Forum
Franc tu q sempre busques els detalls mes importants de les fotos, no has vist el cuadre q hi ha a la paret.....
Franc tu que siempre buscas los detalles mas imporatntes de las fotos, no has visto el cuadro q tengo en la paret....
Son records de les sortides amb, Txus, Tortuga, Pau, JLGarzon, Jordi VM, Samuel, Joan i un Range Blanc que no recordo a Tivissa si es deia Francesc o Rafa.
Al segon poster surt el Tortuga, Pau, Joan, Jordi Vm, mes la POZA de Jose Luis (veremos ahora dsi paso) i a dalt una foto a la sortida d'Aiguafreda amb el Castañazo, ManoloBcn, RPodio, Tecnic i Pau.
:3some:
Jajajajajajaj!! Si que l'havia vist si!!!! ;D ;D ;D ;D
Nos ha jodido ......entonces la diferencia entre el 200 y el 300 es .....la canoa que lleva la baca? ::)
Fíjate que las "tulipas de itermitencia "son distintas al 200 ...seguro...fijate.... 😉
Lo mismo con la altura de tu maquina..... no llega para que te comuniques con la "caravana"......que caravana quizás hay...Ibérico ...ibérico seguro que no >:(
a ver como se acaba esto...............
Lo mismo con la altura de tu maquina..... no llega para que te comuniques con la "caravana"......que caravana quizás hay...Ibérico ...ibérico seguro que no >:(
a ver como se acaba esto...............
pues esta cancelado ooficialmente
Doncs Roger, hauries de tenir el DEFE per temes profesionals i un RR CLASSIC per sortir amb "la peña"com diu el Txus.
Respecta a pujar, SI, tant jo com el Castañazo i en Txus, mantenim el pujar.
:glasses9:
Un d'aquest Dijous que tu convocas reunió ens podriem veure.
:occasion14:
Moooooolt xulo el Range amb les noves llantes, Xavi!!!!
I molt honrat d'estar en el centre del primer quadre amb el Yeti, jejejeje!!
Muy guapo Xavi!!! Tanto por las llantas como por la elevación. A ver si algún día los RRMM me traen unos muelles +5 para el VM.
El del range TDI blanc de Tivissa es el rafa Ponce. Jo (Francesc) soc el del V8 verd!!
Guapu el Range. I el Pere que ha fet amb el seu????
El del range TDI blanc de Tivissa es el rafa Ponce. Jo (Francesc) soc el del V8 verd!!
Jejeje....el de Castañazo lo estan peinando... 8).a ver si pronto nos ponemos con la carcasa del grupo y la soldamos , luego grupo de 2ª mano y a correr , pero como las cosas estan como estan...hay que hacer las despacito 😉
Ok, jo sabia que vaig coneixa a un Rafa i a un Francesc però no recordava de qui era cada cotxe. Ja no em torno a oblidar.
Referent al Castañazo, en el aspecte mecànica es el q et diu el Txus, però suposo q també ho preguntaves per les llantes. El Pere tenia un altre lloc de llantes mes maques també en negre però en pneumàtic 225 i son les q porta ara. Per el meu gust esta mes maco ara el V8 que amb les de xapa.
:occasion14:
Las sartenes colgadas en la pared del garaje con las caras de la famili...¡¡¡Geniales!!!