Forum
Hola Bernat, tal com et vaig comentar en l'apartat "Pasarela land", el tres portes té molt bona pinta. Recordat sempre al tornar a casa de fer-li una bona rentada de baixos per el tema de la sal i el fang. :thumbsup:
Felicitats.
Carles (GASSMAN)
Hola Bernat, tal com et vaig comentar en l'apartat "Pasarela land", el tres portes té molt bona pinta. Recordat sempre al tornar a casa de fer-li una bona rentada de baixos per el tema de la sal i el fang. :thumbsup:
Felicitats.
Carles (GASSMAN)
Hola Carles, la veritat és que a mi sempre m'ha agradat més el 3 portes (agradant-me també el 4 portes) té un no sé què que m'atrau una mica més.
A les fotos no es veu molt bé però la carrosseria té alguna rallada i algun cop i el capó li ha saltat una mica la pintura 🙁 a l'espera de poder-lo pintar,tot arrivara. De moment he arreclat l'interior

a falta d'algun detall 🙂
De la rentada dels baixos en arrivar a casa,per descomptat! Després de passar hores sota el cotxe sanejant els baixos i pintant-lo d'antigravilla per tot arréu, ara és questió de cuidar-lo com es mereix,només pensar que aquest Range era un plan Pive! Hi he passat moltes hores i algun calaró perqué es faci malbé a la primera de canvi 😉
Felicidades oxydo,
Esperemos que puedas resolver los problemas y puedas disfrutarlo como se merece. Por el subforo de los P38 te darán sabios consejos para conseguirlo.
Un saludo.
Carles (GASSMAN)
Bon dia,
Soy Ludovic de Cataluña norte ( Perpignan), y presento mi Land Rover Santana 109 con motor 300tdi.
He guardado las cajas de cambio y transfert de origen pero , voy a cambiarlas por mas fuerte. tiene ballestas parabólicas y voy ha recibir los amortiguadores Rocky Mountain.
También estoy montando suspensiones neumáticas. Tiene filtro de aire green.

Adeù, que vagi bé.
Tiene muy buena pinta tu maquina Ludovic, espero que la veamos por alguna concentracion pronto
hola a tothom,
us presento el LR series IIIa que he comprat per fer companyia al 109 Militar.
He comprat el series per aprendre a pilotar off road i no fer el cabra amb el 109
espero aprendre molt de tots vosaltres i si per qualsevol cosa puc ajudar en el que calgui aquí em teniu.
També m'acabo de fer soci del club i aniré al nacional a Huesca (si res no es torça), i fins aleshores a veure si m'enganxo a alguna sortida, tot i que de moment el series està a cal mecànic a fer una revisió a fons.
us poso fotos dels dos cotxes (clicant a les fotos es poden veure en gran)
salutacions
Mercurio
(Xavier)
Salutacions mercurio109e i felicitats per partida doble. Primer per el series, té molt bona pinta, i segon per fer-te soci del Club. Espero que coincidim per el Nacional i la fem petar una estona. 🙂
Carles (GASSMAN)
Hola a tots,
Bueno pues com Jojo em va dir, em represento , el free ja el vaig possar i ara li toca al meu nou nen capritxos jeje

Ohhh mireu quin parell!!! Pare i fill juntets jajaj

Se rien de las cicatrizes aquellos que nunca han tenido heridas.
Felicitats tokugawa, amb aquest almenys podràs passar per els recorreguts complicats sense fer-nos patir tant... (Alguns et vam veure passant per una marró a la Party amb el Free nou de trinca, i déu n'hi do!!!) 😮 ;D 😉
Carles (GASSMAN).
Per patiment la dona quan vaig tornar i el va veure tot ratllat!!! Jajjaj
Se rien de las cicatrizes aquellos que nunca han tenido heridas.