Forum
Necessito veure un Defender
Hola senyors, avui m'han fotut la sortida al trial de Montrodon amb un picnic familiar a Torrelles amb diluvi inclós. La meva idea era anar a Montrodon a conèixer la penya del foro i veura els vostres pencos i que veiéssiu el meu peró s'ha torçat.
Bueno tot aixó es perque segurament que dintre de 15 díes vinguin a veure el meu v8 i com ja m'he tret la moto de sobra ara hi ha fons per anar preparant algo. La dubta és que no sé si quedarme el Range com a capritxet i prepararlo per la batalla i per mi solet (cosa molt dificil) i utilitzar el Terrano com a familiar o cambiar el Terrano per un utilitari per cada día per a la senyora i preparár un Defender 110 per a Campear amb la familia que no es despegan ni un moment.
Clar no conec ningú que tingui un Defender ni sé com van ni com son. Els discos i els Ranges si que els he agafat i els conec peró el Defender.....
Hi ha algú a prop de Barcelona capital amb un Defender per veure'l en directe?, qué penseu 😮
No hi ha ningú al Baix Llobregat que tingui un Defender? no m'ho crec, només vull saber com van de calefacció, aire acondicionat, ritme en carretera, etc. Segur que no som com el V8, peró no vull pendre la decició de fer un canvi i després panadir-me, una ajuda si us plau :'(.
Y gracias a Pinacsi per l'oferiment.