Forum
jo m´apunto 😉
Apa aquí! 😮 Jordi, ja l'has liada!! :thumbsup: Juajuajuá! Vinga ¿qui l'organitza? Atenció però, companys... millor fer-ho per correu electrònic per evitar situacions... :police: :police: ¿qué us sembla?
Si voleu un cop de mas des del Pallars jo estic per aqui.
potser algun d'Andorra podria organitzar-ho des d'alla.
Trobar-nos al cap de munt al Port de Cabus i anar a menjar a La Massana. Clar que això no tindria alicient pels d'Andorra ja que ells tenen el cami asfaltat.
Fa poc que hi vaig passar:
http://www.emporion.net/Tor/Tor.htm
potser ells podrien baixar fins a Tor i pendre un cafe al Restaurant que alla hi ha.
Alfons
Bones
M apunto i intento organitzar ho si mes no contactar amb gent i intentar lligar ho. Nomes 2 inconvenients:
QUAN?
hauria de ser cap a la primavera doncs amb la neu impossible baixar cap a Tor des d Andorra, a mes des del coll de l abotella tallen la crta del port de cabus doncs la utilitza la estacio de Pal com a circuit de motos de neu, quan no hi ha risc d allaus.
D altre banda jo treballa a una estacio d esqui Arcalis, amb la cual cosa treballo caps de setmana.
La trobada casi be millor a Tor, dinem alli tots plegats i fem excursio per alli. Tambe podem trobar nos a tor i fer excursio menjant Pa amb tomaquet i embotits jejejeje per aquelles contrades. Conec un recorregut molt propici per aquesta ultima opcio.
Estem en contacte tots els interessats i a veure si podem lligar alguna cosa.
Telius,creus que hauriem de crear un altre Post per no contaminar l original?
No me importaría repetirla, la hice hace mucho mucho tiempo con un 131 supermirafiori, Repetirla con el land seria para disfrutar. Cuando queráis
Salu2 Joan
com volgueu ignasi, pro potser millor per tots... i si tots sou socis podeu aprofitar la zona socis, que es per aixo i ningú que no sigui soci, la pot veure! :police:
Tambe crec que sera millor pensar en primavera. No sabia lo del tall de la carretera fins el Por de Cabus.
I, a mes a mes, jo ho tinc cru doncs m'he fet mal en un peu i vaig amb crosses i potser em tenen que enguixar. >:(
Estic amb situacio semblant amb pinacsi en lo dels caps de setmana (malgrat que en segons quines epoques puc fer excepcions) doncs tambe tinc mes activitat els caps de setmana doncs estic en un Museu.
Alfons
doncs aixi quedem de cara a la primavera, quan s´acabi la temporada d´ski. Ja ens anirem informant!!
Per cert alfons, millora´t el peu. 😉
Bon día a tots!
Tinc molts bons records de Tor, i una excursió amb vosaltres estaría mot bé. Teniu raó, la primavera será millor. Esperarem. Alfons, cuidat el peu, la meva dona encara arrosega una lesió de l'Agost.
Si em permeteu unir-me a mi també m'agradaria fer l'excursió, i si ho deixeu per la primavera millor, doncs com amb més antelació conegui les dates més fàcil ho tindré per arreglar-me els dies.
Salutacions
1) Alfons, espero i dessitjo que no t'hagin d'enguixar el peu ¡Cuida't!
2) Ok, per a mi també a la primavera.
3) ¿Lepiland i Pinacsi us encarregueu d'organitzar-la? Evidentement, no teniu cap compromís en fer-ho; només si us anés bé ¿d'acord?
1) Alfons, espero i dessitjo que no t'hagin d'enguixar el peu ¡Cuida't!
2) Ok, per a mi també a la primavera.
3) ¿Lepiland i Pinacsi us encarregueu d'organitzar-la? Evidentement, no teniu cap compromís en fer-ho; només si us anés bé ¿d'acord?
Suposo que a la primavera estare disponible. Estem a la fase final d'un projecte i, segons previsions, tenim inauguracio d'aqui cins o sis messos.
Pero tambe em fara falta algun dia de mirar al cel. . .tot depen de que arribin de Brusseles els ultims calers.
Alfons
Bones
llegits tots els comentaris, per mi queda emplaçada la excursio per la primavera 2011.
Intentarem que sigui una sortideta ludico gastronomica, senzilla pero amb agradable companyia, bones converses i una mica de Land Rover per amanir-ho.
Mantindrem el contacte i el fil obert.
ostres, vaig fer un comentari i ja estem organitzant una ruta, i cada dia amb mes gent!!aixo m'agrada ;D
alfons i ignasi si voleu un cop de mà per organitzar la ruta nomes cal que m'ho digueu!!
salutacions
ui! quina colla de...valents ;D diuen de fer una sortida amb neu i tots xiulant i mirant cap un altre costat. Fins la primavera dons!