Forum
Les comes 16 i 17 de març
Bon dia tots espero poder asistir aquest any a les comes, a veure si conec alguns dels membres de aquest club podem petar una mica la xerrada fer un gotet i veure les nostres maquines.
Apa fins a les comes i continuem amb contacte pel foro.
Per cert he vist que les tarifes tambe s han retallat.
Si, però la nostra és a l'Octubre, eh?
N'hi ha molts del foro que no volen participar en aquesta propera per no haver de treure Toys i Mitxus del fang, jejeje
Salut!
Jo no fallo en aquesta que així poden venir tots els companys de la comarca, que només som 3 lands.
Això sí l'ambient de la party és molt millor. No és pels toyotas, més aviat és pels patrols, que no tots són de quillos però pràcticament tots els quillos van amb patrol. L'any passat ja van fer "espectacle", rostides, esparrecades, etc.
Com es evident,acabo d'aterrar per aquì. Em podeu esplicar de que va aquesta "trobada" ,on es fa?,etc...
Perdoneu,pero es que no tinc ni idea del que es fa.
Gracies pes endevant.
Bones rol.
Aixo es una finca privada del bages on tenen uns itineraris preparats de diverses dificultars per el 4x4 en general.
Jo no hi estat mai pero ho he vist i es una pasada, jo si puc no fallare. A veure si t animes.
aquí teniu més info
http://www.lescomes4x4festival.com/?lang=ca
jo encara no sé si hi podré assistir.
Lo de finca és relatiu, jejeje... Són 60hectàrees de pìstes en diferents nivells i dificultats... les lloses, fontetes, etc... Un parc d'atraccions per 4x4. Són dues muntanyes "para uso y disfrute" dels 4x4.
Informa't i no dubtis, ves-hi (o vine, ehem), que val la pena, i si és en grupet molt millor, si no, sempre hi ha landroveros que estan disposats a fer quòrum (laltre cop hi havia un grup de 22, jijiji)
Salut!
Gracies perla info.
Sembla impresionant el montatge,però les dates ja estaven ocupades amb altres compromisos 🙁
A veure si en un altre ocasió tenim més sort.
Força Land!!
Hola bones jo ja he asistit a una land rover party i a una les comes 4x4 festibal, i ja estic apuntat x aquest 16 i 17 de març amb el dorsal numero 17 vaix amb un def 90 td5 aiam si fotem uns gots i comentem sobre les nostres maquines. Salutacions des de Roses gasssssss
Hola molt bones...doncs un altre amb el dorçal 32 i un RR classic 3p V8 de color gris.....ah....i a l'octubreee.....repetim!!!!
Hola,
Dorçal, 35.
Per motius de feina nomes el diumenge.... 🙁
Tornarem a passar per la llosa nova???. ;D