Avisos
Vaciar todo

Presentació

4 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
640 Visitas
 vmax
(@vmax)
Respuestas: 20
Topic starter  

Bon dia, Em presento al subforo de Catalunya. Com ja vaig dir en el General tinc un D3 Java Black que poc a poc he anat posant al meu gust. Sóc de la zona de Figueres (Alt Empordà) i ens agrada el 4x4 , el desert i la moto, que es d'on surt el NIck.

Quant tingui una estona ja miraré de presentar el D3 com cal

Gràcies a tots per aquest gran foro

(@david_72)
Respuestas: 1358

Benvingut vmax  😀

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

Benvingut!, el meu company habitual de rutes, tot i no tenir un D3, te un precios RRC del 83, tambe te una preciosa VMAX, quin aparato!!!!

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Salutacions vmax, estarem impacients per veure un bon reportatge fotogràfic del teu Discovery 3 i poder compartir experiències i coneixements amb tu. Per el contingut de la teva presentació ja veig que tens esperit “Land Rover” i que no tan sols l’uses per anar a treballar.  :thumbsup:

Apart de visitar i participar en la secció dels Discovery 3 y 4 recorda també de passar-te de tant e tant per la secció de Catalunya, és el punt de trobada de la gent que tens més propera per a possibles trobades, sortides, peticions de ajuda “in situ”, etc. Ja veuràs que som força actius i que ens ajuntem per tota mena d’activitats: sortides de 4x4, assistència a competicions, sopars de germanor en els que fins hi tot aconseguim parlar de Land’s, etc.  ;D

Benvingut a la teva nova llar, que gaudeixis del teu Land Rover per molts anys. Salutacions des de Sant Pere de Vilamajor (Barcelona), als peus del Montseny.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
Compartir: