Que pasa con los Ca...

Avisos
Vaciar todo

Que pasa con los Catalanes y el IBERICO ?????......

25 Respuestas
8 Usuarios
0 Reactions
1,234 Visitas
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519
Topic starter  

Supongo que el titulo tiene una respuesta facil y corta, pero "collons", com pot ser que només estem apunts tres o quatre catalans al IBERIC.

des de fa un quants anys amb ara, els socis i simpatizans catalans al CLRTTE ha crescut a cifres records, on el propi moviment al foros de Cataluna ja es demostra el gran numero que som i el molt bon rollo que tenim.

L'Iberic hauria ser una festa on per tots fos un orgull anar i compartir les nostres opinions, al igual que per ensenyar les nostres maquinas amb la resta del estat e inclús amb els portuguesos.

No se, suposo que amb la realitat actual de la economia, tots podem dir que no es el moment i que 35€ mes un 200€ de benzina, som molts diners per anar, pero segurament molts de vosaltres us gastareu el mateix imports anant a Land Classics Ogassa o a la Land Rover Party, tots dos aconteixements costent 80€ + 100€ de benzina cada un.

Amb aixo no vull dir que sigui millor o pitjor, ni molestar als organitzadors dels altres aconteixements, pero crec que el nostre club necessita del suport dels seus socis per fer mes important el nostre IBERIC i de moment li estem fallan.

Des de aqui vull agrair a la junta el gran esforç que fa per organitzar aquest event i encara que per mi tampoc segurament es el millor moment si anire a fer mes gran aquesta, la NOSTRA GRAN FESTA.

UNa abraçada a tots i espero que ningú es senti molest per lanmeva opinio, que es aixó, una opinió i a la vegada i missatge de suport a la nostre junta Directiva.

Xavi 300 tdi
😉

Supongo que el título Tiene una respuesta fácil y corta, pero "collons" como puede ser que sólo estamos apuntes tres o cuatro catalanes en IBERICO.
desde hace unos cuantos años, los socios y simpatizantes catalanes en CLRTTE ha crecido en cifras records, donde el propio movimiento en foros de Cataluna ya se demuestra el gran número que somos y lo muy buen rollo que tenemos.
El Ibérico debería ser una fiesta donde para todos fuera un orgullo ir y compartir nuestras opiniones Landroveras, al igual que para enseñar nuestras maquinas con el resto del estado e incluso con los portugueses.
No se, supongo que con la realidad actual de la economía, todos podemos decir que no es el momento y que 35 € mas 200 € de gasolina, es mucho dinero para ir, pero seguramente muchos de vosotros os gastareis lo mismo importes yendo a Land Classics Ogassa o la Land Rover Party, ambos acontecimientos cuestan 80 € + 100 € de gasolina cada uno.
Con esto no quiero decir que sea mejor o peor, ni molestar a los organizadores de los otros acontecimientos, pero creo que nuestro club necesita del apoyo de sus socios para hacer más importante nuestro IBERICO y de momento le estamos fallan.

Desde aquí quiero agradecer a la Junta el gran esfuerzo que hace para organizar este evento y aunque para mí tampoco seguramente es el mejor momento, si ire a hacer más grande esta, NUESTRA GRAN FIESTA.

Un abrazo a todos y espero que nadie se sienta molesto por expresar mi opinión, que es esto, una opinión y a la vez, un mensaje de apoyo a nuestra Junta Directiva.

Xavi 300 tdi;)

(@DANNY73)
Respuestas: 110

me suscribo en tu escrito, Xavi 300 TDI.

ResponderCitar
(@cordobes)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 623

Yo mientras el banco no me quite la visa! Que gran invento je je je

ResponderCitar
(@DANNY73)

A todos y a mi el primero me gusta y nos gusta decir y babear de que somos socios del club genuino, pero cuando el club nos necesita donde estamso????? creo estar en la situacion de la mayoria del pais, la economia inexistente, pero el esfuerzo que realiza el club es para darle otro tipo de respuesta. Y repito a todos o casitodos la economia nos hacer hacer malabarismos, pero demosle a nuestro club lo que su nombre y clase nos da , vayamos al iberico y ayudemos al nombre que nos hace estar aqui.

Danny73

ResponderCitar
(@silveradoes)
Respuestas: 492

Des de les Illes Canaries, hem comentat amb algun company de vindre un any al Iberic, o al Nacional, encara que a mi em faria molta gràcia anar a Les Comes, algun any algun catala-canari estarà per alli, ho prometo....

