Forum
Nieve!
Pues eso! Como cada "invierno" me aprovecho de vosotros para saber si alguno ha visto ya zonas por el pirineo o pre-pirineo nevaditas... tengo un rato este fin de semana, y me gustaría subir a hacer el cabra...
Decían en TV3 que nevaría, pero... me fío poco de los del tiempo!
Doncs...! Com tots els "hiverns" m'aprofito de vosaltres per saber si ja heu vist neu als Pirineus o pre-Pirineus... tinc temps aquest cap de setmana, i m'agradaría pujar a fer el cabra...
Deien a TV3 que nevaría, però... no em refío gaire dels del temps!
Merci!!
Per aquí dalt ha caigut una mica de neu, pero amb el vent queda ben poca cosa ja, el que queda és al cim dels pics més alts on no crec que puguis arribar amb el cotxe ;D. Imagino que cap a la part més de Lleida o potser cap a Andorra si que ja n'hi deu haber una mica.
Salutacions
Gràcies Jordi!
Sortiré de Manresa, suposo que anirem cap a Andorra... Ja us explicaré!
Més info?
;D
Company, una bona manera d'informar-te "en directe" és mirar les càmeres de TV3, al Pirineu n'hi ha algunes!!
Compañero, una buena manera de informarte "en directo" es mirar las cámaras de TV3, en el Pirineu hay algunas!!
Company, una bona manera d'informar-te "en directe" és mirar les càmeres de TV3, al Pirineu n'hi ha algunes!!
Compañero, una buena manera de informarte "en directo" es mirar las cámaras de TV3, en el Pirineu hay algunas!!
😮 😮
Boníssim!! No ho sabía això!
MErci!
Si et passes per la Vall D'Aran trobaràs neu abundant. A partir dels 1.600 podràs gaudir d'espessors, aproximat , d'uns 30 cm. A auestas alturas et trobaràs amb pistes que et portarn a llocs espectaculars.
També pots venir a Quintanar de la Sierra, els propers dies 4, 5 i 6 de desembre, que encara queden places i anem molts catalans.
Salutacions
Estoy a 1200 m/a en el Pirineu de Lleida y aun es temprano para encontrar nieve, al menos en la cara sur. Ayer estuve por Tor y como mucho "una mica enfarinat".
Hoy y mañana se espera nieve. Por la tarde veremos que pasa.
Alfons
ha nevado mucho por ai, sobretodo por la parte de andorra y la molina, a ver si nieva mas cerca!!
Mas cerca de donde ?
http://www.emporion.net/hivern2010
Esto es donde vivo ¡¡
Quien quiere nieve. . . aqui la tenemos gratis y en cantidad ;D ;D ;D
Alfons
Esto es donde vivo ¡¡
Alfons
alfons a quin poble vius?? molt maco i sense dubte amb neu per donar i vendre!!
Esto es donde vivo ¡¡
Alfons
alfons a quin poble vius?? molt maco i sense dubte amb neu per donar i vendre!!
Pujalt a la vora de Sort a 1200 m/a
Alfons
gracies, estaria be passar algun dia per aqui dalt!! 😉
Podriem fer una excursio, uns des del Pallars i altres des d'Andorra i trobarnos a la frontera . . . per Tor naturalment.
Alfons