Forum
M'han robat el vidre de la finestra del darrera. Si. Si. ROBAT
Doncs aquest matí he vist que faltava el vidre del darrera. Diguem que es el fitxe del maleter.
Em pensava que m'havien trencat el vidre per robar, pero No. Simplement han talat les gomes i han tret el vidre amb molt de cuidado.
No han robat res de dins del cotxe.
Es molt trist que hi hagin desgraciats que per el que val en un desguaç un vidre d'aquest et fotin un putada així.
Està clar que es algú que te un altre Discovery i es de per la zona (Montseny)
Com l'enganxi...
Benvigut al club , jo ho vaig patir al nadal amb els pilots del darrere.
I es ho que tu dius que es algu proper i segurament seguidor de aquest foro ( per que dificil tenir un Land i no passar mai per aqui)
Pero millor que l' enganxis
Dwwwwww.
Hola canyamas!
Em sap greu! jo també ho he patit robatoris i vandalismes vàries vegades, tot i que treure el vidre del maleter em sembla ja una passada.
Salutacions i espero que trobis un substitut ben ràpid!
Me sabe mal! yo también he sufrido robos y vandalismos varias veces, aunque quitar el cristal del maletero me parece una pasada.
Saludos y espero que lo encuentres pronto!
Dídac
coño perdon es que me e metio en este pais sin querer.... pais?? je je je digo comunidad.... un saludo.
me e equibocado de foro?? no entiendo nada, en que pais estamos?? >:(
coño perdon es que me e metio en este pais sin querer.... pais?? je je je digo comunidad.... un saludo.
¿I això a què ve ara? ¿Hem de tornar a discutir sobre si en els foros "regionals" es pot parlar en la llengua pròpia? Crec que ja se n'ha parlat vàries vegades, i que havia quedat prou clar. Ara, si són ganes de buscar brega...
Únicamente lo voy a traducir por educación.
¿A qué viene todo eso? ¿Tenemos que volver a discutir sobre si en los foros "regionales" se puede hablar en la lengua propia? Creo que ya se ha hablado suficientes veces, y que había quedado claro. Ahora, si lo que tienes son ganas de buscar follón...
me e equibocado de foro?? no entiendo nada, en que pais estamos?? >:(
coño perdon es que me e metio en este pais sin querer.... pais?? je je je digo comunidad.... un saludo.No es me e .... sino me he
No es equibocado ... sino equivocado
No es pais ... sino país.
No es perdon ... sino perdón
No es me e metio ... sino me he metidoUn saludo.
en español no es I això a què ve ara si no a que biene todo esto?
listillo, tu escribes como quieres y yo como me..... eso, tu eres catalan y yo andaluz, con do cooneee.
y con esto ciero el tema por mi parte.
A veure, aquest és un post d'un robatori que ha patit un company del foro en el seu vehicle ¿Cal envolicar-nos en si català-castellà-espanyol? Penso que no.
Canyamàs, em sap molt greu, més que pel vidre, pel tema de les gomes: tú tindràs més feina a reparar que el/els impresentable/s que t'ha/han fet la destrossa ¿On et va passar?
Vamos a ver, este es un post de un robo que ha sufrido un compañero del foro en su vehículo ¿Es necesario si catalán-castellano-español? Pienso que no. Canyamàs, lo siento, más que por el cristal, por las gomas: tendrás más trabajo en reparar lo que el/los impresentable/s que te ha/n hecho el destrozo ¿Dónde te ocurrió?
Com sempre, amb tonteries d'idioma? Jo paso d'aquests temes.
M'ha pasat a Palautordera. Estic segur que es de per aquí i per el seu be, que no l'enganxi mai. Com vegi un Discovery amb les gomes alterades (per que segur que s'el ha muntat ell), plorarà, per que ell em pot trencar el cotxe, pero jo li cremaré casa seva.
espero que el tema de l'idioma no vagi a més sinò per primer cop hauré de fer de moderador
espero que el tema del idioma no vaya a más o voy a tener que hacer de moderador por primera vez.
tornant al tema... es molt trist que algu sigui capaç de robar un vidre 😮
Joronya, pues si que es una putada, ara el que si que et recomano, es que lo de cremarli la casa, millor contacta a un "Pofessional", que segur, que tan a tu com a mi, ens enganxarien, i no val la pena anar a la presó per un fill de "PIIIIIIIIIIIIII" com aquest.
Ara, això si, a fosques sense que et veigue ningú... una bona pallissa si que li pots pegar, jajaja ;D
Canyamàs, des de Sant Pere de Vilamajor, estaré a l'aguaït. Per cert, tinc una idea per tú, que prefereixo comentar-te x tlf.: sis19 zero zero 55 trenta-sis. Si no et contesto, es que vaig amb la moto a estic amb algun client. Deixa missatge i et truco ¿Falen?