land rover party i ...

Avisos
Vaciar todo

land rover party i club land rover espanya

9 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
1,199 Visitas
(@defendermaniac)
Respuestas: 272
Topic starter  

Hola companys,

Estava navegant per la pagina web de la party i per curiositat e anat a parar als col.laboradors, entre d'altres esta el club land rover em sembla be que hi col.labor-hi, peró em pregunto amb que hi col.labora?

I l'altre qüestió es, perque els socis del club land rover no els hi fan descompte? 

Salut i força tracció

Hola compañeros,

Estaba navegando en la pagina web de la party y por curiosidad entré en el apartado de colaboradores, entre otros esta el club land rover, me parece bien que colabore pero me pregunto, en que colabora?
Y la otra pregunta es, porque los socios del club land rover no les hacen un descuento?

Salut i força tracció

(@r-r-i-p)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 340

Pues jo diria que si ens fan descompte als socis...

ResponderCitar
(@defendermaniac)
Topic starter  

Els cops que hi e anat no m'han fet descompte..  :-[ mes que res era per informar-me, pero ningú diu res...  :-X i com  a soci volia saber d'aquina manera col.labora el club amb la party ???

Salut i força tracció  😉

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

Doncs la veritat es que a part de anunciar els seus events (com els de qualsevol que ens ho demana) son mes ells els que col.laboran amb nosaltres que no a l'inreves.

Fins ara no s'ha pogut fer un tracte especial vers els socis per questions d'esponsorització de l'event en si.

Crec que tant el Club com els socis els hi tenim que agrair que col.laborin amb nosaltres ja sigui anunciantse al foro com participant com anunciants als nostres events i regalant-nos algunes invitacions per sortejar als bacional e iberics que hem realitzat.

ResponderCitar
(@defendermaniac)
Topic starter  

Gracies presi per respondre el dubte que tenia  🙂
Estaria bé per això que fessin un preu especial per a socis del club hi guanyarien ells i nosaltres.  😉

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

Doncs com a crítica constructiva, si nosaltres som el Club Land Rover de España i ells fan la Land Rover Party i no tenim algun tracte preferencial per al club ho trobo un error garrafal. Que donin 4 invitacions ho trobo denigrant, per que és un menysteniment en tota regla. Fa temps que sóc soci i no em prodigo gaire, per manca de temps principalment, però no veig per enlloc el que la Land Rover Party fa o per Land Rover o pel Club Land Rover. Si sóc una persona que pateix pel club, que organitzo tot sol algun esdeveniment per poder compartir amb els companys etc... i no m'he assabentat de res de lo que es faci des d'un esdeveniment que considero idealitzat per tots els components del club (dels catalans almenys, sense dubte) no ho trobo be.

No es qüestió de demanar res concret, ni un 50% de descompte, però per mi, cada cop més, és un esdeveniment privat que els funciona per que seguim com corderets i només volen guanyar diners. Les quantitats que es paguen, si es fan calculs d'assistència, són astronòmiques, tot plegat per a que ens omplin un tram amb aigua i arreglin quatre vorals d'una muntanya que tenen allà morta sense fer res la resta de l'eny (excepte al festival 4x4, un altre calc de sistema).

Ara en positiu: els paratges son incomparables i s'hi som usuaris de disco3 o 4, i Range actuals és un dels únics llocs on posar els cotxes amb garanties, amb cursos i amb activitats per a petits com cap altre.

Per mi, que duc un RRC de l'any de la picassó, de benzina, m'ha agradat moltíssim poder participar, però, a partir d'ara, m'hauran d'oferir alguna cosa bastant millor que només els camins per tornar a participar i pagar l'entrada que demanen, i més encara si no tenen en compte un club a nivell nacional com aquest.

A vegades penso que som nosaltres mateixos els que treiem importància al nostre propi club, i això és un error.

Una salutació

ResponderCitar
(@defendermaniac)
Topic starter  

Exacte miquel estic d'acord amb tu al 100%, deixan clar que es una critica constructiva.

Fan molts calers amb aquests dos events, party y festival, fins i tot diria que el festival se'ls hi arriba a descontrolar organitzativament.
Vull dir que no els hi bé d'aqui per rebaixar una mica els preus i intentar parlar amb el club. Ja que hi anem molts que som del club.
La imatge que tinc de la party és, que no són gents flexibles, que sembla que ho fascin mes de cara a concesionaris, a la marca (per clients d'alt standing
) i prensa,  i ens tinguin a nosaltres amb cotxes preparats o semipreparats per acabar d'omplir idonar vida al event. Hi ha gent que ho viu quant monten un event al seu poble, ho qui col.labora amb un nacional ho fa amb tota la ilusió i pensan amb que la gent su passí bé, i la party la veig forçada. Bueno aquest es el meu punt de vista agradi o no  😮

Salut i força tracció  😉

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

Doncs, jo no hi estic d'acord amb aquest punt de vista...

Evidentment es un event privat i com a tal poden fer i desfer el que i com vulguin, la seuas rel.lacions amb el Club son bones i donan al Club molt mes del que reben, aquest any sobre els 400 o 500 € entre regals i col.laboració... es molt mes del que ens donen Paddock i d'altres que a través del foro hi tenen molta mes publicitat.

Si no ens han fet encara un tracte especial (que jo crec que si), es perque encara no s'hi trova la forma de encaixar-ho amb la resta de patrocinadors i sponsors que tenen, que no ho oblidem, ells si que paguen per ser-hi.

Aixó també es la meua opinió, i si no hi vaig a la Party alguna vegada (com a la resta d'events LR) es per que no puc (per unes raons o d'altres), pero no per que no ens facin cas... de fet hi han moltes coses que han fet pel Club i no oblidem que en Pep Vila es un soci molt preuat d'aquest Club.

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

Llavors, com es reflecteix en el nostre club aquests 400 o 500€ que es deixen?
Ho dic per que entendria millor aquesta col·laboració ja que per desconeixement meu, no se on son.

És una quantitat gens menyspreable, i tenir el Pep Vila entre nosaltres tot un honor, estic totalment d'acord, però a efectes pràctics m'agradaria saber on son aquests diners: en regals pels nacionals? En quota publicitaria? En sponsorització pura i dura?

Gràcies per l'aclariment!

ResponderCitar
Compartir: