Avisos
Vaciar todo

precentacio

5 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
731 Visitas
(@martiland)
Respuestas: 217
Topic starter  

hola bonas, soc en martiland soc de Sant Celoni pro fa uns anys que visca Riells i Viabrea, jo crec que despres de 25 anys amb el LIGERO i 6 anys amb el DEFENDER 110 ja era hora de que ens coneguesim avui e vis el landtroter i gent que havian vingut amb nusatres i e recordat vells temps. Aviam si un dia ens trubem i fem un bon esmorça. El land rover DEFENDER els unic extres que portu son els 4 pegatines i una sagrantana a la roda de recanvi, el LIGERO les tig areclan per surti aquest istiu i ara si men surtu penjare unes fotus que no e fet mai.  :)GRACIES, FINS AVIAT 🙂
DEFENDER VS LIGERO

???TRANS MONTSENY CADÍ ???

AVIAM SI US  AGRADEN

(@LANDTROTER)
Respuestas: 5

???TRANS MONTSENY CADÍ ???

AVIAM SI US  AGRADEN

Osti tu que bó... veig que aneu treient el cap..  😉 😉

Hi tant que son de la TRANS MONTSENY CADI (l'adhesiu de la porta és el d'aquesta ruta...)

Salutacions i Benvingut, i si no ens veiem fent un esmorzar, segur que coincidim a la Party, que ja he vist que hi has anat...  😛

ResponderCitar
(@mayors)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 292

Hola martiland, ese ligero  😮 ya me había fijado en la puerta del taller nuevo que han puesto en esa nave, yo estoy en Breda y algunos dias paso por la puerta, bienvenido Al club, no se si tienes algo que ver con el taller, pero cuando quieras quedamos para almorzar, seguro que 25 años de ligero da para muchas historias. ;D

Saludos Joan

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

Benvingut, molt maco el Ligero i precios el 110, ens veiem a Les Comes! o a l iberic, o a Ogassa ( s en sap alguna cosa?) o...... de ruta per aquests mons de deu!!!

ResponderCitar
(@martiland)
Respuestas: 217
Topic starter  

hola gracias Landtroters, Mayors  i Pinacsi. Perdoneume pro ara estic molt emvolicat i es que no tinc ni un minut per mi estic preparant rl 2n trial 4x4 de la batlloria pel mes de agost hi ha us donare mes detalls dia i hora i farem un esmorça que no olvidarem mai hi ha us dunarem mes informació

ResponderCitar
Compartir: