Propuesta salida zo...

Avisos
Vaciar todo

Propuesta salida zona Selva/Maresme

40 Respuestas
7 Usuarios
0 Reactions
2,547 Visitas
 Peyo
(@Peyo)
Respuestas: 206
Topic starter  

¿A alguien le apetece escaparse por la zona de la Selva Marítima o norte del Maresme? Los que vinisteis hace unos meses ya sabéis por los caminos por los que me muevo: hay pistas fáciles y zonas algo más animadas.

(@Pau_88d)
Respuestas: 380

Pon una fecha, Peyo, y a ver qué puedo hacer...  ;D

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)
Topic starter  

Consensuemos una que nos vaya bien a todos. Yo prefiero que sea en fin de semana, pero si fuese en día laborable, siempre que sea a partir del 20 me puedo amoldar.

ResponderCitar
(@alex discovery)
Respuestas: 187

Hola,yo si es en fin de semana,me apunto la ultima ruta de peyo me dejo marcado,me demostró por donde son capaces de pasar estas maquinas y desde entonces mi disco me lo pide cada fin de semana,haber si pones fecha peyo ;D

ResponderCitar
(@txetd5)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 75

Molt bones a tots, en el seu dia em vaig presentar al foro general pero aquest cop em presento al de catalunya. Soc de Cardedeu, i tinc un discovery td5 del 99, fa dies que vaig llegint els missatjes que envieu, pero mai m´he decidit a escriure, deu ser com tot, ``todo es empezar´´, si feu la sortideta aquesta, a veure si em puc apuntar ja que vaig veure fotos de la ultima que veu fer i em vaig quedar amb les ganes i ja de pas us conec en persona, quan tingui temps ja us posare alguna fotillo del meu disco (si se com es fa) jeje...

Salut. 😉

ResponderCitar
(@cordobes)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 623

Yo tambien me apunto y como nadie pone fecha que os parece este domingo dia 15

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)
Topic starter  

Yo no podría quedar mañana día 15.

Salutacions i benvingut Txetd5.

Alex, como vivimos cerca, por lo menos tú y yo podríamos quedar más a menudo para hacer alguna salidita. El lunes pasado hice una escapada con dos amigos e hicimos la famosa ruta chunga ¡¡dos veces en una mañana!! Eso sí, la encontré mucho más fácil que la última vez. Se nota que hicisteis trabajo de zapadores, je je...aunque me da la sensación de que alguien más ha pasado por ahí y ha suavizado el camino.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Bon dia nois, nosaltres demà anem al trial de Montrodon a veure als companys que hi participen i a petar la xerrada, estaré al cas de les dates que proposeu per veure si ens hi podem apuntar.

Molt bones a tots, en el seu dia em vaig presentar al foro general pero aquest cop em presento al de catalunya. Soc de Cardedeu, i tinc un discovery td5 del 99, fa dies que vaig llegint els missatjes que envieu, pero mai m´he decidit a escriure, deu ser com tot, ``todo es empezar´´, si feu la sortideta aquesta, a veure si em puc apuntar ja que vaig veure fotos de la ultima que veu fer i em vaig quedar amb les ganes i ja de pas us conec en persona, quan tingui temps ja us posare alguna fotillo del meu disco (si se com es fa) jeje...

Salut. 😉

Aprofito també per saludar al company txetd5, ostres nano que estàs envoltat de companys Land Roveros i ara ens sortiràs tímid. Pel cap baix som un dotzena molt a prop teu, així que quan tinguis ganes d’anar a donar un volt o simplement que ens coneguem per prendre un refrigeri només cal que ho diguis.  :thumbsup:

Recorda també que tenim molt properes les dates del Nacional i que forçes anirem en “comandilla” fins allà. El Nacional es una ocasió immillorable per conèixer molta gent i gaudir d’un cap de setmana increïble, sol, en parella, o bé amb tota la família.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)
Topic starter  

Recorda també que tenim molt properes les dates del Nacional i que forçes anirem en “comandilla” fins allà. El Nacional es una ocasió immillorable per conèixer molta gent i gaudir d’un cap de setmana increïble, sol, en parella, o bé amb tota la família.

Carles (GASSMAN)

A més, la zona del Matarranya i el Bajo Aragón és preciosa amb molts racons per descobrir. Pobles encantadors, gent amable i una cuina senzilla però deliciosa. Alcañiz, La Fresneda, Valderrobres, Calaceite, Cretas, Mazaleón, etc. paguen la pena visitar-los.

ResponderCitar
(@alex discovery)
Respuestas: 187

Hola a todos, bienbenido txetd5.
Peyo yo  cada finde salgo,o bien en sabado o domingo ,llamame o embiame un mensaje señales de humo lo que sea,yo siempre voy solo y es un poco complicado normal :laugh: :laugh:mente te das la vuelta si lo ves un poco chungo pero si vas acompañado es mas divertido y  seguro.
El dia 15 lo tengo un poco complicado si fuera para el siguiente finde a mi particularmente me  va mejor,pero si tiene que ser el 15 que sea pero tengo que comer en casa si no tendre que dormir en el balcon

ResponderCitar
(@cordobes)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 623

Hombre Alex veo que te has hecho socio me alegro.
Yo mañana ire al trial si para la proxima semana haces algo dame un toque. Gracias

ResponderCitar
 toti
(@toti)
Respuestas: 220

Pues si hay un buen desayuno  :toothy9: me apunto tambien.

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

Jo si les dates que poseu hem van be vindre!! Per cert, recordeu que la setmana que ve es la trobada de fornells.

ResponderCitar
 toti
(@toti)
Respuestas: 220

Per cert, dema hi ha trial ??? qui va ??? ho dic per quedar algun lloc per anar plegats.

ResponderCitar
(@Land Lover)
Respuestas: 153

D'aqui a poc temps m'apuntaré amb vosaltres, encara estic aprenent  😮

ResponderCitar
Página 1 / 3
Compartir: