Si fòssiu 2 cotxes doncs s'entén, pero siguent-hi 5 i dient-ho de les maneres que us ho va dir..?¿ no és just, ni té lògica.

Espero veure'ns aviat!!! Gràcies per sentir i compartir el món del motor!!!

Una forta abrassada!!!!

ResponderCitar
(@vivetclauditrial4x4)

gracies Anna i al teu pare també tenia que dir-ho no podia callar més i m'agrada dir sempre la veritat, que tinguis un bon començament de temporada i et desitjo que puguis guanyar respectan sempre als teus rivals, un peto preciosa

ResponderCitar
(@wili88)
Respuestas: 8

Claudi soc el Wili samurai negre i fotograf de una molt bona foto teva,estic amb vosaltres,amb vaig emportar una sorpresa molt gran cuan vaig asistir al trial i no y havia cap maquina donan espectacle,els serie millorade ya u veyem al carre,espero que aquest organitzador"CUNI" pensi una mica les cosas i cambi de pensar ya que sap que aixo no seria posible sense pilots que donin espectacle ni public que vaigui a veureu.

Salut

ResponderCitar
Compartir: