Forum
Que pasa con los Catalanes y el IBERICO ?????......
Jo em sumo principalment al escrit d'el company Carles (GASSMAN). M'encanteria poder anar al Iberico i la veritat es que porto rallant a la xicota força temps per anar-hi amb ella, els problemes són: demanar 2 dies de festa a la peluqueria on fa poc treballa ella, demanar 1 dia de festa a la meva empresa i l'altre problema i es el que m'ha fet decidir es que en mig mes faré uns 6000km part d'ells per anar a Madrid el dia 18 per montar fires amb l'empresa on sóc desde fa mig any i que estic amb contracte temporal i per E.T.T.
Com que no estic fix a l'empresa i en qualsevol dia et fan fora per que no hi ha feina doncs prefereixo reservar els € per poguer pagar un any més el seguro i mantenir el defender que no cal que us digui el que costa aixó per el qui el mou cada dia.
Igual que diu el company PINACSI no vull fer pena ni res per l'estil, l'unic que vull es poguer mantenir el defender per a la llarga poder estar present a tots els esdeveniments del club, a la cual em moro de ganes d'assistir-hi.
Es veritat que qui vol pot, però una hora ho altre en pagues les conseqüencies.
Espero que la gent que vagi al Iberico s'ho passi teta i quan vinguin ens fagin dentetes mentre ens fotem unes braves amb salsa dragonaitor.
Una forta abraçada i anims per seguir montant aquests esdeveniments tant importants per nosaltres, es com fer un caldo el club posa el foc i l'olla i els socis els ingredients i d'aqui surt el que fa que cada any es fagin aquestes trobades que espero poder portar algun dia el meu ingredient.
salut i força tracció
Be semble que Tot el que és Pot dir esta dit ja, però jo crec que Qualsevol LANDROVERO avans de morir te d'assistir com aminin a un Nacional un Ibèric i un LAND ROVER PARTY i ho DIU un que Ara mateix per la malaida crisi no et cap Land al Seu poder, però Segueix sen soci d'aquest GRAN CLUB i Sempre és pots assistir compartin despeses de Copi, doncs nomes ho tens de demanar i Trobara plaça rapidament i aixo és diu una GRAN FAMÍLIA, vaig assistir aqueste any al meu 1r Nacional Amb el meu estimat Germa XAVI 300 TDI i aquest IBERIC tambe comptava amb mi, però Tinc un vitage de fa Molts mesos compromeses, però segur que nomes tindria de possar un post de BUSCO Pilot per al IBERIC i segur que tindria Moltes invitacions, AMB aixo vull dir que encara que un Pugi baixa Amb el Seu cotxe Sempre Pot demanar que el portin i segur que mes d'un li respon.
espero que el proper Ibèric poguer assistir i a poder ser Amb el meu LAND
Salutacions
Doncs suposo que no ve dels 200 o 300 euros de anar a l'Iberic, pero amb aixo i altre coses si que llabors be d'aqui, (cadascu sap l'ho seu) a mi principalment lo que em frena es la distancia, no m'agrada gens fer km per carretera, i menos amb el Defender.
Conque no podre anar a Ogassa per que les dates no son compatibles amb l'altre gran aficio que tinc, m'haure de conformar amb la LR Party, on espero poder saludar a tothom!!
Salud, Franc.
Jo començo VACANCES el 16 de Sept.
PERO surtire fora el mateix 16 a la nit (no puc perdre temps), asi que em perdre l'Iberic.
Aquest any tampoc podre anar a la Party!!!
Salutacions a tots.
Por si ha alguien le interesa confirmo ya mi hora de salida que sera a las 10'00 del area "Puerta de Barcelona" el viernes 16 y buen viaje nos vemos en Segurilla.
Por si ha alguien le interesa confirmo ya mi hora de salida que sera a las 10'00 del area "Puerta de Barcelona" el viernes 16 y buen viaje nos vemos en Segurilla.
Hola Cordobes,
En principio DANNY y un servidor ahí estaremos a las 10.00h, emisora del dia, canal 16 AM...... Ya queda menos, solo 11 dias, vinga nois ANIMEU-VOS !!!!!
Xavi
😉
Bon dia/tarda/vespre/nit, (depèn del moment que ho llegiu),
Si hagés sigut el ibèric a mitjans d'agost, hi hauría anat, però deixant el tema pasta de banda, malauradament cau en una època de l'any que tinc bastant atapeïda i amb la Land Rover Party massa aprop. Un altre any segurament també aniré al ibèric.
Apa, salut i peles!
DaRiSo
no quería yo escribir en este post..... pero venga voy a poneros mi opinion.
Aparte de la puñetera crisis que castiga de manera inexorable nuestros bolsillos (incluyo a casi todos) , y que en nuestro caso a los pocos días tenemos tan cercano a casa el evento de la LR Party...
Esta casi coincidencia de fechas es para muchos de aqui una excusa definitiva para no asistir a un evento a 600km de distancia.
Ya sabeis casi todos que yo no me prodigo por mis apariciones en las concentraciones, básicamente por no disponer de mi Trueno , de hecho las ultimas veces que he aparecido he ido de copiloto (gracias Neich y Jordi-Td5).
En su día critiqué la aparición del evento PRIVADO LR PARTY, pero he de reconocer que los años lo han consolidado a pesar de su alta cuota de inscripcion y que su poder de convocatoria es innegable. Personalmente me han "captado" pero el argumento definitivo ha sido la cercanía a mi casa (que comodon soy).
El NACIONAL es un caso a parte, ya he demostrado que puedo ir en mi vehiculo, y que no me molesta ir de copiloto si no dispongoi de vehiculo. ESTE PARA MI ES EL ENCUENTRO más importante del año....
Tal vez (desconozco los compromisos adquiridos) el IBERICO será un encuentro que poco a poco perderá interes para los socios, a mi me da que es más bien un "querer quedar bien" con nuestro vecinos portugueses, y que será fagocitado por la coincidencia de fechas por la LR Party. Ya se que esto es el foro CATALUÑA, pero si por ejemplo hubiese una LR PARTY en CANTABRIA en las mismas fechas, seguramente los socios d ela zona se encontrarían en el mismo dilema que nosotros.
A pesar de todo ello, envío mis mejores deseos a los asistentes al IBERICO, y felicito ANTES INCLUSO DE CONOCER EL RESULTADO a los organizadores, por el esfuerzo realizado.
¿ha quedado algo claro?
Ok Xavi pues ya somos cuatro, joder he perdido una lista de chistes ahora tengo que empezar de nuevo.
Ok Xavi pues ya somos cuatro, joder he perdido una lista de chistes ahora tengo que empezar de nuevo.
seguro que contigo al otro lado de la emisora se nos hace un viaje cortito...jjajaja, todavia lloro cuando le explico a mi mujer que el "otro dia tu disco se puso en marcha cuando te vio llegar.... joder que ganas tiene tu disco que se equivoco de viernes."..... juas,juas, juas,,,
;D ;D