Montar rodes 235 85...

Avisos
Vaciar todo

Montar rodes 235 85 16R en un disco 5 portes

7 Respuestas
5 Usuarios
0 Reactions
1,460 Visitas
(@landriver)
Respuestas: 72
Topic starter  

Bona nit:
La consulta es fàcil i segur que ja se ha preguntat en alguna ocasió, però no ho se trobar.
El tema es el seguent:
A les meves rodes li queden poca vida i pel preu surt mes a comte montar les 235 85 16 tinc un 5 portes i el dubte de si entren sense tenir que tocar res, en els RRC les he vistes i sembla que no han tocat res, però amb algú disco les he vist i sembla que si.
Aquest es meu dubte, seguir d´origen o montar una mica mes gran.
Gràcies per avançat: Landriver

(@RXquattro)
Respuestas: 358

Preguntale a Rafa que seguro que alguna ha montado. Yo creo que haria falta el famoso "camel cut" para que no roce pero no te lo puedo asegurar. Yo personalmente si no te importa homologar o circular sin homologar no dudaria en aprovechar para aumentar la altura libre del disco.

PD: He entrado al hilo porque he leido los 325/85r16 del titulo , o lo que viene a ser lo mismo

:laughing6: :laughing6: :laughing6:

ResponderCitar
(@salvaje)
Dr. H. C. LR Socio
Respuestas: 19378

Como dice mario, con el camel cut (un triángulo de unos 5cm en horizontal y unos 12 en vertical en el paso de rueda trasero) te vale y a veces yendo elevado casi ni eso.

Pide que te corrijan el título, quenlas 325/85 (38 pulgadas) te van a alargar un poquito los desarrollos.

Unas fotos ilustrativas de 38s y 39s

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Salutacions landriver,

El títol de post ja està modificat.  😉

Per altre banda, potser que facis la teva consulta al subforo general dels Disco que a ben segur allà et llegirà i respondrà més gent, malgrat que a les dates que estem tothom està desperdigat per vacances.

Crec recordar que efectivament, perquè t'entrin unes 235/85/R16 tens que tirar de radial perquè no et toquin en els passos de rodes quan facis un creuament de ponts. A més, tingues present que també perdràs una mica de radi de gir. Unes llantes desplaçades o be uns separadors de rodes resolen en part l'últim problema.

Salvaje y RXquattro, gracias por vuestro interés.
Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@scattrack)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 367

Jo les porto, pero tambe vaig fer +4cm i el camel cut i llantes desplaçades, vaig tenir un problema que al pricipi portava unes molles molt fluixes i a qualsevol batxe amb les desplaçades em tocava el neumatic de redera i el tallava, amb molles mes dures i doblegant una mica una planxa de sota el pas de roda, cap problema, Amb les llantes normals i 235/85 r16 segurament no et passara això. Salut!

ResponderCitar
(@RXquattro)
Respuestas: 358

Acabo de montarselas al mio, altura de amortiguacion de origen y sin espaciadores. Detras he hecho el "camel cut" para evitar rozar en maxima compresion.

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

Veig que en el fons no ha contestat ningú a la consulta, però avanço jo mateix informant que depèn de la roda que posis. Si poses unes insa de tacos et tocarà en màxima compressió, si poses unes BF AT et tocarà una miqueta en compressió i girant, però crec que és una bona idea provar-les ja que no et portaran mals de cap (excepte les homologacions) i en treuras un bon rendiment millorant alçada lliure i angle ventral.

Una salutació
Miq

ResponderCitar
Compartir: