Forum
Hola Xavi, el adhesivo del capó ya lo llevaba cuando lo compré. Creo que eb eBay las he visto.
Saludos desde Barcelona. 🙂
Hola a totom, aqui deixo dos fotos del malalt.
Salutacions des de les Terres de l'Ebre.

Platja

Muntanya
Quant no esta amb les tripes enlaire el trec a passejar, per cert poques vegades per que quant no es trenca una cosa se l'hi en trenca un altre, semba el pupes.
En fi que hi farem, mica en mica ho tindra tot nou i suposso que acabara per no dexarnos tirats per aqui i per alla (si no li foto foc avanç).
Adeu...
Hola miserietunig, com et ba el R.R. encara du el motor VM? fa uns anys era del meu pare, sel va canviar despres de fer-li tres cops culatins, en dos anys. Li agradava molt pero, el motor li va fer aburri, ell li va comprar a un amic seu mecanic bastant conegut de Terrassa, des de llavors van dexar de ser amics. M'ha fet gracia veure que encara camina el trastet. Sort, sobre tot no l'apretis gens i no li ensenyis la carretera durant molta estona , que el fica malat.
Salut i peles.
Hola Talamanca!!! si, li he cambiat el motor per un altre igual pero amb 68.000KM que fins ara funciona molt be.
Mecanic? ??? dius mecanic, em sembla que aquest te de mecanic lo que yo de monja.
Trucam si no et sap greu y em parlem 617613850. 😉
Salu2
Hola soc en Josep, 52 anys, landlover al foro, del Clot (Barcelona) i de Seva (Montseny) els caps de setmana.
Convidat al foro des de fa un any (fa temps vaig penjar una foto antiga) per fi m’he fet soci i faig aqueta petita presentació i penjo algunes fotos del meu disco 300 Tdi perquè el coneixeu.
-Penedit mil cops de no haver reaccionat a temps i haver permès que el series de miniserietunning marxes a Madrid-
Hola soc en Josep, 52 anys, landlover al foro, del Clot (Barcelona) i de Seva (Montseny) els caps de setmana.
Convidat al foro des de fa un any (fa temps vaig penjar una foto antiga) per fi m’he fet soci i faig aqueta petita presentació i penjo algunes fotos del meu disco 300 Tdi perquè el coneixeu.
-Penedit mil cops de no haver reaccionat a temps i haver permès que el series de miniserietunning marxes a Madrid-
Eeepp!!
Ostres jo tinc un amic a Seva (Muntanyà) que em convida sovint a anar-hi, ja contactaré amb tú el dia que pujem i fem una ruta petita.
Apa Siau
Encantat de coneix-te. A veure si coincidim un dia. Ja t’avia vis per el foro...et dels que em fa avergonyir del meu nick anglosaxó. Tu si que tens un nick d’aquells per fer país...!
Encantat de coneix-te. A veure si coincidim un dia. Ja t’avia vis per el foro...et dels que em fa avergonyir del meu nick anglosaxó. Tu si que tens un nick d’aquells per fer país...!
Eeepp!!
El meu nick té una mica d'historia...i va ser a través d'una petita joguesca que em va ser escollit per unanimitat.
http://senglars4x4.mforos.com/503021/5171650-enquesta-important-la-vostre-opinio/?marcar=enquesta
Ja ho veus...
Apa Siau
Coooollons, fins i tot una enquesta per escollir-te el nick….veig qu’ets molt popular entre els “quatrers” catalans…….i membre dels senglars….
Molt bona eina la que amb unes bones mans pots fer molta feina!!!
Felicitats cuidal molt!!!
18 i 19 de setembre cap a roses que falta gent!!
Coooollons, fins i tot una enquesta per escollir-te el nick….veig qu’ets molt popular entre els “quatrers” catalans…….i membre dels senglars….
Eeepp!!
Si de Senglars...a qui coneixes??? No tinc vist el teu cotxe..,per cert xulissim molt ben cuidat, aquest si que ha fet sort amb l'amo 😮
Apa Siau
No conec ningú, però des que vaig tenir el landy, vaig començar a buscar per Internet i em vaig topar amb la web de Senglars que em va semblar molt simpàtica i, hi vaig veure molt bon rotllo, encara que ha estat molt de temps inactiva, ara sembla que torna a arrencar.
Per circumstancies familiars i personals no tenia ( ni tinc) massa temps lliure per apuntar-me a sortides i tal (ara em feia il•lusió apuntar-me al “Encuentro” Ibèric i ara per pb de feina crec no podrà ser) perquè sinó em feia Senglar jajaja… .
Jo al disco miro de no donarli cops ni fer salts ni anar mes depressa del que cal i el passo per la dutxa un cop per setmana i si vaig per pistes i fang, així que torno dutxa...ja se que diuen que els Lands queden més mascles amb pols i enfangats.. però a mi, tal com está m’agrada veure’l net.....si estigues preparat extrem o expedicio dons, no sé......
Eeepp!!
Josep, la veritat es que és una llastima que no puguis fer sortides, jo estic igual, amb els tres crios no puc fer res.
Et convido a que intentis venir a la proxima sortida de Senglars i t'uneixis al nostre grup. Si es cert que ha estat aturat molt temps però com bé dius estem tornan a entrar-hi, és molt bona gent i molt maca.
Vinga la próxima vegada espero poguer estrenyer la teva mà i veure el magnific Disco que tens.
Apa Siau