Forum
Quedem un dia?
Bones,
que us semblaria quedar un dia per sopar o esmorzar per la zona de Tordera (o Blanes)?
Així ens coneixem més ara que tenim esdeveniments interessants propers a l'agenda. I proposem rutes matinals com la que ens va ensenyar en Peyo...
Ja se que em direu que vingui un "dijueves", però el dia que li vaig comentar a la meva parella em va donar força "motius" per no anar-hi: "Qui farà el menjar per demà?, Divendres es dia d'anar a treballar, que si tot ho he de fer jo, que per què has d'anar tant lluny, queda amb ells el cap de setmana, etc, ja sabeu qui mana... :director:
Qué us sembla?
Ieep que les dones també van als dijueves, aixi fem piña ;D , se m'oblidava abans si mires molt la via michelin i coses semblants no faràs tants viatges am el series...
El tema dels "dijueves" al JOVI de la Garriga és una addicció difícil de renunciar. Jo crec que si fas venir només una vegada a la teva companya, en provar les braves o bé l'arròs caldós segur que repeteix.
Pràcticament tots treballem a l'endemà, així que intentem no allargar gaire la vetllada (normalment entre 12 o 12:30 marxem a casa).
Per el tema de quedar en divendres o cap de setmana s'ha parlat en algunes ocasions però resulta força més difícil d'aconseguir. La majoria tenen compromisos familiars, estar per la canalla, per la dona, fer la compra setmanal, segar la gespa, etc. i és per això que es queda entre setmana.
Carles (GASSMAN)
Un dissabte esmorçar estaria be pero ho fas amb temps , per que el cap de setmana tenim cosetas a fer i demanar els permisos a pertinents a la dona porta un dies .
Teniu rao, és complicat i s'ha de fer amb temps, però algun dia podria estar bé un esmorzar amb sortideta...
Lo del dijueves ho tinc complicat, normalment fem cada vespre el dinar pel dia següent ja que la meva parella dina a la feina i jo tinc poc temps al migdia, a més aprofitem entre setmana per fer la compra i les feines domèstiques. A més a la província de girona a les 12 ja fa un parell d'hores que dormim, jeje.
Un dijous que quedeu i coincideixi que divendres tinguem festa vindrem tots dos.
Hola Abert ara a surtit un tiu emb empenta pel canto de Girona si nian
mols prublemas per fer un dijueves es pot fe un un disabado o un didomingo
nen alas barbacos del Vilar ala tarda fe una pista a Lloret facil i molt guapes
i a veura tendas com els giris alas donas li agrada MOLT
AU AXO ES UNA IDELLA CADA ESCU DIGI LA SEVA
vinga fins aviat MARTI
Tot se farà.
El comando Lleida (que s'està gestant en la penúmbra) també creu que estaria be descentralitzar, però a més, assistir al Dijueves, que m'he de donar a conéixer, jajaja
Hola Martí, em sembla bé lo de LLoret i la barbacoa ara que comença el bon temps!
Miquel, exacte, no es tracta de treure protagonisme als Dijueves, només de tenir més opcions pels que no podem assistir-hi.
El 5 d'abril que cau en dijous sí que podría per exemple. 😉
Salutacions
hola albert,me parece estupendo ;D ya dirás fechas para pedir los permisos pertinentes un saludo a todos
Yo que soy asiduo de los Dijueves, y estando mas cerca de vosotros, ya me parece bien hacerlo por aquí, según el día contar conmigo....
Saludos Joan
Si es posible a mi tambien me gustaria ya que soy de Pineda y aunque he ido a varios dijueves y me lo he pasado muy bien me gustaria mas por esta zona
Que os parece la siguiente idea: Próximo Sábado o Domingo una excursión (ni idea de donde) a decidir entre los que vayamos, yo preferiría con la familia y en mitad de la ruta que haya un sitio donde poder montar las mesas y sillas y comer lo que llevemos de casa (la crisis manda). De paso nos conocernos y haber si podemos montar algo parecido a los "dijueves"por la zona del Maresme
Esto se anima!
Este Domingo si tengo el series montado podría venir. El plan que propones tiene muy buena pinta. El sábado ya lo tengo liado. Sino el fin de semana del 17-18 lo tengo libre.
Venga, a ver si nos conocemos!
PD: Me consta que por la zona de Maçanet, LLagostera o cercanías hay algun forero más... A ver si se animan también. 😉
Pues para ir aclarando, yo el 17 y 18 por ahora no, pero dices que el Domingo si, pues empezamos este Domingo haber si se apunta alguien mas