Presentacion de nue...

Avisos
Vaciar todo

Presentacion de nuestros coches

316 Respuestas
44 Usuarios
0 Reactions
63.2 K Visitas
(@miserietuning)
Respuestas: 716

Donç ya soc aqui !!! per presentar el "DORADO" un Range 2.5 TD del 91.

ResponderCitar
(@JORDI-VM)
Respuestas: 832

Molt maco ara toca cuidarlo , si no sempre es pot transplantar un 200/300 😉 😉 😉
Dwwwww.

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Està guapíssim, miserietuning!!! Ja quedarem per Sant Joan per embrutar-lo una mica, ¿no?  ;D

ResponderCitar
(@miserietuning)

Està guapíssim, miserietuning!!! Ja quedarem per Sant Joan per embrutar-lo una mica, ¿no?  ;D

Cuan bulgis !!! un dia podriem fer una sortideta amb barbacoa inclosa, cap a la part del Port del compte que esta tot molt maco.
El diumenge baig anar a Coll de jou i esta tot impresionant, si algu es coneix una rutilla per la zona es prodria planteja de fer´ne una .

ResponderCitar
(@TELIUS)
Respuestas: 5714

molt maco el range miserietuning, per el VM no et preocupis, si no l'apretes massa de revolucions durant força estona aguanten bé, el problema es que com que tira tant la gent va per l'autopista a 160... i aixo son masses rpm per aquest motor...

si el cuides be no hauries de tenir problemes!

una abraçada

ResponderCitar
(@jordilr)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2027

Enhorabona, no vaig poder coneixer el "miserietuning", pero espero poder veure el "dorado". A veure si muntem alguna cosa per aquí Manresa o si en lloc del Port del Compte us voleu arribar fins a Ogassa per mi encantat.

Salutacions

ResponderCitar
(@miserietuning)

Telius , per tranquilitat al volant jo, no m´agrada corre y m´agrada tractar be el cotxe.

JordiLR aquest any mirare de puja OGASSA segurament que ens veurem per a lla.

ResponderCitar
(@Kay_7)
Respuestas: 225

Hola, sóc en Dani, encara no m'havia presentat en el subforo de Catalunya, per que he estat visquent a Madrid fins fa poc.

Un parell de fotos del meu disco 200!!

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Dani, benvingut al foro Catalunya. Maco aquest 200.

ResponderCitar
(@o_range_range)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 745

Dani Benvingut! D'on ets??

ResponderCitar
(@Kay_7)
Respuestas: 225

Je. Vale, encara no en se d'editar, he deixat una "S" surant.

Sóc de Sant Joan Despí, pero he estat visquent a Molins de Rei, a Madrid (Ascao) i ara estic a Castelldefels.

ResponderCitar
 quim
(@quim)
Respuestas: 104

Hola a todos. Aunque ya me presenté en el foro lo hago también aquí, y así unirme a la fiesta, jeje.
Hace unos meses que compré un Disco 300 y estoy encantado. No me imaginaba que lo iba a disfrutar tanto, y mis hijos ni os cuento . Bueno os dejo alguna foto para que lo veais. Seguiré las propuestas de salidas, que tenemos ganas.

Aquí marcando el territorio, jejeje.

Saludos desde Barcelona.

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 351

bueno jo fa temps que estic pel foro i encara no m'havia presentat aqui, aixi que més val tard que mai!!! jejeje
aqui estem pel pirineu...

apa que vagi molt bé i si algú fa una sortideta, jo m'apunto a tot (el que pugui!!)

ResponderCitar
(@Rubix)
Respuestas: 341

Pues aqui esta mi 3.9 v8.
Lo tengo desde hace un mes y medio, por ahora he podido hacer bien poco al llevar ruedas de carretera aun asi me ha sorprendido bastante lo capaz que es.

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Hola a todos. Aunque ya me presenté en el foro lo hago también aquí, y así unirme a la fiesta, jeje.
Hace unos meses que compré un Disco 300 y estoy encantado. No me imaginaba que lo iba a disfrutar tanto, y mis hijos ni os cuento . Bueno os dejo alguna foto para que lo veais. Seguiré las propuestas de salidas, que tenemos ganas.

Quim me gusta mucho el adhesivo del capo, donde lo has comprado???.

Saludos,

Xavi

ResponderCitar
Página 6 / 22
Compartir: