consells sobre winc...

Avisos
Vaciar todo

consells sobre winch

9 Respuestas
5 Usuarios
0 Reactions
835 Visitas
(@joanburleta)
Respuestas: 275
Topic starter  

Companys, magradaria ara per festes posar-me un cabrestany al ligero..tinc alguna referencia que he vist pero Qe em recomaneu que sigui economic i fiable?? On el puc comprar?? I quans quilos de força?? I que em de fer per la itv?

(@olivita)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 303

Me parece que bueno bonito barato no existe,por lo menos yo no he encontrado.
Yo llevo un Superwinchs Talon de 9500lbs -4300kg y esta entorno 1000e tambien los tienes de la gama Lp que estaban en los 600e cuando lo compre yo hace un año

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

Com de "ligero" és el ligero? S'ha de muntar una corriola que pugui amb el triple del pes del vehicle (si no m'equivoco), si el quatriplica millor... A part d'això tria el coloret, per que si en vols un de l'època valen dinerals per que son dels bons... Aquells amb gatell antiretorn...

ResponderCitar
(@r-r-i-p)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 340

La meva opinio es que...no necesitas un cabrestant.
amb lo poc que sembla que y entens,es segur que no t´ho has romiat be.
el 90% dels cabrestants que monta la gent no es fan servir mai.

salut

ResponderCitar
(@olivita)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 303

RRIP pos yo soy de los del 10%

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

Jo també. No el vaig estrenar fins que no em va fer falta, però si no l'arribo a portar pringo i de quina manera...

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

Jo no et dire que no ho facis, si surts sol mai esta de mes... en el meu cas despres de portar mes de 20 anys en aquest mundillo m'en vaig fer regalar un, el vaig portar 2 anys i el vaig fer funcionar 3 cops i nomes per veure que funcionabe, despres ja no el vaig muntar en cap altre cotxe i la veritat es que no ho he trobat a faltar mai... i ja van uns altres 10 anys o mes...

Sobre preus, sembla ser que el come-up i els superwinch son els que donen millor relació preu/qualitat, pregunta a Pepe Parts (tenen l'anunci al costat) em sembla recordar que tenien alguna cosa d'oferta.

ResponderCitar
(@r-r-i-p)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 340

Yo soy del 90% y eso que me meto en algunos "fregaos"...
creo que como dice Roger,no es el "gatget" mas utilizado ni de lejos y por tanto le recomiendo al compañero que se gaste el dinero en cosas mas probechosas para su vehiculo.
luego,allá cada cual...

salut

ResponderCitar
(@joanburleta)
Respuestas: 275
Topic starter  

Gracies a tots pels comentaris,,esta clar que miro algu funcional,, pero mes que res es estetica,,fer-lo servir?? no crec que ho fagi masa, pero trobo que es el que em falta,, la idea es que volia algu antic que quedi acord amb el cotxe,, no trobo que un warm o superwinch tmax... encaixin  esteticament.. i no mimporta si es manual manual,,,he vist alguns a manivela que arroseguen mes de 3000 kg,, pro no se on es compren. a ebay subasten un original,, pro l´angles no envia a espanya. Agraeixo les idees.

ResponderCitar
Compartir: