Forum
Hola a tots-as jo aquets dias estic molt liat pro tot es fara, que us sembla
si aquest diumege i coincidin amb el 1 trial de catalonia ens trobem tots
a Sant Miquel, els Cunillaires i el Cuni jefe estaran molt agraits i nosatres
fem un dinar a la muntanya, fem un caminet que segu que algu coneix
la zona i tornem capa casa
que us sembla
MARTI DEFENDER 110 DE FLOTA
Els de Vilamajor aquest diumenge anirem a veure el trial de Sant Miquel de Balenyà. Qui no hi hagi anat mai us ho recomano, és una molt bona manera de passar el matí. Bon ambient, bona teca, i aquella oloreta barrejada que tant ens atrau de pneumàtic i embragatge recalentat. :icon_biggrin:
Martí ja ens veurem per allà, i a la resta, si algú vol quedar per anar plegats només cal que ho digui.
Carles (GASSMAN)
Doncs de moment sembla que el compromís que tenia anotat per dissabte era diumenge. O jo ho vaig entendre malament o s'han confòs. Aquesta tarda sortiré de dubtes segurament.
Salutacions
No es mala idea ir este domingo al trial y cuando estemos juntos organizar alguna dominguerada
Hola que parce que esto se anima a ver si nos juntamos
todos en Sant Miquel
saludos MARTI DEFENDER 110 DE FLOTA
Hola a todos me han puesto problema con la defensa delantera no la llevo puesta y la tengo homologada,el problema es que no tengo la defensa con lo cual no la puedo montar me tocara quitarla de los papeles y para eso necesito un papel conforme el taller me la desmontado así que estoy en ello
Alex yo cuando pase el itv en Blanes se dieron cuenta de que tenia en la ficha técnica defensa delantera y estriberas y no las llevaba montadas.
Cogieron y me las borraron pero no tuve que hacer nada ni presentar ningún papel del taller
les pregunte y me dijeron que tenia que llevar el papel del desmontaje cada itv es un mundo sin embargo no se dieron cuenta de los calzos
les pregunte y me dijeron que tenia que llevar el papel del desmontaje cada itv es un mundo sin embargo no se dieron cuenta de los calzos
Wuenas.
¿Si quieres montar la mia para pasar “el trago”? llámame: seis dos nueve dos dos seis cinco dos ocho
Angel. Un saludo
Jo soc de Barcelona, del Clot, vei del Presi. Però tinc casa a Seva desde fa molts anys i els caps de setmana i pujo, per tant, estant a només 2 Km del circuit del trial, encara que sigui un moment, també m’hi passaré…seria pecat no anar-hi.
¿Qui son els trialers del club que hi participen? Jo no conec a ningú, bé alguna cara coneguda de Benissa potser...
¿Qui son els trialers del club que hi participen? Jo no conec a ningú, bé alguna cara coneguda de Benissa potser...
Bé, sembla que no diuen res doncs ho diré jo. Sembla ser que en Nacho Soria pilotarà i en David Ribas li farà de motxiler, altrament coneguts com a Santa6 i DaRiSo. A més d'ells, sempre hi ha, entre el públic, força companys del CLRTTE. Busca'ns segur que ens troves sense problemes!!! ;D ;D ;D
Gracies, dons vindrem a animar-los… Si vas a veure un partit de futbol i no saps qui vols que guanyi es mes avorrit… Així ja prenem part….mes en DA RI SO no el conec, però es molt present al foro.
A mi m’agradava mes quan aquestes proves es feien per la zona on es va també fer també el mundial de moto trial, à prop del riu Gurri, al sud de Seva, entrant per la carretera de Balenyà à Taradell, però es va quedar petit.
El Dariso no anava a fer de motxiler de l´ Agusti Ros ? I ja tinc ganas de veure el Nacho amb el V8 pujant les parets, Si la dona hem dona el permisos corresponent vindre, a quina hora podem quedar a la sati ? i pujem plegats.