Problemes amb el po...

Avisos
Vaciar todo

Problemes amb el postimge.org?

3 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
640 Visitas
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

Estava mirat de pujar alguna foto i m'és imposible.

(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

que falla?, ho he probat i em va be... pot ser algún problema puntual del servei.

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

Hola.

Em va pasar ahir, durant tot el dia i aquest matí l'he tornat a probar i segueix igual. M'explicaré :

Fins ara, quan l'utilitzava, un cop processada la fotografía sortien a sota 6 grups de tipus de codificacions a escollir (agrupats en dos grup de 3) per tal copiar i pujar als Foros i per que sortís la fotografía en el tamany (800 x 600) per tal que es podés veure bé directament i no haver-la d'anar clicant una a una per augmentar-les de tamany, copiava el primer tipus de codificació del segon grup.

Donc, bé. Ara, tan sols apareix un sol grup de posibles tipus de codificació per a pujar les fotografíes. Els he provat els tres i dos no surten les fotografíes (tan sols la linia codificada corresonent) i en el que surt la fotografía, encara que hagi seleccionat el tamany 600 x 800 surt en format de dispositiva (o reduït) de tal manera que has d'anar clicant una a una per que es facin a un tamany gran que sigui còmode per veure. I, això, si hi ha una sola foto (o poques) no passa res; però, si n'hi ha bastants, es fa molt ferragós i acabes per obrir-ne tan sols algunes i desprecies la resta.

No sé si m'he explicat bé i s'entèn.

Colló! (perdó). Serà posible?. Després de dos dies provant-t'ho, ara ha sortit bé.

En pujaré una, per verificar-ho.

Gràcies i mil disculpes.

Aquests "enanitus" de la imformàtica ... !

subir fotos gratis

Posteriorment, he intentat pujar unes fotografíes de 2,6 megapixels cada una (ja ho havia fet en força ocasions, abans) i l'únic tamany que m'admet és el de "No modificar el tamaño de la imagen" i surt amb un tamany ENORME!!!

ResponderCitar
Compartir: