Forum
dijueves
hacemos dijueves mañana?
en el Jovi a las 21:00 ?
al final no podre venir, al range le cambian cojinetes , silemblocks y amortiguadores. que os lo paseis muy bien.
Dons malgrat que la vostra companyia és força temptadora, com que veig que en aquesta ocasió no hi ha prou quòrum, potser nosaltres aquesta vegada ens ho saltem, que "la cosa está mu mala" i tenim que intentar estalviar calerons per on sigui. Quan hagi tornat tota la tropa "al pleno" dels obligats compromisos estiuencs, assegurem de venir a petar la xerrada un altre cop.
Que vagi de gust.
Carles (GASSMAN) i Cris
al final no podre venir, al range le cambian cojinetes , silemblocks y amortiguadores. que os lo paseis muy bien.
No és excusa Danny! Jo hi vaig amb el "Japo" ja que el meu Range no camina...
Be, sembla ser que si que es fa... ja sabeu a les 21.00 al Jovi de la Garriga
Dons malgrat que la vostra companyia és força temptadora, com que veig que en aquesta ocasió no hi ha prou quòrum, potser nosaltres aquesta vegada ens ho saltem, que "la cosa está mu mala" i tenim que intentar estalviar calerons per on sigui. Quan hagi tornat tota la tropa "al pleno" dels obligats compromisos estiuencs, assegurem de venir a petar la xerrada un altre cop.
Que vagi de gust.
Carles (GASSMAN) i Cris
Jo ho entenc perfectament ja que vosaltres sempre pagueu 100€ ...jajaja, quan la resta paga 15€. El Danny finalment si que ve i potser l'albert també. Vinga animeu-vos.
Ens veiem al Jovi...
😉
Yo sigo de vacaciones..... No voy, pero organizare otra antes de la party. Por cierto vendra dcproven a la party
Estais enfermos......!! todos.....enfermos..... ::) yo me acercare a saludar........ 8)
Bé, al final 12 + 1, no esta mal teniendo en cuenta que excepto el gran Toti, el resto de veteranos no han venido, ( gassman y santa, Majors y santa, croqueta, Super Suri, Albert Projecs.......etc).
El millor de la nit, el despertar del Marc que quasi el convenç per que vingui amb mi en brazos sense plorar..!!!?
XAVI 300 tdi
😉