Avisos
Vaciar todo

Quedem un dia?

46 Respuestas
8 Usuarios
0 Reactions
3,038 Visitas
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

El Dariso no anava a fer de motxiler de l´ Agusti Ros ? I ja tinc ganas de veure el Nacho amb el V8 pujant les parets, Si  la dona hem dona el permisos corresponent vindre, a quina hora podem quedar a la sati ? i pujem plegats.

Correcte Toti, m'explicat malament. Acostumem a passar per la Sati d'horeta doncs ens agrada ser a lloc avans del Breefing. Que en "Charlio" se manifieste i quedem. Vagi be aquest vespre amb el Presi i el Cordobés.  😉

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)
Respuestas: 206

Perdoneu el meu silenci, però he estat fora tota la setmana i part de la passada. M'apunto a lo que sigui. Digueu-me dia i lloc, sempre que no sigui el cap de setmana del 17 i 18, que haig d'organitzar l'aniversari del meu fill.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Hola Peyo, de moment en quant a sortideta amb el cotxes no hi ha res confirmat. El que si és segur és que uns quants anem com a espectadors a veure la primera prova del campionat de Catalunya de trial 4x4 a Sant Miquel de Balenyà. La prova comença a les 10:00 del matí fins més o menys les 13:00 hores.  Hi participen uns quants Range Classic, Defender, Mercedes G, Patrol, etc.  i unes quantes andròmines que alguna vegada varen ser un Suzuki Samurai i que ara son autèntiques aranyes pujaparets.  ;D

El planning és estar per allà tot el matí, esmorzar un bon entrepà de botifarra, i gaudir tot xerrant i veient el que més ens agrada. Si vens porta't la càmera de fotos que val la pena.

Carles (GASSMAN)

P.D. per Toti i Mr.Croqueta: Em falta confirmar si el meu sogre ve o no. Si no vaig errat em sembla que els altres anys quedàvem a les 9:00 a la Sati de la Garriga. ¿És així?

ResponderCitar
(@L.R. 109)
Respuestas: 221

Hola Peyo, de moment en quant a sortideta amb el cotxes no hi ha res confirmat. El que si és segur és que uns quants anem com a espectadors a veure la primera prova del campionat de Catalunya de trial 4x4 a Sant Miquel de Balenyà. La prova comença a les 10:00 del matí fins més o menys les 13:00 hores.  Hi participen uns quants Range Classic, Defender, Mercedes G, Patrol, etc.  i unes quantes andròmines que alguna vegada varen ser un Suzuki Samurai i que ara son autèntiques aranyes pujaparets.  ;D

El planning és estar per allà tot el matí, esmorzar un bon entrepà de botifarra, i gaudir tot xerrant i veient el que més ens agrada. Si vens porta't la càmera de fotos que val la pena.

Carles (GASSMAN)

P.D. per Toti i Mr.Croqueta: Em falta confirmar si el meu sogre ve o no. Si no vaig errat em sembla que els altres anys quedàvem a les 9:00 a la Sati de la Garriga. ¿És així?

¡Wuenas! Dos preguntas:
1ª  ¿Alguien me puede decir si se puede llegar en moto de carretera al lugar del trial?
2ª Para identificarnos (el personal del foro) ¿se ha de llevar algún distintivo así como una flor, letrero u otros?
Gracias. Un saludo.

ResponderCitar
(@man-dril)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 957
Topic starter  

1a. No hi he anat mai però suposo que sí. Per anar-hi:

-DES DE BARCELONA (C-17) SORTIDA TONA SUD-SEVA I ANAR FINS A SANT MIQUEL DE BALENYÀ DESPRÉS DIRECCIÓ SEVA I JA ENS TROBAREU.
- DES DE VIC O BÉ L'EIX TRANSVERSAL (C-25 O C-17) SORTIDA TONA CENTRE PER ANAR A BUSCAR LA CARRETERA DE SANT MIQUEL DE BALENYÀ-SEVA DESPRÉS DIRECCIÓ SEVA I JA ENS TROBAREU.

2a. Has de portar algun motiu LandRoveresc o bé apropar-te als que portin samarretes, jaquetes, gorres, etc de Land Rover, que segur que seran uns quants.  ;D

Ens veiem

ResponderCitar
(@L.R. 109)

1a. No hi he anat mai però suposo que sí. Per anar-hi:

-DES DE BARCELONA (C-17) SORTIDA TONA SUD-SEVA I ANAR FINS A SANT MIQUEL DE BALENYÀ DESPRÉS DIRECCIÓ SEVA I JA ENS TROBAREU.
- DES DE VIC O BÉ L'EIX TRANSVERSAL (C-25 O C-17) SORTIDA TONA CENTRE PER ANAR A BUSCAR LA CARRETERA DE SANT MIQUEL DE BALENYÀ-SEVA DESPRÉS DIRECCIÓ SEVA I JA ENS TROBAREU.

