Forum
Hola Xavi:
Pintar-lo que quedi de conya, incloent les portes per dintre, motor, etc. em va costar uns 950€. La veritat es que està moooolt be, ja que ningú mai diria que aquest cotxe va ser algún dia d'un altre color. Van desmuntar els interiors, treure els vidres, etc. La veritat es que estic molt content. A mi per que em coneixíen, pero suposo que no pasaria mai de la vida de uns 1200€.
Salut!!!
Canyamàs, qui ha vist el teu Disco i que el veu ara!!! Felicitats pel rentat de cara! T'ha quedat molt xulo!
Molt maco aquest Barrufet que es barrufa la reixeta per no barrufar-se de fret!!!
Animat, mira que parar el Barrufet just a sobre l'única bassa que hi ha!!!! 😀 😀 😉
Molt maco aquest Barrufet que es barrufa la reixeta per no barrufar-se de fret!!!
Animat, mira que parar el Barrufet just a sobre l'única bassa que hi ha!!!! 😀 😀 😉
;D
Guaaaaaal·la, Rubén, quan vulguis anem a fer una passejadeta pel mig dels esberzers, a veure si li donem un caire més, com dir-ho, faréstec. Preciós i immaculat!!! Llandes de 20"?
Doncs ja tocava que hem presentés per aquí... el cotxet és un 2.500DC i després de molt buscar ja el tinc per casa i la veritat és que va molt bé!
Com no...cal fer-li algunes cosetes per deixar-lo al meu gust! sobretot una de les coses que m'està agradant d'aquest "mundillo" és el que es va aprenent de mecànica
salutacions des de Cal Sort, prop de Vic
Eeepp!!!
Docs res benvinguda la gent de Cal Sort, esperem ens acompanyeu en alguna sortida, o bé fem la sortida per casa vostre amb bona teca inclosa que de segur per aqui a prop es menja bé.
Apa Siau
:hello2: Felicitats victor_rr86, El teu Range té molt bona pinta. Veig que és el teu primer missatge i que encara no t'has presentat per el subforo de "Bienvenidas y Presentaciones", et recomano de fer primer la presentació per tot Espanya (recorda, en castellà), i després et dones a conèixer per aquí (son normes de la casa). :thumbsup:
Explica'ns més coses sobre tu i el teu Range.
Benvingut i salutacions des de Sant Pere de Vilamajor, als peus del Montseny.
Carles (GASSMAN)
Bona tarda a Tothom!!!
Jo em sembla que he fet bé els deures i m'he presentat avanç a "Bienvenidas y Presentaciones" 😉 Espero que el GASSMAN no em foti bronca per algún altre descuid que hagi pogut tenir :laugh: :laugh: :laugh: ( :occasion14: GASSMAN)
Donç res, com deia en la presentació General, soc de BCN tot i que soc natural de Trentapasses (Vilalba Sasserra, prop de Sant Celoni)
El motiu del meu nom d'usuari bé d'un grup de 4x4 que es va crear ja fa uns quants anys a Sant Celoni anomenat LANDTROTERS, en el que amb els meus pares (Jo era un renacuajo) vàrem fer unes quantes sortides amb un Land Rover Cazorla 6cil. que teniem a casa, y tinc molts bons records d'aquella época (Ja fa uns 15 o 20 anys) em consta que GASSMAN va venir en alguna de les sortides... a veure si surt algú més que hi hagués participat... recordo bastantes sortides, en especial la Vedell-Trophy i la transmontseny-Cadi...
A veure si recupero i escanejo algunes fotos d'aquelles sortides...
Aquí us deixo alguna foto del meu actual disco4, actualment el tinc amb protec. de baixos i en breu posos unes gomes una mica més camperes, pero no massa, ja que l'utilitzo a diari i al final el 95% dels Km els faig per carretera...

P.D.Perdoneu per el tamany de les fotos, a veure si m'hi poso i redueixo fotos i les torno a penjar...