Forum
Benvingut Lluís (ljmtd5),
A veure quan tenim ocasió de donar una volteta per els voltants de Caldes i veure en directe El Disco, o bé estigues atent al proper sopar de la Garriga i t'apuntes. 😉
Jo vaig estar vivint 5 anys a Caldes i en guardo un molt bon record. Tots els camins, pistes, i corriols dels voltants els havia fet a peu, en btt, o els que es podien, en tot terreny.
Els camins de Sant Sebastià de Montmajor fins a Gallifa anegats d'aigua eren una passada. ::)
Carles (GASSMAN)
Perfecte Gassman a veure si podem fer aquesta volteta. En quant al sopar a la Garriga conteu amb mi ja que m'agradara coneixer a companys del fòrum.
Estic d'acord amb tu i per aqui i han bons caminets per fer sortides.
Records i fins aviat.
Mol bona tarda a tots,
Ja fa dies que volia fer-ho, però per una cossa o un altre.... Vull presentar-vos al meu Series III 109 Especial de 1980.
Algun de vosaltres ja el coneix del fòrum específic de Series, però no l’he presentat com es degut als meus veïns i això no es pot permetre per mes temps.

L’estic recuperant, ha estat uns sis anys parat i de moment ja arranca. Ara em falta canviar-li la bomba del embragatge y repassar els frens i ... a la muntanya!!!! 😉
Espero que us agradi.
Ens llegim
Epi
Welkome!!
Y esperamos ver muchas fotos y videos de tu serie3 en posiciones comprometidas!!! Jejeje
Saludos y a disfrutar!!
Molt guapo porfi. Sembla nou de trinca!!!! 😉
Que el disfrutis moltisim.
Ens llegim,
Epi
Pues encantados de que compartas esa makina( rrc) con nosotros!!
Salut y gaass
Muchas gracias compañero! 🙂
Bé, doncs aquí us faig la presentació del méu Range V8 Efi 3.5 del 89
Tot passejant per Guils de Cerdanya 🙂