Forum
Hola, os presento ni land, Disco II td5, comprado hace poco y de serie, aqui ya tiene algunas mejoras (ruedas, protectores de bajos, recorte parachoques, emisora) y lo que le queda, esta semana le toca muelles amortiguadores y latiguillos de freno, para estrenarlos en la lrparty

aparte de a nosotros tambien arastra el hotel de mis perros
buenos si nos cruzamos ya nos conoceis.
saludos Joan desde Breda, Girona
Hola,
Jo soc nou d'avui. Aqui teniu la meva presentació i unes fotos de la maquina.
https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=52720.0
Ens veiem en alguna ruta.
Siau,
Trinxapedres
Hola a todos y Bienvenidos. Espero que podamos coincidir en alguna Kdd.
Saludos desde Barcelona. 😀 😀
Hola César te saludo también desde Castelldefels!!!! Bienvenido al foro. Ya verás que gentes mas majas pululan por aquí!!!!
Hola, m'acabo de registrar. Visc al Pirineu, a prop de La Seu d'Urgell. Em bellugo per aquests camins de muntanya amb qualsevol d'aquestes bèsties:

Sé, ja sé que això és un foro de cotxes i espero no guanyar-me la primera "bronca"... ;D (al foro de motos ja me la van fotre per això mateix...) :angel: però és que me'ls estimo toys dos :love9:
Prometo en breu posar fotos només del cotxe per la neu (ja que aquest any ha caigut ben poqueta!)
Amb el Disco portem gairebé 18 anys juntets, me'l vaig comprar nou. Abans vivia pel Maresme, i tant allà com ara aquí m'he fet un tip de fer camins.
Fins aviat
Bones
No tinc perdo, ja fa un temps que ens acompanya, i no l hem presentat al forum de Catalunya, ai ai ai...
Al juny passat, mon Pare va fer 60 anys i la meva dona i jo, li varem regalar el RRC.
Sense buscar lo, va apareixer la opprtunitat d aquesta maravella que ara us presento, i no varemo poder resistir nos.
Aixi doncs, amb retard, pero aqui us presento al DISCO 200