Forum
PRESENTO el meu land rover 109 especial
Hola des de la Garrotxa!
Acabem d'adquirir un Land rover 109 especial de 1979 amb la meva companya, bé va ser ella.
Us el presento:
Com podeu observar, poser algu ja el tenia vist doncs es venia per internet!
Observeu com el varen retallar a cop de "radial" per fer-lo "pickup"? doncs m'agradaria poder conservar-lo així, no se si posar una planxa per tapar el darrera, o puc acoplar-hi una cabina pickup original d'algun model?
Bé el coche serà basicament per anar a caçar bolets i de cacera, que us sembla!
Per cert el motor va genial, frens nous, etc, només falta passar la ITV que no se si son molt primmirats....
Apa doncs espero que el disfrutem!
Salut
Litus i Helen
enhorabona! m´agrada aquest cotxe,segur que el gaudiras molt!
afexint cuatre ferros pots ferli un suport per posar.li una "capota" de lona de color terra com la que porta el land rover 130 sortit de fabrica
ja diras...
Bones Litus, felicitats per la compra!!!
D'on ets de la Garrotxa??? jo estic a Batet...
ITV... que tinguis sort.... a Olot són força torracullons, i tal i com veig el cotxe... jo ni ho provaria.
El que pots fer és: o bé fer unes bones fotos del cotxe o anar a l'ITV i que l'enginyer so miri, però sense donar-los cap paper.
Vinga a cuidarse!!!
Quicu
Coi, Jac, a la primera donant idees!
Litus i Helen, felicitats per la compra i que el disfruteu.
Mammcat ¿realment creus que a l'ITV li diran quelcom amb les fotografies? Noi, si és així, més d'un hauriem de prendren nota!!!
Litus, com et diu Mammcat, alerta amb l'ITV doncs potser que vagis i surtis amb el cotxe però sense el permís de circulació fins que no facis les modificacions que et diguin per poder passar l'inspecció; tal com dius, era un cotxe capotat i ara és un pick-up de doble cabina... Buff, mira que si et fan posar el sostre (espero que no, no ho dic per espantar-te ¿eh?).
Per cert, a Sant Antoni de Vilamajor he vist en venda un 88 de la mateixa volada que aquest, i en demanen uns 3500 aurelis...
No m'espanteu! jejeje
jo sóc de la Vall d'Hostoles!
En referencia a la ITV miraré si així la pot passar i sino, doncs no se, el vendre per peces i a comprar-ne un altre!
jeejjeje
Algu sap algun desguaç on trobar peces de land rover 109???
gràcies
Bones litus, no es per espantar-te pero compris el quecompris segur que trobaràs (o si no ho fas tu ja ho faran a la itv) feina per fer-li.
Peces de Santana va sent complicat ja de trobar-ne als desguassos, fa temps en tenien un parell a Inter-Car pero estaven pelats i potser ja no existeixen. Al Tamayo (la Garriga) també n'hi havia un parell més sencers i no fa tant de temps.
Jo tinc algunes peces, depenent del que et faci falta podem parlar-ne. Si necesites un sostre per passar la itv també en tinc un de 109 que volia fer un invent, pero al pas que vaig em penso que no el faré pas servir.
Salutacions
Buff! cada dia m'espanto més amb la ITV!
creieu que la passare amb aquest sostre? així retallat....
Sino potser val més comprarne un altre i fora problemes!
Aquest per peces el podria vendre, tot i que té papers i funciona molt bé de motor perfecte.
Que en podria demanar del cotxe? 600 euros? no se.
Bé, a veure que fare al final! perque comprar un sostre de 109 i posar-lo porta molta feina?
Salut
Nen, per 600€ el compro jo!!!
Cambiar el sostre es lo de menys. Va tot a base de cargols. no hi ha cap secret.
Tortuga ja em vas alegrant el dia! haure de buscar algun sostre bé de preu, perque em fa gràcia tenir aquest cotxe!
Bones,
una pregunta a tothom!
aquesta cabina pickup em serviria pel meu land rover 109???
enllaç: https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=45858.0
Us ho poso en español perquè també ho he publicat en un altre apartat!:
Buff! pues hemos estado hablando con la señora de la casa y creo que al final vamos a venderlo tal como esta! no es por no tener ganas de este coche, pero mejor compramos uno sin tenerle que hacer nada! acabamos de arreglar un r5 alpine turbo frances del 83 y hemos tardado dos años en dejarlo original y como nuevo! y no nos apetece otra vez ponernos a estas cosas!
Asin que ya sabeis si alguien lo quiere que haga una oferta y se lo lleva!
Saludos
Hola, algu sap si puc posar un anunci al foro de vendes o haig de ser soci??
si no el venc rapid anire amb unes fotos a veure l'enginyer de la ITV a veure si la passaria així el land rover!
salut!
ostres me interesa el 109 si encara el tens en venta! enviam un correu rafa_glass@hotmail.com
telf 649819839
si us plau, si un vol vendre que posi un anunci al foro de ventas, i si un vol comprar lo mateix!