Forum
Bones a tots una de adhesius
Bon dia a tots!!!
No se si aquest es el lloc on fer la pregunta,si no em corretgiu jijijiji, fa dies que veig amb algun company que al perfil ten un logo de "catalands".
La meva pregunta es si sabeu on podria conseguir-la com a adhesiu pel cotxe?
Merci
Hi han contadisimes d'aquestes.......no crec que mes de 20.
Les va fer l'Angel Iraberri les enganxines.
El logo es va fer fa força temps.......es una idea que esta alli esperant una empenta final!! 🙂
Saluttt
Merci, he estat mirant per internet i he vist que era que es volia formar un club, pero no he vist res mes, la idea em sembla perfecte i estaria be que la tiresim endavant.
Merci, he estat mirant per internet i he vist que era que es volia formar un club, pero no he vist res mes, la idea em sembla perfecte i estaria be que la tiresim endavant.
Hola
Jo aquests adhesius que possa CATALANDS els he vist hi ha la part superior possava Club Land Rover de Catalunya.
Salutacions
Doncs llavors vol dir que algu n'ha fet mes........les que jo tinc, nomes fica CATALANDS......
Saluttttt
CATALANDS !!!! que es això !!!!
😛 😛
Es molt llarg d'explicar, es cert que hi han dos tipus d'adhesius i estan censurats !!! ;D ;D (es broma)...
Jo ja no en tinc, ho sento !!.
Xavi
Bones.
Em presento. Soc l'albert, nou per aquì amb un TD5 del 2004 desde novembre.
Vaig veure alguna foto de l'adhesiu i si algú aconsegueix alguna de sobra ,o s'ha de buscar algú que ens les faci conteu amb mi.
Gracies i em teniu pel que pugui aportar.
Bones.
Em presento. Soc l'albert, nou per aquì amb un TD5 del 2004 desde novembre.
Vaig veure alguna foto de l'adhesiu i si algú aconsegueix alguna de sobra ,o s'ha de buscar algú que ens les faci conteu amb mi.
Gracies i em teniu pel que pugui aportar.
Bon vespre Albert (rol). Per el he vist, encara no has fet la presentació de rigor en l’apartat de “Bienvenidas y Presentaciones”. Et recomano que ho facis per seguir amb les normes de la casa. :thumbsup:
També no estaria de més que fessis el mateix per aquí tot obrint un post nou, i et donessis a conèixer (nom, model de LR, d’on ets, aficions, objectius, etc.) d’aquesta manera la gent et donarà la benvinguda i et començarà a conèixer. A més, potser podràs descobrir amb sorpresa que tens algun company proper a la teva zona, per a poder quedar, fer sortides, que et donin/donis un cop de ma, etc.
Referent als adhesius de Catalands espero que algun membre dels Senglars4x4 diguin la seva, perquè em sembla que l’idea va sortir d’allà.
¿Ja has resolt els problemes de duresa del canvi del Disco?
Benvingut i salutacions des de Sant Pere de Vilamajor (Barcelona), als peus del Montseny.
Carles (GASSMAN)
Bon dia a tots, jo tambe me apuntaria si es fes una tirada nova d aquets adhesius.
Tambe crec que demanan permisos amb els primers que van tenir la idea de formar aquest club estarian encantats de que tires endavan.
Podriem intentar-ho? Si algu mes s animes que contes amb mi per lo que faci falta.
Salut i que no facin pistes dels camins.
Si, aixo va sortir de Senglars 4x4. Pero fa força temps que el tema esta molt parat.
No se si auria cap problema en que algu altre ho fiques en marxa un altre cop.
Els adhesius que tinc van sortir d'alli, de Senglars...........
Pero que si algu vol el diseny, i encarregar-se de fer una tirada d'enganxines, li puc enviar una per a que l'agafi com a model.
Saluttttt
Home pues jo si no hi ha problem amb els companys de seglars 4x4 m agradaria fer una tirada de adhesius per qui en vulgui
Bones 109LRS si em pots passar el logo per privat miraria de fer uns quants adhesius.