Avisos
Vaciar todo

Nieve!

40 Respuestas
5 Usuarios
0 Reactions
3,193 Visitas
(@LLUBI)
Respuestas: 364
Topic starter  

Ei! Havia'm si puc apuntar-me!!

Proposeu dates amb temps... que em ve molt de gust, i si anem tots, sempre es pot fer més l'animal... !! ;D ;D

ResponderCitar
(@Lepiland)
Respuestas: 1393

Ultimament estic organitzant trobades de tota mena. Des dels que fa uns anys varem fer milicies fins a coles d'amics en tinc quatre en proces.

Si voleu fer el "turista " pel Pallars podem tenir activitats de tota mena, rutes, zones naturals, visites culturals, gastronimia, etc.etc.

Alfons

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 351

ui! quina colla de...valents ;D diuen de fer una sortida amb neu i tots xiulant i mirant cap un altre costat.

jo la volia fer amb neu pero si dieu que els camins son impracticables... doncs fins a la primavera 🙁

ResponderCitar
(@Lepiland)

Al Pallars n'hi ha un parell que encara es poden fer.

Travessa de Llessui fins a Espot.

Travessa des de Rubió (poble mes alt de Catalunya) fins a Sant Joan de l'Erm.

Alfons

ResponderCitar
(@Tequila)
Respuestas: 2069

Hola bon dia !! fa uns dies que tinc un 109 industrial del 77 i començaré a arreglar-ho de mica en mica, ara li tinc que pasar l´ITV me´l van tirar pels frens y cuatre tonteries més a la de Sabadell que és d´on soc a partir d´ara aniré a la de viladecavalls que m´han dit que no son tant ... a l´estiu sempre paro sinò per andorra per sort o rodalies si el tinc a punt per quan feu la sortida i m´ho puc compaginar m´apunto un deixo l´enllaç per que el veieu...

https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=50005.60

Salutacions

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

bones,
us en recordeu que haviem de fer una rutilla per aqui dalt?? com estan els camins de neu, podriem començar a preparar alguna cosa, no?? o encara es molt dora??
bueno a veure que opineu.

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

ho tinc mes que present

De fet des d on treballo ara, Estacio d esqui d'Arinsal, tinc a diari contacte visual amb la ruta de Port del Cabus, la qual es troba, encara, amb molta neu malgrat no ha estat una temporada de massa nevades.

Em be molt de gust muntar i participar en aquesta matinal.

JO ara fins l abril ho tinc complicat de temps pero a partir d'aleshores disposarre de mes temps per dedicar m hi i contactar amb els interessats.

Estem en contacte.

ResponderCitar
(@Tequila)
Respuestas: 2069

Ieep!! si aviseu amb temps i puja algún series més de vora Barcelona m´apunto!!

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

Bones

ho tinc mes que present

De fet des d on treballo ara, Estacio d esqui d'Arinsal, tinc a diari contacte visual amb la ruta de Port del Cabus, la qual es troba, encara, amb molta neu malgrat no ha estat una temporada de massa nevades.

JO ara fins l abril ho tinc complicat de temps pero a partir d'aleshores disposarre de mes temps per dedicar m hi i contactar amb els interessats.

Estem en contacte.

d'acord, nomes era per fer memoria  😉

ResponderCitar
(@Lepiland)

Bones

ho tinc mes que present

Estem en contacte.

d'acord, nomes era per fer memoria  😉

Jo ho tinc complicat fins maig.

Resulta que no se que hi ha al maig que l'alcalde vol inaugurar abans  ::)

I ara tothom a correr.
Pero crec que ho aconseguirem. Al menys inaugurar la priera planta (de les tres totals).
A costa de pencar mes hores que el rellotge  ???

Alfons

ResponderCitar
Página 3 / 3
Compartir: