Avisos
Vaciar todo

Pregunta

20 Respuestas
1 Usuarios
0 Reactions
1,722 Visitas
(@talamanca)
Respuestas: 37
Topic starter  

D'acord Pau_88D, digues el dia l'hora i el lloc. (Sembla un duel de l'oeste) Deixo el meu tel. 615934931, per si aquelles coses haguesis de baixar algun dia d'aquesta setmana t'agrairia em piques per telefon, tinc ganes d'acavar ja amb el R.
Adeu...

ResponderCitar
(@talamanca)
Topic starter  

Hola Pau_88D, perdona que hem faci pesat, pero diguem mes o menys per quant podriem quedar,perque m'haig de convinar la faena, per poder pujar a buscar el turbo.
Salutacions des de les Terres de l'Ebre.
Adeu...

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Hola noi!!

Mira, a partir de la setmana vinent estic de vacances, o sigui que si vols, el que podem fer és que jo baixo un dia a Torredembarra, i o bé quedem allà, o bé te l'acosto fins on tu estiguis, que a mi no em fa res!

Ja m'he apuntat el teu telèfon, tranquil que jo t'aviso quan baixi!!

ResponderCitar
(@talamanca)
Topic starter  

D'acord company, el dia que tinguins previst baixar a Torredembarra m'avises un dia avanç o be per missatge aqui al club, o be em fas una trucada aixi jo me ho monto amb la faena i quedem entesos a una hora per esmorçar plegats i recollir el turbo aqui a Torredembarra.
Salutacions des de Xerta.

ResponderCitar
(@talamanca)
Topic starter  

Hola bona tarde a totom, el R.R. ja funciona.
Gracies per tot i fins la propera, ja anire treient el cap per aqui, ens parlem.
Adeu...

P.D. Pau_88D, no cal que et preocupis pel turbo, com pots veure ja ho tinc sol·lucionat. Be noi bones vacances.

ResponderCitar
Página 2 / 2
Compartir: