Forum
MATINAL VALLESANA.
Doncs el passat diumenge vàrem coincidir 8 cotxes del Club per anar a fer un tomb pel Vallès, uns camins per aquí, uns altres per allà... amb bona companyia, molta germanor i bon rotllo i ambs els nostres ferros en el seu medi natural: la muntanya.
De moment, uns entrants...
Aixó ja us indica que va ser una...
Apa Siau Experience!
Gràcies per la matinal, crec que tots ens ho vàrem passar força bé!
P.D.: Ramon (Kowalski), un plaer haver-te conegut en persona.
+1.
Gràcies Apa siau (Enric) per la sortida. A veure si serveix perquè el teu company es decideixi a passar-se "al costat fosc de la força".
Ostres, la primera sortida del Defender amb la colla del Club LR. Quin goig que feien tots juntets triscant per la muntanya. ;D
Carles (GASSMAN)
ondia i jo sensa enterarme de res ohhhhh, aviseu punyeteros de aquestas cosas, i ara aviam aquestas fotos i la corresponent cronica croqueta 😉
home!!! ja era hora!!! hem pensava que ningu penjaria les fotos per aqui per fer enveja a tothom ;D ;D
enric, gracies per organitzar la sortideta i l'esmorzar!!
tambe gracies al david per ensenyar-nos el "seu" circuitillo i acabar d'enfangar el cotxe ;D
P.D: vinga, mes fotos!!! ( es nota que jo no en vaig fer ::) )
Va estar genial! Si per mi fos, faríem sortides d'aquestes cada cap de setmana.
Per cert, les meves fotos:
Salut i peles!
David
Quin goig que feieu!!!! Os ví en la explanada de Sant Sebastia, cuando ya os ibais. Yo tenía familia en casa a comer y ya iba justo de tiempo, solo pude saludar desde mi Disco a los que saliáis delante. Un saludo.
cullons de la ostiaaa!!! si vareu sortir desde sentmenat!! a sota el parquing on vareu quedar es on esta el meu disco!!! jajajaj i vau pujar a cadafau per la pujada de castellet que deu ni do i vareu passar per tres pins i dinar al castell de guantaa!! jajajaj aquesta ruta la faig jo cada vegada que m'aburreixo jajajajaja
la prxima aviseu que si no tinc el disco avisare a un colega i venim am el seu range!! jajaja
Quin goig que feieu!!!! Os ví en la explanada de Sant Sebastia, cuando ya os ibais. Yo tenía familia en casa a comer y ya iba justo de tiempo, solo pude saludar desde mi Disco a los que saliáis delante. Un saludo.
Eeepp Tocayo!!!
La veritat es que en vaig quedar de pedra, quan vaig veure que marxaves, amb els teves "pegatines" de la party...però després em van caure a terra quan vaig veure que erets de CLRTTE. Bé la familia lo primer, per cert d'on ets???
A la resta gracies per compartir la ruta, la companyia i la teca. Espero poder organitzar una altre aviat i amb més canya. Estamos en ello.
Apa Siau
Quique, quina llàstima, jo soc el que et vaig saludar des del Disco just quan marxaves! Mira que ser del mateix Club i anar a petar al mateix lloc i no acabar coneixent-nos!! Té nassos el tema!
Bé, som-hi, anem a posar unes afoticos més:
Primer, evidentment, els nostres ferros: 4 RR, 3 Disco II i un Def 90.
Els fornits/des Landrovers/eres (no tots, ja anireu sortint!!!):
Várem anar cap El Farell i Sant Sebastià de Montmajor, tot passant per pistes i camins guiats pel Rodrigo i vigilats des de la reraguàrdia per l'Enric. Aquest és l'inici i l'anada:
Amb una aturada per a conectar l'antena de l'emisora!!!!
I aprofitem per a fer les primeres fotografies dels voltants:
I aquí els cotxes ja tenien mostres del que ens anavem trovant pel camí:
Fang i bassals:
I tot això per anar aquí...
Per fer un bon esmorzar amb molt bona companyia i millor bon rotllo.
I després d'atipar-nos, xerradeta per a coneixer-nos una miqueta més i comentar incidències, novetats introduïdes als cotxes...
I ja tornavem a estar apunt per a seguir camí, de tornada, fent una mica més de volta; alguns esperaven impacients al volant del seu RR...
I d'altres anaven molt ben acompanyats (quin encant de criatura la Carlota!! Felicitats Xavi!!):
Anem a buscar més fang!!!
I anàvem veient uns paratges... buff! quina passada!
I en vàrem trobar...
En aquest punt, algú va entendre que tenia que ajudar a en Gassman a saber quin era el seu cotxe i va optar per... això!!! ;D
I vàrem seguir fent camí...
Fins arrivar al punt de sortida. Aquí les besties pardes (falta el RR d'en Kowalski que va haver de marxar avans d'acabar la ruta):
Aquí ens vàrem acomiadar i tothom var marxar cap a casa ¿Tothom? 😮 😮 ;D
Doncs no, tothom no va marxar directament a casa. Quatre intrèpids vàrem seguir fent camí per localitzar zones on poder disfrutar dels nostres cotxes (no vàrem ni dinar!!! Això, pel Gassman i per a mi és un sacrilegi, saltar-se un àpat vull dir ;D ;D):
Entre pujades, baixades i fang, alguns van acabar amb aquesta cara de felicitat (i deien de la meva!):
I així van acabar els cotxes...
I fins aquí la festa, després vàrem anar a rentar els cotxes i no volgueu saber com va quedar el túnel de rentat!!!
Salut, companys!!!
Ostres David, quan la Cris vegi la foto que has penjat, la que surt amb la Gemma, de ben segur que et pelarà... ;D ;D ;D
Carles (GASSMAN)
Gracias a todos por la compañía, y especialmente a Rod, por hacernos de chofer, ahora que mi disco esta de arresto administrativo >:( >:( a la Gemma A la Kira (que aunque hubo algun gruñido con el Inu, se portaron bien) y a mi mismo. Como todas las quedadas del club, buena gente, buen ambiente y buenacomida.
Saludos Joan y Gemma
Pd. Enric gracias por la organización, todo perfecto. Pero ¿por que mi perra sale movida en todas tus fotos? O a lo mejor es que no para ;D ;D ;D
Buenas Mr Croqueta, Apa Siau y demás compañeros.
Sí, verdaderamente fue una lástima tener que salir con el "crono" en marcha (els sogres son els sogres), pues tengo muchas ganas de poner cara y sonrisas a los componentes del club. Veo que os lo pasais bien, me gustaría acompañaros algún día. Aunque soy de Barna, los findes suelo estar en Caldes.
Saludos a todos.