Forum
Les comes 16 i 17 de març
Hola, dorçal, 35. Per motius de feina nomes el diumenge.... 🙁 Tornarem a passar per la llosa nova???. ;D
Aunque no haya concurso ¿nos deleitarás con tus fotografías? Pedazo fotos las de la Party 2012.
Bon dia senyors, que com teniu el tema de les comes? Nosaltres ja som 5 o 6 coches k sortirem des de roses, tenim moltes ganes de fer fontetes etc.... vavavavaava que queda poc x la cita gasssssssssssssssssssssssssss
Bon dia!!! La cosa està calenta, esperem que fagi bon temps, no hi hagi pols i moltes eslingades!!! estem preparant tots els nostres cotxes per poderi anar amb perfectes condicions!! vavavav que queden pocs dies!! GASSSS
Salutacions desde Borrassà
Com ja no tinc el Range podría anar amb el mini:

Peró segur que m'haurieu d'ajudar en algun lloc ;D
Que os ho passeu d'alló més be.
SACRILEGI!!!
Tranquil Miquel que aixó és momentani, les aigues tornaran al seu lloc.
Família! Jo també aniré a les comes! Tinc ganes d'estrenar el winch rescatant Patrol's i toyota's 😉
Nosaltres no hi podem anar.......ens esperem a la Party.........
No trenqueu res !!!! 🙂
Al final m'han fet una putada a la feina i només podré anar-hi dissabte >:(. Allà ens veiem
Ja tinc dorsal num. 137! Queda poquet aneu posan les màquines apunt
Salutacions
Alexandre
Despres de ser-hi el dissabte.. varies marrons...moltes negres i vermelles...el resultat es......danys superficials...o sigui...de planxa....varem tornar vius, cansats peró havent disfrutat com a nens!!!!
Quina enveja em feu( sana) jo que em moria de ganes de anari,toma toca treballar.
A la party fijo