2a. Has de portar algun motiu LandRoveresc o bé apropar-te als que portin samarretes, jaquetes, gorres, etc de Land Rover, que segur que seran uns quants.  ;D

Ens veiem

¡Oooooido! Sr. MAN-DRIL,  ens  aproparem.
Merci.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio

Bon vespre L.R. 109, si és en el mateix lloc que altres vegades, jo crec que no tindràs gaires problemes d’anar amb moto. Està a tocar de l’asfalt.

Per altra banda, de ben segur que alguna gorra o alguna jaqueta Land Rover portarem així que serà fàcil localitzar-nos. Amb el senyor MAN-DRIL no cal dir-li res perquè ja ens coneixem.  :icon_biggrin:

Fins diumenge.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@martiland)
Respuestas: 217

Hola a tots pr0 que fen porten las taulas cadiras
      els macarrons la carpa den Xavi 300 i fe un

Diomingo o que vuleu fe

fins aviat        MARTI DEFENDER 110 DE FLOTA :

ResponderCitar
(@cordobes)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 623

A mi me gustaria llevar la comida y despues del trial parar en algun sitio que alguno de vosotros sepa y montar el chiringuito, tope dominguero pero por ahora no he visto a nadie que lo quiera hacer.
En el dijueves pasado lo comente pero los compañeros alli asistentes despues del trial marchaban para casa.
Estoy a la espera de novedades para ponerme a hacer el papeo de mañana

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio

A mi me gustaria llevar la comida y despues del trial parar en algun sitio que alguno de vosotros sepa y montar el chiringuito, tope dominguero pero por ahora no he visto a nadie que lo quiera hacer.
En el dijueves pasado lo comente pero los compañeros alli asistentes despues del trial marchaban para casa.
Estoy a la espera de novedades para ponerme a hacer el papeo de mañana

Cordobes, los de Vilamajor también nos volvemos a comer a casa, pero para el próximo trial es una buena proposición.

Nos vemos mañana.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
 toti
(@toti)
Respuestas: 220

A las 9 hora mandinga a la SATI ?

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio

A las 9 hora mandinga a la SATI ?

Bon vespre toti, a les 9 estarem a la Sati, allà recollirem al meu sogre, i cap amunt que hi falta gent...

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@L.R. 109)

Bon vespre L.R. 109, si és en el mateix lloc que altres vegades, jo crec que no tindràs gaires problemes d’anar amb moto. Està a tocar de l’asfalt.

Per altra banda, de ben segur que alguna gorra o alguna jaqueta Land Rover portarem així que serà fàcil localitzar-nos. Amb el senyor MAN-DRIL no cal dir-li res perquè ja ens coneixem.  :icon_biggrin:

Fins diumenge.

Carles (GASSMAN)

O.K.  Sr. GASSMAN, de todas formas voy a ver si me entero de lo que va a hacer el Sr. Cordobés,  y si al final se queda a comer por la zona, pues iremos con el turismo+mesa+sillas+nevera, etc, useasé, a tope  “Duminger “ .
Merci, demá ens veiem.

Sr. Cordobés, Al final con respecto a la comida ¿Qué vas a hacer? Lo digo por ir con la moto y bocatas o el turismo y equipo “Duminger”, lo siento, ya sé que a peor es algo tarde, pero….no he podido antes. Si estás por aquí, di algo.
Un saludo.

ResponderCitar
(@cordobes)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 623

Bona nit, primero el proximo que me llame Sr. lo manto a "por donde amargan los pepinos" segundo y teniendo en cuenta las horas que son y que mi mujer se ha tirado todo el dia diciendome si llevabamos la comida o no creo que por mi integridad fisica y que el sofa de mi casa es muy incomodo dejaremos la comida para la proxima vez. Un saludo

ResponderCitar
(@L.R. 109)

Bona nit, primero el proximo que me llame Sr. lo manto a "por donde amargan los pepinos" segundo y teniendo en cuenta las horas que son y que mi mujer se ha tirado todo el dia diciendome si llevabamos la comida o no creo que por mi integridad fisica y que el sofa de mi casa es muy incomodo dejaremos la comida para la proxima vez. Un saludo

¡Perdoooon! No quería yo herir susceptibilidades.  ;)……. Ya me imaginaba yo que no eran horas, ¡Bueno! Decidido, motocicleta y “bucadill”
Fins demá.

ResponderCitar
Página 3 / 4
Compartir: