Preparem una ruta p...

Avisos
Vaciar todo

Preparem una ruta primers octubre EMpodrà

31 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
2,980 Visitas
(@o_range_range)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 745
Topic starter  

Bones gent de girona i rodalies colla penjats empodrà i amics volem fer uns sortideta aprofitan l'entrada de les primeres plujes al octubre, defet ja que el setembre el destinare a preparar el range i 2 carreres del nacional que em keden!
auuu gent animSsss i Gass i GasolinAaa

(@discoppito)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 393

¿Qute te pasa en la boca chiquillo? :laugh:

(@o_range_range)
Iniciado en LR Socio
Topic starter  

Jajajajaaj muy graciosillo...català soc català sere i al qui no li agradi els collons li tocaré.Quieres venir a l'empodrà estas invitado!

ResponderCitar
(@Salva)
Respuestas: 359

Si puc (per la feina) m'agradaria venir. Per quina zona seria. Estic d'acord en que al amic andalus el millor es convidar-lo a venir i a Ratafia (per triar un licor empordanès). Salut i força.
Salva

ResponderCitar
(@o_range_range)
Iniciado en LR Socio
Topic starter  

Doncs per la zona de l'empodrà tots els pobles una mica, bascara, borrassà ordis navata, tots lladó...d'on ets tu? de figueress??

ResponderCitar
(@joel600d)
Respuestas: 147

a falta de saber dates , compteu amb mi

ResponderCitar
(@o_range_range)
Iniciado en LR Socio
Topic starter  

Ja us dic ja us mantindré al cas!Podeu posar del poble que sou sisplauu?
gracies jo de Borrassà al costat d figueres

ResponderCitar
(@Salva)
Respuestas: 359

Hola,jo soc de Figueres encara que visc a Barna i baixo els caps de setmana.

ResponderCitar
(@TELIUS)
Respuestas: 5714

m'agradaria molt venir pro al octubre men vaig de viatge tot el més i no crec que hi sigui... si puc venir vindré encantat, jo sóc de roses pro crec que ja hem parlat algun cop!

salut

ResponderCitar
(@discoppito)

Cuando tenga previsto ir por la zona ya hablaremos de lo único que he entendido.  Veo que poe ahí hay mas gente con el mismo "problema" que tu....
Saludos 🙂

ResponderCitar
(@22añosdelandrover)
Respuestas: 380

Discoppito , estàs en la secció regional , en la de Catalunya. Per tant , el problema el tens tu. Jo sóc dels primers a defensar al "castellà" com la nostra llengüa franca , cosa que veig que tu no fas amb defensar a la llengüa catalana com a patrimoni cultural d'Espanya. Sincerament hauries de fer-ho.

Rep una cordial salutació

Discoppito , estás en la sección regional , en la de Cataluña. Por tanto el problema lo tienes tú. Yo soy de los primeros en defender al "castellano" como nuestra lengüa franca , cosa que veo que tú no haces con defender a la lengüa catalana como patrimonio cultural de España. Sinceramente deberías hacerlo.

Recibe un cordial saludo

ResponderCitar
(@o_range_range)
Iniciado en LR Socio
Topic starter  

Home jo estic amb tú si estem al foro de caT
és normal que parlem català i sino perque es posa als llocs i demana que parlin laltre llengua!Buenu en veritat la colla penjats empordà sortim cada dissabte tarda normalment!ja us mantindré al marge
aU gasss

www.resCATlladó.com

ResponderCitar
(@JJ_Bcn)
Respuestas: 0

Cuando tenga previsto ir por la zona ya hablaremos de lo único que he entendido.  Veo que poe ahí hay mas gente con el mismo "problema" que tu....
Saludos 🙂

Si no lo entiendes es porque te esfuerzas muy poco 😉 Es el "problema" que tenéis algunos ... poca voluntad.

ResponderCitar
(@JJ_Bcn)
Respuestas: 0

Mira 🙂

Bones gent de girona i rodalies  = buenas gente de gerona i alrededores
colla penjats empodrà i amics    = grupo de colgados empordá y amigos
volem fer uns sortideta            = queremos hacer una salidita
aprofitan l'entrada                  = aprovechando la entrada
de les primeres plujes al octubre =  de las primeras lluvias en octubre
defet ja que el setembre            = de hecho ya que septiembre
el destinare a preparar el range  = lo destinaré a preparar el range
i 2 carreres del nacional que em keden! = y 2 carreras del nacional que me quedan!

Hombreeeeeee 😀 😀

ResponderCitar
(@discoppito)

No os mosqueeis joder. No tengo ningun problema ni con los catalanes ni con el catalan. El mensaje de O-Range_Range me apareció al pedir los nuevos mensajes publicados desde la última visita, al ver que los mensajes posteriores tenian el mismo "problema" y tras comprobar que el ordenador funcionaba bien llegue a la conclusión de que estaba en el foro regional.
Cuando suba con el coche ya qudaremos a saldar el "agravio" con algunas cervecitas (Cruzcampo de Sevilla por supuesto)
Salut y força a todos.

ResponderCitar
Página 1 / 3
Compartir: