Forum
Bones de nou!
sacepten sugerències en la sortida si saveu alguna pista maca o algun tram macu
aviseuu!
Bones que la gent no proposa llocs per anar o que??
esteu tots de vacancess?
auuu GAsss i gasolinaa a topeee
Colla penjats empordà
Nosee a on s'han posat tots...buenuu esk jo estic aki xk trevallu a un ciber i una sala de jocs de 9mati a 12 nit i sempre tinc un ratet per mira el pc...que a livern..no massa numes a la nit,,,,buenuu aiam quin dia mensenyes el cotxe lequip de musica!!jo el porto muntat en un range rover 3.9vogue SE jejej una makina de la muntanya i de la festaa!
Vaya tela que tens!! jejej, a la que tingui l'aire acondicionat reparat i moqueta al sostre estara mes presentable el cotxe, que ara, tal-hi com esta l'interior fa pena pubret! jejejje
Ja el tens casi a punt no? Exactament d'n ets de barcelona capitaL?
aniras a land party¿?
Ja el tens casi a punt no? Exactament d'n ets de barcelona capitaL?
aniras a land party¿?
has estat per el circuit d'enduro de garriguella? darrera l'abocador de marzà??? s'hi pot anar amb el cotxe i hi ha algun trosset prou divertit!
Bones si que iem estat vegades moltes vegades però és molt perillos ja que i van molt els rurals....a vigilar...si ianem ara algun cop és nucturnament,,,ja mentens....
xk sino ets cadaver amb els rurals...
No os mosqueeis joder. No tengo ningun problema ni con los catalanes ni con el catalan. El mensaje de O-Range_Range me apareció al pedir los nuevos mensajes publicados desde la última visita, al ver que los mensajes posteriores tenian el mismo "problema" y tras comprobar que el ordenador funcionaba bien llegue a la conclusión de que estaba en el foro regional.
Cuando suba con el coche ya qudaremos a saldar el "agravio" con algunas cervecitas (Cruzcampo de Sevilla por supuesto)
Salut y força a todos.
Compañero , si no fuera por que en sevilla ya teneis a Reise , el Rei serias tu , que bien te lo tomas todo , con Cruz Campo ;D , a pesar dela poca "cordialidad" que algunos demuestran 😉
Señores , estamos en nuestro derecho de expresarnos en nuestro idioma sin duda , pero creo que queda patente que se nos lee en toda españa ..quizas en mas sitios , seamos transigentes y por lo menos traduzcamos , que seguro que cuando tengamos algun problema lo publicaremos en Castellano , para que cualquiera que nos pueda ayudar nos entienda 😉
Y por otro lado , estamos hablando de una quedada "Gratuita" en su iscripcion ?, o estamos utilizando el foro para hacer propaganda "gratuita"? :police:
Pdt: El Señor Discoppito es Socio de este Club , y como tal , entra con la maxima de las educaciones....respondamos le de igual manera y no con "dichos " que poco tienen que ver con nuestra aficion....
como siempre , desde el cariño ..y abrazos para todos
Bones estic parlan d'una quedada gratuita cla com ha de ser!Com ens podem ajuntar qui vulgui venir i ja està!Colla penjats empodrà som un grup d'amics de l'alt empodrà (girona) doncs que normalment en epoca de tardor/hivern quan normalment no hi ha ningu a la muntanya/camins,,,és a dir fa mal temps.. doncs fem sortidetes els caps de setmana!Tot just fa 1 anyet i mig que ens trovem com a molt 2 estem molt bojos i ens agrada el gas. Ara que volem organitzar una sortida un dissabte!com amics sense pagar res...no us sembla b la proposta?
això si amb cuidadu am els rurals..
Buenas estoy hablando de una quedada gratuita claro como tiene que ser! Nos podemos juntar i venir i ya esta! Colla penjats empordà(colla colgaos empodrà) somos un grupo de amigos de l'alt empodrà(girona) pues que normalmente en epoca de mal tiempo otoño invierno, es de decir epoca de mal tiempo.. pues hacemos saliditas los fines de semana!Hace justo 1 año i medio que nos encontramos como mucho 2 años, estamos muy locos (colgaos jajaj) i nos gusta el gass.Ahora queremos organizar una salida el sabado! como amigos sin tener que pagar nada, no os parece bien la propuesta?
esos si con cuidado con los rurales....
Ja avisaras cuan oh vulguis fer,
per quina zona ? torroella- escala- girona- figueres- vidreres- bisbal- tordera....
Zona de l'empodrà més aviat alt empodrà! Borrassà, Ordis, Navata, Lladó , Cistella, Llers, Terrades, Albanyà, Jonquera, Recasens, Llança, Vilajuiga,....tots aquest pobles i molt mes!
auu Gassss
Doncs llastima , com vull anar A la Party i al Iberico , massa coses per a un mateix mes , si no vull que em facin forade casa clar ;D.
Una salutació i cura amb :police: ;), que això ho llegix mooolta gent 😉
Pues lastima , como quiero ir a la Party y al Iberico , demasiadas cosas para un mismo mes , si no quiero que me hechen de cas claro ;D
Un saludo y cuidado con :police: 😉 , que esto lo lee muuucha gente 😉
Dons es ben veritat que això ho llegeix molta gent , i sí...amb cura.
Salutacions
Pues es bien verdad que esto lo lee mucha gente , y sí... con cuidado.
Saludos.