Invitació/Trobada m...

Avisos
Vaciar todo

Invitació/Trobada matinera

223 Respuestas
21 Usuarios
0 Reactions
9,086 Visitas
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524
Topic starter  

Bona nit companys.

A la meva població, Agramunt (Urgell-Lleida) fem una fira de vehicles d'ocasió i km0 el darrer cap de setmana de febrer. Per donar una mica de valor a la fira es fan activitats relacionades amb el motor, i, per exemple, el diumenge fan una trobada de moteros que és un èxit des de fa un parell d'anys.
Pel proper febrer estic valorant fer una trobadeta pel cap de setmana, potser pel diumenge al matí, i voldria saber la vostra opinió al respecte. La idea que tinc és fer una trobada entre amics per poder lluïr les nostres màquines, fer petar la xerrada i, potser, podria intentar muntar una excursioneta per la zona, que crec que pot donar molt de si.

Que us sembla? Us faria gràcia? Estaríau disposats a fer el viatget a canvi de tant sols una ruteta? hi ha alguna cosa més darrera d'aquesta oferta tant simple, però si no la tinc tancada no la vull oferir. Que opineu?

En mi población, Agramunt (Urgell-Lleida) hacemos una feria del vehículo de ocasión y Km0 el último fin de semana de febrero. Para dar un poco de valor a la feria se hacen actividades relacionadas con el motor y, por ejemplo, el domingo se organiza un encuentro de moteros que es un éxito.
Para el próximo fegrero estoy valorando la opción de hacer un encuentro de fin de semana, puede que el domingo por la mañana y querría saber vuestra opinión. La idea es hacer un encuentro entre amigos para poder lucir máquinas y charlar un rato, y podria montar una excursión por la zona, que creo que puede dar de sí.

Que os parece? Os interesaria? Estariais dispuestos a hacer el viaje solo a cambio de una rutita? Existe alguna cosa més detrás de esta oferta tan simple, però como no la tengo cerrada no la quiero ofrecer. Que opináis?

Una salutació!
Miquel

(@RODRX4)
Respuestas: 1066

Hola Miquel, encantat, nosaltres tenim una caseta a artesa de segre, i ens escapem molt sovint, conec varies rutes x la zona, cuan vagi et faig un truc, ojala se aputes algun altre, podriem fer unas brases o calçots,
estem en contacte, encantat i bones festes,
Rod

ResponderCitar
 MAS
(@MAS)
Respuestas: 202

Jo a la ruta també m´apuntaria.

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

En principi, treballo tots els caps de setmana, pero intentaria demanar el diumenge per poder asisitir, NO prometo res doncs depen de que pugui tenir lliure un diumenge lliure en plena temporada, la qual cosa no es facil. ( treballo en el mon de la neu)

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Molt Bones Miquel,

Bona iniciativa, ja ens aniràs detallant més coses, com poden ser el grau de dificultat de la ruta, el temps de durada i el quilometratge, el nombre màxim de vehicles recomanats, etc.

Quantes més coses sapiguem, més ens temptaràs de pujar fins a Agramunt.  ;D

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@Tequila)
Respuestas: 2069

Si tinc el iaio en condicions ( series III 109´77 ) de circular ( li tinc que fer unes millores) i puc demanar festa al curro baixem de segur però concreta més home...

ResponderCitar
(@pikao300mk3)
Respuestas: 187

pero mi posant horaris em serviria, jo si que mi apuntaria, i mes, a trepitjar neu jajajaj!!!

jo tinc un problema encara mes gros que el curru.... li haig de comentAR ala dona.... us mantenc informats pero en principi si.

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 380

Nosaltres segurament també ens hi podrem acostar!

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Jo si puc vindré!

ResponderCitar
caladi
(@caladi)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 128

Si puedo me bajo para ahi, estaremos atentos a nuevas noticias y gracias.
Buenas fiestas
Carlos
La Seu d'Urgell

ResponderCitar
(@cordobes)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 623

Rod avisame  para cualquier salida que tengo muy mala memoria.
Por cierto quien va primero en la liga.
Feliz Navidad a todos

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524
Topic starter  

Bones companys!
Moltíssimes gràcies per la disposició i el suport!

La veritat és que estic obert a suggeriments ja que la ruteta es pot muntar ràpid i al gust de tothom, jejeje

La idea inicial, per que jo estic treballant en aquesta fira i no podria estar massa amb tots vosaltres, és fer la trobada, oferir-vos un esmorzar en condicions a preu d'escàndol, mostrar-vos la població a nivell turístic, amb un romànic que treu la respiració i uns torrons que curen qualsevol mal i muntar una ruteta per a que sigui autònoma, doncs jo no la podria fer. Intentaré recolzar-me en un familiar que tinc que algú d'aquí coneix (en Marmota) per poder coordinar el matí i rebre tot el personal en condicions i poder tenir una excusa per fer una activitat més.

Moltes gràcies a tots els que heu contestat, i als que no, tot i que ho veuen amb bons ulls ::)

Us seguiré informant.
Una salutació

Miquel

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 380

Òndia noi!! Amb aquest plàning que expliques, ara sí que ja et confirmo que no ens ho perdrem!!!!

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

jo també m'apunto!! si tot va bé allà ens veiem!

ResponderCitar
(@r-r-i-p)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 340

Hola!...si em va be,jo tambe vindre.

salut!

ResponderCitar
Página 1 / 15
Compartir: