Forum
Trobada Capterme AGRAMUNT
Bon dia companys!
Per les darreries del mes de febrer (20 i 21), a la vila d'Agramunt s'hi celebra una fira del vehicle d'ocasió d'àmbit local (és molt petiteta). Per aquesta fira busquen activitats i coses que llueixin, que siguin vistoses, per donar-hi un aire una mica més maco. També es fa una concentració de motos el mateix dia. Ja fa 2 anys que proposo crear aquesta trobada de Vehicles LandRover i enguany seria el 3r any consecutiu que es fa.

(Cartell Fira 2015)
Requisits:
- Tenir un Land
- Deixar-lo aparcat el diumenge dia 21 de febrer en una zona a determinar de la fira, a la vista del públic que va passant a visitar-la durant el matí, de les 10 fins després de dinar.
S'ofereix:
- Esmorzar calent a base d'entrepà de llonganissa a la brasa
- Ruta turística guiada per la vila, zona medieval, església del S XI, refugi antiaeri restaurat, etc etc etc
- Dinar de menú en un restaurant del centre
- Petit detall de record de la visita a la Vila del Torró (Agramunt)
- Ruta programada per la tarda amb pujada a Sant Mamet, senzilla, per pistes aptes per suv's
- Fi de la diada.
Jo convoco la trobada com a part d'una fira en la que hi participo (sóc expositor), per lo que no us podré acompanyar, però ja hi ha un responsable que es farà càrrec de fer-vos de guia, per que ja es coneix la zona. A més, facilitaria un track per la ruteta.
Us animo a que vingueu, la vila és molt xula, ho poden confirmar els companys que han tingut la gentilesa de visitar-nos en anteriors ocasions, i des de l'Ajuntament intentaran fer-la diferent (amb més coses per veure), i la ruteta és senzilla i espectacular, si s'hi arriba de dia, cosa probable.
És una activitat bastant accessòria a lo que normalment es proposa per aquest fòrum, però si us decidiu a venir, per lo que tothom comenta, és per passar un diumenge d'allò més entretingut, de relax, de passeig, amb una mica de ruteta de muntanya i a la nit tothom a casa. Molt recomanat.
Una salutació a tothom
Miquel
Enllaços:
http://agramunt.ddl.net/secciodinamica.php?seccio=Fires%2C%20festes%20i%20mercats&id_seccio=5332
Hi ha un grupet de whattsapp que s'ha creat per si us convé informació, per quedar entesos, i demanar el que vulgueu.
De lo que hi ha tenim de tot!
Una salutació
Miquel
Un altre any que me la tinc que perdre, ho sento Miquel... tinc l'invernal d'Ordesa a les mateixes dates
Hola!
tinc intencio de venir,amb els nens si es posible,un de 15 anys y un de 8.
ja direu algo,ho m'afegiu al grup..
Enviado desde mi MediaPad X1 7.0 mediante Tapatalk
Està obert a tothom que vulgui! Serà molt que haguem de tancar inscripcions per overbooking!
Salut companys i gràcies!
Miquel
En tot cas només cal avisar si hi ha alguna persona vegana o vegetariana, per que se que aquí son sensibles a aquestes coses i poden preparar algo especial per dinar, ok?
Gràcies companys!
Miquel
Un altre any que me la tinc que perdre, ho sento Miquel... tinc l'invernal d'Ordesa a les mateixes dates
🙁 +1
I a més, també em perdo la trobada de clàssics d’Arbúcies... :'(
Collons... se’ns ajunta tot!!! :BangHead:
Per els que no heu anat mai a Agramunt, només dir-vos que val molt la pena!!! :thumbsup:
Que vagi molt bé Miquel.
Carles (GASSMAN)
Aceituno! Tu eres uno de la familia!
Ja s'està publicitant l'esdeveniment

Bon dia.
Miquel, tinc pendent passar la ITV del Disco, si me la donen favorable, baixo amb la dona i els dos crios. A la que tingui l'enganxina i pugui anar "legal", t'ho confirmo.
PS: si venim haureu de comptar amb un vegetarià, un servidor...
Ja et fotran, jajajajaja, em demanaré uns ous ferrats amb patates, tot de pagès, i seré la vostra enveja, jajajajaja!!
Bon dia, companys!
Com que ens paguen la manutenció i la visita turística (aquesta la fan, no la paguen... 😉 ) volen començar a confirmar quants serem de cotxes i de persones. Tots els que ja esteu al whatsapp ja se us comunicarà, i els que no doneu lo talèfano i us afegirem.
Apunteu-vos, que serà un dia turístic molt bonic!
Un abraç
Miquel
No se si us ho havia dit, però tot lo de diumenge, manutenció etc etc etc és GRATIS
[move]- GRATIS - - GRATIS - - GRATIS - [/move]
És gravíssim! Encara sou a temps d'apuntar-vos, si us ve de gust conéixer gent del club i visitar la Casa de Poesía visual del nostre estimat Guillem Viladot (activitat patrocinada per l'Ajuntament d'Agramunt). Tenim de temps màxim fins dijous al vespre. Divendres es prepara el material.