Presentacion de nue...

Avisos
Vaciar todo

Presentacion de nuestros coches

316 Respuestas
44 Usuarios
0 Reactions
63.2 K Visitas
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Hola Bernat, tal com et vaig comentar en l'apartat "Pasarela land", el tres portes té molt bona pinta.  Recordat sempre al tornar a casa de fer-li una bona rentada de baixos per el tema de la sal i el fang.  :thumbsup:

Felicitats.

Carles (GASSMAN) 

ResponderCitar
(@bernatc)
Respuestas: 126

Hola Bernat, tal com et vaig comentar en l'apartat "Pasarela land", el tres portes té molt bona pinta.  Recordat sempre al tornar a casa de fer-li una bona rentada de baixos per el tema de la sal i el fang.  :thumbsup:

Felicitats.

Carles (GASSMAN)

Hola Carles, la veritat és que a mi sempre m'ha agradat més el 3 portes (agradant-me també el 4 portes) té un no sé què que m'atrau una mica més.
A les fotos no es veu molt bé però la carrosseria té alguna rallada i algun cop i el capó li ha saltat una mica la pintura 🙁 a l'espera de poder-lo pintar,tot arrivara. De moment he arreclat l'interior

a falta d'algun detall 🙂
De la rentada dels baixos en arrivar a casa,per descomptat! Després de passar hores sota el cotxe sanejant els baixos i pintant-lo d'antigravilla per tot arréu, ara és questió de cuidar-lo com es mereix,només pensar que aquest Range era un plan Pive! Hi he passat moltes hores i algun calaró perqué es faci malbé a la primera de canvi 😉

ResponderCitar
(@tokugawa)
Respuestas: 175

bueno, pues aqui mi chiquitín en mi prueba de fuego,, la LR PARTY2013 jejej

ResponderCitar
(@AngeldeMS)
Respuestas: 42

Mi Disco...

Yo hice la foto, pues iba dirigiendo al conductor (que era la primera vez que hacía 4x4) y quería asegurarme de que no quedara ningún "recuerdo" en el lateral.

ResponderCitar
(@SNAIL 88)
Respuestas: 362

Desde el peu del Tibidabo us presento el meu Series

Salutacions

ResponderCitar
(@burkatlr3)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1088

Buen trasto angel... Nos vemos domingo!!

ResponderCitar
(@oxydo)
Respuestas: 25

Hola amigos soy Javier de Castellbisbal y este es mi nuevo compañero, 2.5td del 2000, ahora esta en dique seco pero espero que esta semana vuelva a caminar y poco a poco ir mejorandolo.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio

Felicidades oxydo,

Esperemos que puedas resolver los problemas y puedas disfrutarlo como se merece. Por el subforo de los P38 te darán sabios consejos para conseguirlo.

Un saludo.

Carles (GASSMAN) 

ResponderCitar
(@ludowic)
Respuestas: 14

Bon dia,
Soy Ludovic de Cataluña norte ( Perpignan), y presento mi Land Rover Santana 109 con motor 300tdi.
He guardado las cajas de cambio y transfert de origen pero , voy a cambiarlas por mas fuerte. tiene ballestas parabólicas y voy ha recibir los amortiguadores Rocky Mountain.
También estoy montando suspensiones neumáticas. Tiene filtro de aire green.

Adeù, que vagi bé.

ResponderCitar
 jqmj
(@jqmj)
Respuestas: 451

Tiene muy buena pinta tu maquina Ludovic, espero que la veamos por alguna concentracion pronto

ResponderCitar
(@mercurio109e)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 529

hola a tothom,
us presento el LR series IIIa que he comprat per fer companyia al 109 Militar.
He comprat el series per aprendre a pilotar off road i no fer el cabra amb el 109
espero aprendre molt de tots vosaltres i si per qualsevol cosa puc ajudar en el que calgui aquí em teniu.
També m'acabo de fer soci del club i aniré al nacional a Huesca (si res no es torça), i fins aleshores a veure si m'enganxo a alguna sortida, tot i que de moment el series està a cal mecànic a fer una revisió a fons.

us poso fotos dels dos cotxes (clicant a les fotos es poden veure en gran)

salutacions
Mercurio
(Xavier)

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio

Salutacions mercurio109e i felicitats per partida doble. Primer per el series, té molt bona pinta, i segon per fer-te soci del Club. Espero que coincidim per el Nacional i la fem petar una estona.  🙂

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@tokugawa)

Hola a tots,

Bueno pues com Jojo em va dir, em represento , el free ja el vaig possar i ara li toca al meu nou nen capritxos jeje

Ohhh mireu quin parell!!! Pare i fill juntets jajaj

Se rien de las cicatrizes aquellos que nunca han tenido heridas.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio

Felicitats tokugawa, amb aquest almenys podràs passar per els recorreguts complicats sense fer-nos patir tant... (Alguns et vam veure passant per una marró a la Party amb el Free nou de trinca, i déu n'hi do!!!)  😮  ;D  😉

Carles (GASSMAN).

ResponderCitar
(@tokugawa)

Per patiment la dona quan vaig tornar i el va veure tot ratllat!!! Jajjaj

Se rien de las cicatrizes aquellos que nunca han tenido heridas.

ResponderCitar
Página 15 / 22
Compartir: