Forum
Lloquer defender/discovery
Bon dia...
...aquest és el meu primer post, tot i que ja fa temps que passo estones llegint pel forum...i amb ganes de continuar fent-ho per apendre i disfrutar ! (..sommio en tornar a disfrutar d'un Defender propi algun dia ... :)...)
...a casa, fa temps vam tenir un 109, seguint amb un suzuki santana ( alias "la cabra de muntanya"), un vitara... y ara amb un Jimny dels forestals per a fer escapades de cap de setmana...
..fa dies que tinc al cap de fer una ruteta senzilla per L'Alta Ribagorça el proper Setembre amb un defender 90 o 110, o un discover I o II de LLOGUER.. és possible?
...agrairia si algú sap on puc llogar Lands (no cal que tingui luxes ni pijades..només que tiri i per posar una BTT i algún trasto per la ruta)..
..jo em moc per Manresa.
Mercès per adelantat ...i perdó per la parrafada!!...els propers miraré de ser més curt!... ;D
Com a norma les cases de lloguer de furgonetes o industrials hi tenen i els caps de setmana es la seua temporada baixa
¡Hola llo! no quisiera equivocarme pero Record (alquiler de vehiculos en el Prat) creo que tiene Defender´s de alquiler.
Un saludo.
Muchas Gracias LR 109 i RPodio !...me lo pongo en la lista para ir a ver.. en breve iré por Vic, y aprovechar por si hay algo...
..salut!
Quadis creo que tiene toda la flota de LR para alquilar....solo tienes que elegir el que mas te guste.
SaluT!!