Desde las Islas Canarias, hemos hablado con algun que otro compañero de asistir al Iberico, o al Nacional, aun asi, a mi me haria muchas mas ilusion asistir a Les Comes, algun año, algun catalan-canario estarà por ahi, lo prometo....

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

>:( Ostres nois... això és un xantatge psicològic en tota regla.  🙂  😉

Nosaltres de moment encara no ens hem apuntat a res, i de fet,  ens apuntarem a última hora. En el nostre cas els motius són ben senzills: No hi han prous dinerons per a tot i ens tindrem que decidir per només un encontre. L'Ibèric és força temptador per la magnitud de la trobada i perquè és el que organitza directament el Club, però el que ens tira una mica endarrere són els més de 1.500 kilòmetres d'anar i tornar que tindríem que fer amb el Defender per poder estar allà com a molt un dia i mig.

El tema de la Party malgrat que l'any passat ja hi vàrem estar de "copis" del Mr. Croqueta (encara no teníem el Defender) i ja sabem de que va tot plegat, ens cau molt més a prop (200 kilòmetres anar i tornar) per tant el cap de setmana seria més aprofitable. De moment és el que per lògica tindríem que escollir. A més, i això nosaltres també ho tenim en compte, la proximitat geogràfica ens dona la possibilitat de que si per mala fortuna fa mal temps, podem avortar l'acampada, anar a dormir a casa i tornar a l'endemà.

Si al final ens decidim per les Comes, espero que força gent dels que conec s'apuntin i que a més, tinguem ocasió de conèixer gent nova. Per mi els circuits o les activitats no son tant importants com la possibilitat de conèixer  "cara a cara" a gent del foro i poder compartir coneixements i experiències plegats.

Veig que hi han pocs dels habituals de per aquí que s'hagin manifestat obertament a si aniran a una trobada, o bé a les dues, nosaltres de moment i a contracor ens decantem per les Comes.  Potser si la resta va dient quines intencions porten... se'ns gira la truita.

Pocs calés i masses coses en molt poc temps. Maleïda crisi dels coll...ns.

A veure família: ¿Ens podríeu anar dient on anireu perquè ens acabem de decidir?

Les coses estan així i no hi podem fer-hi més. Aprofito també per manifestar el meu agraïment a la gent de la Junta Directiva per la "currada" que comporta organitzar una moguda com aquesta. Segur que anirà bé i deixareu el llistó ben alt per la següent trobada.

Carles (GASSMAN)

P.D: Suposo que si preguntéssim a la gent de la resta de la península perquè no s'apunten a les comes les argumentacions serien les mateixes (distància, temps, diners, etc). 

ResponderCitar
(@man-dril)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 957

Bones!

Jo hi aniria, però ja sabeu l'excusa: la distància amb el series, els diners, la familia, etc. però això només son excuses, ja que si realment vols, pots.
A partir de finals de l'any que ve, si la cosa va millor d'€, començaré a mirar altres land rovers de segona mà (a no ser que em toqui la loto), algun de petitó (menys de 4,40) que hi càpiga al garatge i que em permeti anar a més llocs, però hauria d'abandonar el series i només pensar-hi em fa mal al cor.
Així que de moment intentaré anar a tots els esdeveniments propers, com Les Comes o Ogassà, si em deixen clar  😛 .
Ànims!

ResponderCitar
(@maxporcuatro)
Respuestas: 346

jo tampoc puc vindre ja que el 15 d'octubre agafo vacances i ja no puc agafar un divendres mes!!!el que si que farem sera anar a la land rover party desde el divendres aixo si que no m`ho perdo una abraçada companys!!!!

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524

Em sumo una mica al missatge del Xavi, tot i que sóc nou i encara (remarcant la paraula "encara") no m'he fet soci, però des que vaig entrar al forum m'he sentit com a casa, i això vol dir que les coses s'estan fent be.

En quant a per què no vaig al Nacional principalment és per que tinc un cotxe preparadet i no vull destrossar les rodes per arribar allà baix amb una alta probabilitat de que trenqui alguna cosa i no pugui tornar. Coses com aquestes se'm passen pel cap a l'hora de triar a quines activitats participo i a quines no. El tema econòmic és vital, però la despesa que pot suposar un cap de setmana amb viatge inclòs no em fa tirar endarrera per emprendre una aventura, però els catalans landroveros som molts, i tenim la Land Rover Party que potser se'ns fa més nacional (i internacional) que aquesta trobada.

