Forum
Agramunt - Solsona - Sant Llorenç de Morunys (ruteta i 4 fotos)
Una sortideta a Solsona:
Una ruta de 6 horetes, dinar de picnic i unes quantes vistes que us passo a ensenyar.
He carregat la ruta a wikiloc i us pregunto: ho utilitzeu? que us sembla? Hi ha gent que pengi coses interessants? http://ca.wikiloc.com/wikiloc/spatialArtifacts.do?event=setCurrentSpatialArtifact&id=2724650
Gràcies per passar per aquí!

Apali! Bona nit i tapa't!
Miquel
Molt maca la ruta! I moltes gràcies per penjar-la, jo sí que em miro el Wikiloc de tant en tant!!
La zona val molt la pena, i estaria be explotar-la una mica més, però trobo que Lleida en general està molt abandonada en quant a rutes (deixant de banda l'alta muntanya, que hi ha varietat)
A veure si la podem enriquir una miqueta més.
Salut! i gràcies per comentar!
Molt maca la ruta !!
Jo si que utilitzo el wikiloc, tant per seguir algunes rutes com per penjar les que faig, i m'agrada força
bona ruta i bones fotos!
vas anar sol??
el wikiloc el miro bastant ja que m'agrada veure que penja la gent de nou, i si m'interesa ho descarrego.
bona ruta i bones fotos!
vas anar sol??
Si, encara no tinc collat el grupet de "ponent", jejeje
del wikiloc no trob gens be els filtres, escassos i relacionats amb el títol que l'hi ha volgut posar el creador...
Seguirem insistint...
Salut!
bona ruta i bones fotos!
vas anar sol??
no m'extranya... ;D ;D
Bones
Quan dius que la compartim? 8)
Molt bones fotos gracies per compartir-ho!!
Quan vulgueu 😉
bona ruta i bones fotos!
vas anar sol??
no m'extranya... ;D ;D
Encara sóc un desconegut que no s'ha presentat en societat...
Quina barra que tinc!
Bones
Quan dius que la compartim? 8)
Molt bones fotos gracies per compartir-ho!!
Doncs clar que si.... Hauré de muntar alguna altra moguda.... Jejeje 😛 😛 😛
Doncs si s'ha de compartir m'hi apunto, si els horaris m'ho permeten compteu amb mi que aquestes rutes senzilles pero amb paissatges impressionants són les que ens agraden a mi i al Range.
Salutacions