Forum
Circuit practic 4x4 (LLinars del Valles)
Bona calor a tothom!!!
buenu un altre any mes a llinars fan un circuit practic de 4x4, dura 2 dies el 29 i 30 de agost, hi ha un circuit facil per la gent que acaba de començar amb el seu 4x4 o per a gent que no vol malmetre el seu vehicle i despres hi ha el circuit per a experts, bojos o trenca-cotxes, tot depenen de l'animal que va a dintre!
teniu mes info a la pagina web de: motorclubllinars.com
Espero veureus si pot ser a tots vosaltres!! Que nu vull veure com cada any tots els japos allà i tres lands.. vinga macus per qualsevol dubte aqui estic 66945quinze45.
Salut i força traccio!
PARA LA GENTE QUE QUIERA LA INFORMACION EN CASTELLANO LA TENEIS PUESTA AL FORO EN COMPETICION!
Intentaré asistir sábado tarde o domingo tarde.
¿Cuándo vais?
No sé si este será tan salvaje como el de Dosrius... :pottytrain5:
yo no creo que valla estare liado con el mio tengo que ponerle un par de cosillas
Hola a tots.
No soc habitual a aquest foro, pero jo si que hi penso anar i així us vaig cneixent.
Portaré un Discovery 200 blau amb llantes negres.
Espero no trencar-lo molt.
Ja he anat aquest matí. Demà hi tornaré.
Les zones normals, per mi eren excesivament fàcils i en canvi les difícils lógicament ni ho he provat.
He trencat una mica el faldó devanter i la pinya del "enganche". Res important.
M'ho he passat molt be, tot i que he trobat una mica a faltar el Range V8 que tenia abans. He notat com aquest TDI tot i que va perfecte, potser si has de donar gas de cop li costa una mica sortir disparat.
Aquesta tarda he tornat i molt més guapo.
Les zones sencilles les han complicat una mica i ara era més llarg el circuit.
M'ho he pasat molt molt be. He flipat amb la motricitat que te el Discovery de serie respecte altres cotxes com Patrols Gr, Monteros, etc.
A on a ells els costava una mica, jo sincerament, i no enganyo, ho pasava perfecte. En cap moment aixecava cap roda de terra i d'altres tot terrenys encanvi si.
Molt guapuu i el disco encara més!!Don has tret aquestes llantes són molt guapess
Molt guapuu i el disco encara més!!Don has tret aquestes llantes són molt guapess
que me corrijan pero son las de serie pintadas de negro no?