M'han robat el vidr...

Avisos
Vaciar todo

M'han robat el vidre de la finestra del darrera. Si. Si. ROBAT

29 Respuestas
5 Usuarios
0 Reactions
3,193 Visitas
(@iarakefarem)
Respuestas: 416

se ve que algun "necesitado" ha pensado en ti para que hagas la obra de caridad del año. mala leche compañero, puedes aliarte con el reponedor de cristales y que lo pague el seguro. ¿no?. animo

ResponderCitar
 pumu
(@pumu)
Respuestas: 1506

Com sempre, amb tonteries d'idioma? Jo paso d'aquests temes.

M'ha pasat a Palautordera. Estic segur que es de per aquí i per el seu be, que no l'enganxi mai. Com vegi un Discovery amb les gomes alterades (per que segur que s'el ha muntat ell), plorarà, per que ell em pot trencar el cotxe, pero jo li cremaré casa seva.

es una putada que et robin un vidre , pero una cosa podria ser que trobis algun discovery am el vidre posat per ell cualsevol que en compri un en un desguace , de totas maneras a totom li entra els vidres al seguro no?
y per una altre cosa , no crec que sigui facil treurel no? yo mai e tret un vidre pero a de se dificil y mes el fix de darrera

ResponderCitar
(@defendermaniac)
Respuestas: 272

desde Sant Antoni de Vilamajor també estaré al lloro de si veig algun disco amb el vidre de radera modificat, estic molt per Palau I sansa.

anims!!!!!

ResponderCitar
(@joant)
Respuestas: 561

I es ho que tu dius que es algu proper i segurament seguidor de aquest foro ( per que dificil tenir un Land i no passar mai per aqui)
.

Em sembla una visió molt optimista, jo no crec que arribi ni al 10% dels propietaris de lands que coneguin l'existencia del club. :laugh: :laugh:

ResponderCitar
(@canyamas)
Respuestas: 189
Topic starter  

Bueno, gracies a tots per els ànims. Al final ho vaig poder entrar per el seguro, pero com que van tallar la goma, vaig tenir problemes per que no la volien fer entrar.

Si es del club i ara està llegint aixó... que amagui el seu cotxe i que sobretot no el deixi aparcat davant la seva casa. Es un consell.

ResponderCitar
 awe
(@awe)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2280

A mi una vegada amb un Seat 600 em van robar el carburador mentre menjava en un restaurant. A la vida no s'ha vist mai tot.

ResponderCitar
(@defender98)
Respuestas: 177

Doncs aquest matí he vist que faltava el vidre del darrera. Diguem que es el fitxe del maleter.
Em pensava que m'havien trencat el vidre per robar, pero No. Simplement han talat les gomes i han tret el vidre amb molt de cuidado.
No han robat res de dins del cotxe.

Es molt trist que hi hagin desgraciats que per el que val en un desguaç un vidre d'aquest et fotin un Pda així.
Està clar que es algú que te un altre Discovery i es de per la zona (Montseny)

Com l'enganxi...

canyamas, traducemelo si no te importa que esto ya es colmo de los ladrones de mier-- y quiero saber como a pasado. espero que no te moleste y no es por buscar follón ni nada, es solo curiosidad. gracias y paciencia con los amigos de lo ajeno....hasta que un día les pillemos con las manos en la masa :angryfire:

ResponderCitar
(@joant)
Respuestas: 561

ResponderCitar
(@defender98)
Respuestas: 177

manda narices...muchas gracias joan, lo uso mucho pero no se me había ocurrido, usted perdone 😉

saludos!!

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Bones, jo faig servir el Google Croom com navegador i quan entres en pàgines en un altre idioma, el que sigui, et pregunta si vols traduir-lo, la veritat és que amb això i el corrector escrius on vulguis i llegeixes també on vulguis;)

Una PTD això del vidre però si ja ho has solucionat .... millor no buscar problemes amb qui l'hagi fet, que d'altra banda és molt difícil, el que està clar és que comprar un cotxe no costa molt, el que costa és mantenir .. i avui en dia això ens portarà problemes a molts ..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Buenas , yo uso el Google Croom como navegador y cuando entras en paginas en otro idioma , el que sea , te pregunta si quieres traducirlo , la verdad es que con eso y el corrector escribes donde quieras y lees tambien donde quieras  😉

Una ptd lo del cristal pero si ya lo has solucionado ....mejor no buscarte problemas con quien lo haya hecho , que por otro lado es muy difícil , lo que esta claro es que comprar un coche no cuesta mucho , lo que cuesta es mantenerlo ..y hoy en día eso nos va a traer problemas a muchos...

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Bueno, gracies a tots per els ànims. Al final ho vaig poder entrar per el seguro, pero com que van tallar la goma, vaig tenir problemes per que no la volien fer entrar.

Si es del club i ara està llegint aixó... que amagui el seu cotxe i que sobretot no el deixi aparcat davant la seva casa. Es un consell.

Hola Canyamàs. M'imaginava que podries tindre aquest problema i era per això que et faciltiava el tlf., més que rés per informar-te i dir-te com ho podies intentar fer, evitant suspicàcies de l'asseguradora.
M'alegra saber que ho has pogut solventar i, com diu en Txus... amb els pispes millor no ensopegar amb ells però menys anar a buscar-els que encara tindriem més problemes que ells!
Salut i gas!

ResponderCitar
(@canyamas)
Topic starter  

Doncs aquest matí he vist que faltava el vidre del darrera. Diguem que es el fitxe del maleter.
Em pensava que m'havien trencat el vidre per robar, pero No. Simplement han talat les gomes i han tret el vidre amb molt de cuidado.
No han robat res de dins del cotxe.

Es molt trist que hi hagin desgraciats que per el que val en un desguaç un vidre d'aquest et fotin un Pda així.
Està clar que es algú que te un altre Discovery i es de per la zona (Montseny)

Com l'enganxi...

canyamas, traducemelo si no te importa que esto ya es colmo de los ladrones de mier-- y quiero saber como a pasado. espero que no te moleste y no es por buscar follón ni nada, es solo curiosidad. gracias y paciencia con los amigos de lo ajeno....hasta que un día les pillemos con las manos en la masa :angryfire:

Hola:
Lo iba a traducir, pero veo que ya lo han hecho.
Un saludo

ResponderCitar
(@canyamas)
Topic starter  

Teneis razón. Mejor no buscar problemas y ya que se ha solucionado mejor pasar del tema.
A mi lo que me preocupa es que el tío piense que mi Disco de ahora en adelante le pueda servir para recambios. Si pasa algo más si que no lo dejo.
Gracias a todos!!!!!

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241

Canyamas, si no te importa, llámame. seis seis 2 cero 0 1 48 sesenta y cuatro
Saludos.

ResponderCitar
Página 2 / 2
Compartir: