Avisos
Vaciar todo

Pregunta

20 Respuestas
1 Usuarios
0 Reactions
1,721 Visitas
(@talamanca)
Respuestas: 37
Topic starter  

Hola bona nit a tod@s.
Haver un compañero me ha mas o menos enviado a este subforo, he escrito unos mensages o post en presentaciones y en general "subidon revoluciones" y otro mas que ahora no me acuerdo del titulo que le he puesto. Bien la historia va de que el otro dia me peto el turbo del R. y ahora toca comprar uno nuevo, por lo que la pregunta es: on compro, el coll... del turbo que sigui varato? lleva un Garrett T250-4 la referencia de Land Rover es ERR4802.
Gracies per adelantat.
Salutacions des de les terres de l'Ebre.

(@Goliator)
Respuestas: 369

(@talamanca)
Topic starter  

Gracies Goliator, pero el OEM del que du el meu R. es  el ERR4893 i aquest  es el ERR4802 i no se si es el mateix o que, aparentment son iguals pero de moment no me ho ha assegurat ningu.
Salutacions des de les Terres de l'Ebre.

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Talamanca, si et pots esperar uns dies, jo tinc un turbo que vaig desmuntar de l'antic motor del meu Disco 300, el problema és que no he mirat com està, i que a més fins mitjans la setmana vinent no el tindré a les mans, que el tinc a la casa de Torredembarra. Però si et vols esperar a que miri si està bé i si et serveix, ja et puc dir que per la meitat del que val un de nou és teu!!

Talamanca, si te puedes esperar unos días, yo tengo un turbo que desmonté del antiguo motor de mi Disco 300, el problema es que no he mirado cómo está, y que hasta mediados la semana que viene no lo puedo mirar, porque lo tengo en Torredembarra. Pero si te quieres esperar a que mire si está bien y si te sirve, te lo vendo por la mitad de lo que cuesta uno nuevo!!

ResponderCitar
(@talamanca)
Topic starter  

Be Pau_88D, de moment vaig buscan, ahir uns de Madrid em varen picar per tel. i em donaren el preu del turbo pero no em va quedar clar si era reparat o nou, varem quedar que em trucarien per confirma que el tenien pero no m'han dit res mes. Ja em diras quelcom.
Adeu...

ResponderCitar
(@Pau_88d)

Doncs si tot va bé, aquest diumenge tindré a les meves mans el meu antic turbo, o sigui que dilluns al més estirar et dic si el veig bé. En cas que sigui així i t'interessi, ens podem veure en persona i el veus i l'examines tu abans de decidir si te'l quedes, ¿d'acord?

Pues si todo va bien, el domingo tendré en mis manos mi antiguo turbo, o sea que el lunes como mucho te digo si lo veo bien. En caso de que sea así y te interese, nos podemos ver en persona, lo examinas, y decides si te lo quedas o no, ¿de acuerdo?

ResponderCitar
(@talamanca)
Topic starter  

Val Pau_88D, pero quant vegis com esta i em diguis l'estat diguem tambe quant en vols, ja que de pen del preu no cal que perdem el temps ni tu, ni jo.
Salutacions des de les terres de l'Ebre.
Adeu...

ResponderCitar
(@talamanca)
Topic starter  

Torno a llença una pregunta, algu del de per aqui sap quina diferencia hi ha entre el turbo "Garrett OEM: ERR4893" i el turbo "Garrett OEM: ERR4802".
Gracies per adelantat.

ResponderCitar
(@jlgarz)
Respuestas: 4659

si el post lo has puesto en general,yo lo veo bien alli,seguro que entra mas gente que aqui,aunque me parece que lo tenias en el foro range

ResponderCitar
(@talamanca)
Topic starter  

Hola jlgarzon, tengo dos hilos abiertos del mismo tema en general, R.R. y uno en regional.
La cosa es que con que soy muy novato en esto de los foros por que es la primera vez que escribo en uno me lie y la lie, pero be ara ya estan abiertos y no se si se pueden juntar o que.
Un saludo.

ResponderCitar
(@jlgarz)
Respuestas: 4659

pues yo creo que deberias dejar el general y solicitar al moderador de los otros que te los borre,a la izquierda tienes un mensaje que pone:"reportar al moderador" le das ahi y le dices que te los eliminie por repetidos.

ResponderCitar
(@talamanca)
Topic starter  

Hola bon dia jlgarzon, lo dejare tal cual esta, total el primer hilo que abri, que da como un pequeño relato del principio. El que si que va teniendo continuidad es el segundo que es el desarrollo del primero. Pues res haver si alguien le da luz al tema referencias. Adeu...

ResponderCitar
(@Pau_88d)

Talamanca, diumenge vaig estar mirant el turbo, i a mi em sembla que està perfecte, no es veu desgast a les aspes, no té joc longitudinal, i el transversal és inapreciable. Si et serveix i el vols, 250 € amb el col.lector, o 225 € el turbo pelat.

ResponderCitar
(@talamanca)
Topic starter  

Be Pauu_88, dons de moment si que m'interesa, pero diguem quants Km. portava funcionant?
i on l'hauria de anar a buscar?
Gracies.

ResponderCitar
(@Pau_88d)

El turbo tenia 163.000 kms. quan va ser desmuntat. Actualment el tinc a Torredembarra, si li vols fer una ullada ens podriem trobar per allà baix la setmana vinent.

ResponderCitar
Página 1 / 2
Compartir: