Forum
MATINAL VALLESANA.
Pues nada, atento a este subforo que hay quedadas de vez en cuando. Tal vez te apuntarías a algún Dijueves...
Ei !!!! Companys com va tot???????
gracies per fer-me un lloc en el vostre grup i ho dic ara perquè em disculpareu, però vaig tenir de tocar el dos, per no fer tard al dinar, si no la dona em pela ( ja sabeu com funciona això).
Mr. Croqueta i per tot el grup, res, home, el plaer va ser meu..................
nois, bones fotos...................
pel que veig a les fotos, el millor ho vareu guardar per el final..............hi han unes bones pendents...............
Apa Siau, espero tornar, però recorde que algun dia tindreu de pujar vosaltres (tot el grup) a Osona i rutejar per el Cabreres............
dons, fins aviat.............
Ramon, et prenc la paraula! 😉 😉
+ 1 - a mi personalment m'agrada molt aquesta zona 😀
per cert david, bones fotos de la "segona" ruta 😉
Muchas gracias Mr. Croqueta. Estaré atento y me encantará saludaros algún Dijueves.
gracies per fer-me un lloc en el vostre grup i ho dic ara perquè em disculpareu, però vaig tenir de tocar el dos, per no fer tard al dinar, si no la dona em pela ( ja sabeu com funciona això).
Mr. Croqueta i per tot el grup, res, home, el plaer va ser meu..................
pel que veig a les fotos, el millor ho vareu guardar per el final..............hi han unes bones pendents...............
Apa Siau, espero tornar, però recorde que algun dia tindreu de pujar vosaltres (tot el grup) a Osona i rutejar per el Cabreres............
Eeepp!!
Si sobretot...que la zona aquella, per fer un "piscolabis" com diu el GASSMAN promet
Apa Siau
P.D. Pau, Jordi...us vam trobar a faltar!!!
Eeepp!!
Si sobretot...que la zona aquella, per fer un "piscolabis" com diu el GASSMAN promet
Apa Siau
P.D. Pau, Jordi...us vam trobar a faltar!!!
Eeepp!!
Perdona perdona , perdona...SENSI perdona!!! a tu també et varem trobar a faltar...basicament perque faltava el guia....
Apa Siau