En el meu cas particular i per ignorància total meva no se qui organitza aquest nacional: elclublandrovertt, els de Segurilla, algun concessionari, etc i no se ben be quina diferència hi ha entre aquest nacional i qualsevol trobada organitzada per companys d'aquest mateix club que munta un cap de setmana amb tots els "ets i uts". Ho dic amb el cor a la mà, sense cap intenció de criticar a ningú, ni molt menys. Encoratjo a tothom que crei activitats d'aquesta índole a que no desisteixi, però sento aquest "Nacional" molt lluny, com si no anés amb mi. Però d'això en faig un cas relatiu, ja que, com comento, sóc nou en aquest món i encara he d'aprendre molt i recórrer molts camins.

Agrair també des d'aquí tota la feina feta per la gent del club, que manté i de manera actualitzada aquest forum i que fa que doni gust i ganes participar-hi cada cop més.
Una salutació a tothom

Me sumo un poco al mensaje de Xavi, aunque soy muy nuevo y todavía (subrallando el "todavía") no soy socio, pero desde que entré en el foro me he sentido como en casa, y esto significa que las cosas se estan haciendo bien.

En cuanto a que no voy al Nacional principalmente es por que tengo un coche con un poco de preparación y no quiero destrozar las ruedas para llegar allí abajo con una elevada probabilidad de romper algo y no poder volver a casa. Cosas como esta se me pasan por la cabeza en el momento de escoger si participar en unas actividades u otras. El tema econòmico es vital, pero este gasto que puede suponer un fin de semana con viaje incluido no me echa para atrás las ganas de emprender una aventura, pero los catalanes landroveros son muchos y tenemos la LandRoverParty, que puede que se nos antoje más nacional (y internacional) que este encuentro.

Mi caso particular y por total ignorancia no se quien organiza éste nacional: elclublandrovertt, los compañeros de Segurilla, algún concesionario, etc, y no se que lo diferencia de cualquierencuentro organizado por compañeros de este mismo club que monta un fin de setmana con todos los detalles. Lo digo sin acritud, sin ninguna intención de criticar a nadie, ni mucho menos. Animo a todo el mundo que cree actividades de este tipo que no desfallezca, pero yo siento que este nacional no me pertenece. Pero hacedme poco caso por que, como comento, soy muy nuevo en este mundo y todavía tengo mucho que aprender y muchos caminos que andar.

Agradecer tambien desde aquí todo el esfuerzo realizado por la gente del club, que mantiene y de manera actualizada éste foro y que hace posible y contagia las ganas de seguir participando en él.

Un saludo a todos

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

Miquel, m'ha agradat molt la teua resposta... he vist un fallo que tenim i es que no hem facilitat gaire informacio als nous de que es un Iberic (que no un nacional) ni del que supossan les trovadas o "Encuentros" Nacional e Ibérico per el Club.

El "Encuentro Nacional" es l'event estrella del Club, el lloc a on ens trobem els membres per compartir un cap de setmana tots junts, es fa un cop a l'any normalment al Maig (pont de l'1 a ser posible) i el puesto es itinerant, perque tothom tingui la possibilitat de no tenir que fer gaires kilometres al menys una vegada.

El "Encuentro Iberico" es un event anual que es fa un any a Portugal i un altre a Espanya, les ubicacions per Espanya sempre les cerquem centricas (peninsularment parlant) per que no quedi gaire lluny de ningú (sobretot de Portugal) aqui ens trobem els usuaris de la marca per el mateix motiu, deuria de ser l'event de la germanor, tambe hi venen anglessos, francessos, italians... es un gran event, o al menys deuria de ser-ho.

La resta d'opcions que hi han no tenen res a vore amb el CLRTTE, encara que com a norma col.laborem i som col.laborats per ells. Les relacions del CLRTTE amb la Party i l'equip d'en Pep Vila son molt bones, excel.lents diria jo, pero, aquest es un event privat que no te res a vore amb el CLRTTE... tot i que ens trobem allá molts socis i que ens ho passem de conya sempre... en Pep i els seus fan molt be les coses.

Amb aixo espero haver-te aclarit una mica el que ja deuries sapiguer i que no hem sabut comunicar-vos.

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524

Home, doncs una mica més si, i ho agraeixo profundament, ja que pot fer replantejar en un futur la predisposició a l'hora d'assistir als esdeveniments que es muntin des del club.

A veure si començo a conéixer més gent i em fusiono més al club.

Una salutació i un agraiment!

