Avisos
Vaciar todo

NACIONAL 2016

12 Respuestas
10 Usuarios
0 Reactions
1,875 Visitas
DIRECTIVA
(@directiva)
Miembro Admin
Respuestas: 1430
Topic starter  

Tengo el gusto de anunciaros que nuestro proximo Encuentro Nacional que sera el 12+1 se celebrara durante los dias 29 y 30 de Abril y el 1 de Mayo. El lugar de celebracion sera en Escalona en la provincia de Toledo en la finca Atajacadenas.
Ya sabeis, ir reservando las fechas porque seguro que este sera un Encuentro Nacional que no olvidareis y tenemos muchas, muchas sorpresas para todos.
Mas adelante os iremos avanzando cosas pero os aseguro que lo pasaremos genial.
Os esperamos a todos.

(@judokabcn)
Respuestas: 396

BUA que ganas, de volver a encontrar nos. Venga yo me apunto fijo. De has confirmades yo libro estos dias. A la espera de mas datos.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

:blob9:

Comencem a fer gestions, tràmits, i precs per aconseguir els dies!!!  ::)

Vinga família que tenim que batre el record d’assistència!!!

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@juanky)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 4228

Pues contar con dos más para este sarao.

Salu2

ResponderCitar
(@109lrs)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2202

Yo este año no Puedo, no esta la economia muy sana
A pasar.ho bé!!!

ResponderCitar
(@cordobes)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 623

Yo el año pasado me lo tire en el hospital, este me lo tirare en Toledo bebiendo cerveza

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Bon dia companys,

Tot just ens queden dos mesos per el proper Nacional i de moment veig que tothom està força calladet, (excepte els habituals que ens apuntem a totes les mogudes...)  :angel4:

Personalment crec que serà un molt bon Nacional, està força equidistant de tothom, hi podrà anar gent de quasi totes les comunitats sense tenir que fer una burrada de kilòmetres, i coneixerem una finca nova habilitada per a la nostre activitat.

Com sempre, una bona ocasió per a gaudir de les nostres màquines, bavejar d’enveja amb els “cacharros” dels altres (enveja sana), fotren's un fart de riure, dormir poc, menjar i beure el que no toca, i en definitiva desconnectar de les nostres mundanes i rutinàries vides.  ::)  😉

Apa nois, manifesteu-vos i anem organitzant la invasió a les espanyes!!!  8)

La veritat es que pinta força bé!!!  :blob9:

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@judokabcn)
Respuestas: 396

bondia ya tinc el dorsal el numero 004. vaig amb la canalla els dos nens de 3 i 8 anyets, sortirem d'hora el mateix divendres, quines ganes que tinc, buuffff. hem de anar preparam tot, que nomes queden 2 mesos escassos, vinga ens veiem a Escalona!!!!

ResponderCitar
(@daveland)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 162

Hola Macus,
Per mi seria el primer nacional. Porto temps sabent de la seva èxistencia i te que se un Subidon landrovero!
El que no se encara es si podré anar per qüestións de salut, per un tema familiar.

A veure com evolucionan els temes.

Salut!

ResponderCitar
(@landlover)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 974

Llastimaaaaaa

Aquest any, després d'un llarg parèntesi de lleure, tenia moltes ganes d'anar a un Nacional i de passada estrenar (provar) la nova maquina; Però, per raons de feina mai no puc agafar dies de festa abans la segona setmana de maig i aquest any han avançat el "Nacional" de mitjans de maig a finals d'abril (i 1 de maig)¡¡¡

Als de la zona centre els hi cau més a prop i a més tenen festa el dilluns 2 de maig. Nosaltres o bé ens peguem la gran pallissa o bé t' agafes dies. Es així.

Com aquestes dates no puc agafar 1 o 2 dies més a compte de les vacances d'estiu, hauria de ser un finde de només 2 dies, per gaudir del Nacional i anar i tornar d'aqui a Toledo i no aprofitar gens el viatge....
I Toledo no és aquí al costat.... massa pallissa per mi. Jo no soc tan masclot com en Cordovès que sortint d'un convit de boda dissabte al vespre es presenta a un Nacional... Eh Cordobés?

A veure si aquest any organitzen un Ibèric....
O si no esperarem l'any que ve.

Sorry¡

Salut

ResponderCitar
(@burkatlr3)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1088

Jo no m'ho perdo,  venim dos de l Empordà. ..i per cert són una burrada de km ...però ja ens agrada ;D

ResponderCitar
(@txetd5)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 75

Yeppp, per poc que poguem, hi aniren!!!! Si tinc el disco homologat i tot en regla...que ja es dificil ::)
Ja posarem com cada any, llista de horaris per quedar.
Que es noti que som catalands!!!!

ResponderCitar
Compartir: