dubtes amb el nacio...

Avisos
Vaciar todo

dubtes amb el nacional

4 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
524 Visitas
(@pessols)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 326
Topic starter  

Hola, bones a tots.....
A veure per cimença, ja se que es molt abiat per parla d'aquest tema. Pero tinc uns dubtes i necessito temps per resoldrels.
El primer es, a mes del cost del combustible i l'inscripcio, quins altres costos hi ha??? El menja, el veure i la juerga???

Per continuar casi segur que hi aniria sol, tinc una carabana de 2 places. I no se si baixarla, dormi en tenda o dins el cotxe.

Ja se que moltes vegades em faig una mica pesat, i que es moot aviat per comença a parlarne peeo em podrieu orienta una miqueta???

Moltes gracies.

(@Tequila)
Respuestas: 2069

A part del cost del gasoil, peatges i inscripcions, la resta es el que et vulguis gastar tu.

M'explico, pots portat-te el menjar de casa ( truita de patates, fuet, llaunes... Una barbacoa per fer butifarres si la tens...) o bé anar de bar/restaurant. Per dormir lo mateix ( tenda acampada dintre del lloc o hotel ). Tot depèn del que vulguis/puguis gastar-te, la meva recomanació es tenda a la zona d'acampada y carmanyola amb menjar tipus truita de patates, embotits diversos, croquetes de l'avia... La caravana la deixaría ja que incrementaria el consum del cotxe.

Fent el que et dic si no ets un "ma trencada" no et gastarás molt i estarás al rovell de l'ou de la festa i coneixerás molta més gent a la zona d'acampada i disfrutarás com un garrí...

Animat a fer-ho

ResponderCitar
(@pessols)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 326
Topic starter  

Un dels contres de la carabana es el consum i la velocitat (que s'ha d'anar mes apoc apoc), i una de les ventatges es que tinc unes 5 hores de viatge i sortin divendres fins les 8 de la tarde no podria sorti i, claro,  si fes falta hi podria fer nit. Aquest tambe es el desventatge de anar amb tenda, i seria una de les ventatges de montam una mica de camper al discovery......

El tema de baixa em sembla que ja el tinc bastan decidit.....

ResponderCitar
(@109lrs)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2202

Per experiencia, com millor t'ho pasaras, es en tenda i carmanyola!!!

Si vas d'Hotel, es un aputada tenir que marxar en li millor de la festa, i segons com, una mica "tajat" o afectat per la quantitat de caldos que es podem arribar a consumir en una nit d'aquestes.

Si et pots gastar 300€, fes-ho, sense cap problema, t'ho pasaras de conya i coneixeras un munt de gent nova!!!! i per a colmo, es el X !!!!  nosaltres no ser encara si hi podrem anar, pero per poc que es pugui i anirem!!!

Salutttt

ResponderCitar
Compartir: