Forum
Nocturna Can Daura en Lloret de Mar el 15 - 16 de AGOSTO
Xavi, ¿com tens el cotxe? ???
ja el te en marcha , Primer la transfer , despues un palier , i ahir la ITV , a quitar separadores i ganchos del capot 😮 😮 , pero ja esta , demar a la nocturne ;D ;D ;D no vindras Pau?
Dwwww
Hola Jordi!
Lamentablement no, demà no podem venir a la nocturna, però m'alegra saber que el Xavi ja té el Range reparat!
Però guarda'm el meu regal, ¿eh? ;D
Si PAU, tot una "odisea del espacio", primer TRANSFER, despres diumenge tornant del TRIAL de DOSRIUS retens i cojinets del palier de darrera, amb mangueta clavada ...... un cop tot reparat rapit "ja saps p..... sant Pere canta".... ahir vaig anar fer l' ITV com cada any al mateix lloc i amb el cotxe igual que els ultims tres anys i em tomba'n per els separadors i per "l'invent del JORDI VM" que em va regalar per aguantar millor el capo....jejejeje.es broma Jordi...
Res rapit vam anar a treure els separadors i el invent... i per fi la iTV fins AGOST 2010, pero sense calers.... uffff
Ara a disfurtar la nocturna sense trencar res...
8) 8) 8)
Si esteu a sabadell,(aixó també va per er TORTUGA") podriau venir sense entrar al circuit i l'hora de sopar estem tots junys, menjan bocates i olivetes...
Vaaaa convenceu a la Laura i la Rosana , un bocata son 0,55€ de la barra y 1,50 del fuet...
:angel: :angel:
Dels INMORTALS anem TXUS:200, JORDI VM, TECNIC i un servidor...
Pumu al final iremos a nuestro aire, seguramnete como vamos mas despacio, nos adelantereis por la AP7, nosotros entre 16.30 y 17.00h saldremos.
Nos vemos en Can Daura...
😉
ok nosotros saldremos sobre las 5 i tiraremos por la ap7 tambien lo mismo nos cruzamos i todo ;D
Xavi 300 tdi , carrega la taula i les cadires , que no soparema a terra ;D ;D ;D
Dwwww.
Tecnic, no era jo el range de Dos Rius.
Espero que us ho passeu molt be i que torneu amb els vehicles sencers!!!!
Salut!!!!
Tecnic, no era jo el range de Dos Rius.
Espero que us ho passeu molt be i que torneu amb els vehicles sencers!!!!
Salut!!!!
bueno pues falta poco ya , i eso es lo importante volver con los coches enteros jejejeje
Veig que ningú no comenta res. Jo vaig fer un parell de voltes pel circuit ben entrada la matinada i estava bé. Vaig passar bé per tot arreu que vàrem anar. I sense haver de passar calor! Hi va haver molt bon ambient. En Cabrero i jo vàrem entrar caminant al circuit caminant amb una lot que es va quedar sense piles i vàrem tornar a les fosques mig caiguent i descollonant-nos de riure. QUIN FART DE RIURE!!! I jo que sóc seriós de mena, collons, encara em vé el riure quan hi penso. I jo anava amb xancletes. En fi.
Tot molt bé. A veure si es repeteix l'any que ve... o abans! Que per un cop que m'agafa al costat de casa, ja es podria repetir sovint!
Veig que ningú no comenta res. Jo vaig fer un parell de voltes pel circuit ben entrada la matinada i estava bé. Vaig passar bé per tot arreu que vàrem anar. I sense haver de passar calor! Hi va haver molt bon ambient. En Cabrero i jo vàrem entrar caminant al circuit caminant amb una lot que es va quedar sense piles i vàrem tornar a les fosques mig caiguent i descollonant-nos de riure. QUIN FART DE RIURE!!! I jo que sóc seriós de mena, collons, encara em vé el riure quan hi penso. I jo anava amb xancletes. En fi.
Tot molt bé. A veure si es repeteix l'any que ve... o abans! Que per un cop que m'agafa al costat de casa, ja es podria repetir sovint!
si que va esta ve si nosaltres ven arriba avans dora i tot i vem fe ruta de dia i de nit vaig conexe aun parell de compañs daquet foro pero va se poca estona ya que ells anaven amb un grup i yo amb un altre pero va se un plaer que di del circuit ya mel conexia era al 3er cop que anaba bueno tot moltl be a veure si al proxim cop en conexem uns cuans mes
Bien, pues (TXUS.200, JORDI VM, CASTAÑAZO y un servidor), tambien estuvimos junto con AWE, PUMU y CABRERO, en representacion del Club y de LAND ROVER, lastima que nos dejamos la bandera del CLRTTE, para dejar más constacia entre tanto JEEP y NISSAN.
Dejando a parte el coste/beneficio , en terminos financieros... jejeje ;D ;D,decir que el circuito estuvo bien y dimos unas cuantas vueltas, pero luego hicimos fuera pista (dentro del recinto autorizado), para buscar más dificultad, cambios de puentes..... y estuvo mejor.
Para Zape y para mi, la nocturna fue muy romantica compartiendo una gran "tienda de campaña",con la compañia de Txus y Pere, que son una garantia de buen rollo y risas, nos lo pasamos genial.
Todo hay que decir, en el sorteo que huvo a media noche, los tres coches fueron premiados, consiguiendo Jordi una "macro" eslinga y un Kit repara pinchazos tanto Txus como yo. (Que espero tener alguno de vosotors cerca, por que abrí la caja y todavia busco el parche..jejejeje).
Para finalizar esta cronica de la NOCTURNA, os adjutno algunas fotos del acontecimiento...
(Continuara)...
Todo hay que decir, en el sorteo que huvo a media noche, los tres coches fueron premiados, consiguiendo Jordi una "macro" eslinga y un Kit repara pinchazos tanto Txus como yo. (Que espero tener alguno de vosotors cerca, por que abrí la caja y todavia busco el parche..jejejeje).
los parches son las tiras negras que van en el kit