ResponderCitar
(@guancho)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 107

Xavi tens tota la raó,pero crec que la quantitat de km ens frena, nomes per poder estar practicament un dia  ???. Jo  he asistit a tres nacionals i cap iberico, i que sempre vaig amb la familia a sobre; em suposa un transtorn important, i per aixó compren la gent que te dubtes.
ARA! aquest any anirem ( espero que no tingui contratemps com al nacional  😛 ) se que la junta directiva s'ha preocupat de fer un bon encontre, i ens ho passarem de conya.  :blob7:
Animeu-vos i si no podeu, no us sentiu culpables, timdrem més oportunitats en properas edicions.
:occasion14:

ResponderCitar
(@Tequila)
Respuestas: 2069

Estic amb Xavi, a pesar de no poder anar a l´Ibéric ( el series no está del tot ok ) i els diners prefereixo invertir-los en deixar-lo perfecte. Vaig fer 9 hores amb el 109 per vaixar a Benissa i ho tornaría a fer no una dos vegades més sense pensar-ho ja que va ser expectacular i la organització perfecta i amb el treball que costa muntar un Ibéric que segur que será encara millor que el nacional, a mi personalment em sap molt de greu que l´any passat van anar al de Portugal més de mil inscripcions (1200 si no m´equivoco ) i al que organitza el nostre club que el que vol es si no igualar-lo millorar-lo (tots sabem com treballen) encara no arriben als 300 inscrits i resten només tres setmanes.

Crisis ja hi habia l´any passat i varen ser 1200, aquest any hi haurà gent que estigui més tocada que d´altres per la crisi pero la xifra tindría que ser molt similar a la de Portugal i no una cuarta part que és el que hi ha ara d´inscripcions. Sento en certa manera com si els traïssim al no recolçar-los assistin a aquest event, ja que han dipositat moltes il-lusions. Espero que no es desmoralitzin i la cosa s´animi i es vegin recompensats per una major afluència que els doni forces per continuar organitzant events d´aquesta índole.

Una idea que em ve al cap, es posar en cada secció ( general, series, defender, el bar ... i a les comunitats també ) un post explicatiu sobre aquest event per que tingui la major difusió posible ( que entre socis i no socis som més de 8 mil ) ja que normalment la nostra entrada és molt mecànica ( jo entro al apartat del series i al de aquí de Catalunya ) i molt poques vegades a la resta i només per tafanejar una mica... D´aquesta manera la gent tindría més informació del que es farà i la rellevància que tindrà y es pot animar a assitir-hi.

Animeu-vos a assistir ja que els que pogueu i no baixeu us podeu penedir de no fer-ho, la Party i les Comes estarán molt bé, però no tindreu a Txus guiant-vos per la pista negre o al presi al costat del lavabo de les noies venent camisetes des de primera hora del matí  😉 . Será un altre gent que ho farà molt bé pero no serà de la "família".

Moolta sort amb l´Iberic i paro ja de xerrar.

Salutacions 

ResponderCitar
(@DANNY73)

Aquest any vaig correr la six2six amb el mercedes sl-63 que tenim, per no fer tants quilometres fins a nurburgrin, varem llogar un camio on anaben 6 cotxes i crec que no va ser tant car, questa podria ser una opcio de cara futur, degut a l´antiguitat dels nostres cotxes i el consum ( en el meu cas ), que gastan.

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

Els qui em coneixeu, sabeu que em moro de ganes de compartir tot allo que vulgui dir estar amb vosaltres i conduir un Land Rover.
Aquest any pero, el tema economic m esta impedint fer o participar.

No es una excusa, tinc sort de tenir feina pero el meupoder adquisitiu s ha reduit a la meitat, per aixo m he de vendre el discovery i per aixo no puc venir a l iberic.

No escric aixo per fer pena, no escric aixo lamentantme, no escric aixo demanant compassio.... nomes escric aixo per fer-vos costat, per dir-vos als companys que tan bon punt em sigui possible, tornareu a veure el 90 blanc i negre amb matricula "extrangera" rodant entre vosaltres.

Com sempre, tambe voldria agrair la feina feta a la directiva i voluntaris diversos que fan possible que aquest gran club funcioni, que tinguem l aweb que tenim i que esdeveniments com el nacional i l iberic siguin possibles.

Gracies doncs a tots els membres del club i que sapigueu que les meves ganes illusio i malaltia Land Rovera continuen intactes.

Fins aviat a tots, una abraçada i si tot va be, ens veiem a les comes!!!!!

ResponderCitar
Página 1 / 2
Compartir: