Forum
Land Rover Party 2012
Ya estan obertes les inscripcions.
http://www.landroverparty.com/
Dorsal 12
A dar guerra con el Tortuga!! Se me hacía más caro el evento, bajaron precios??
Igual hacemos guardiola...
Saludos
Bones
Jo estic "acollonit" sembla ser que, del 15 de setembre al 15 d octubre, m haure de desplaçar als Alps per feina, la qual cosa, es positiva per que es feia, pero vol dir que podria ser que em perdes la Party :'( veurem que passa finalment.....
Hola, estic pensant en anar-hi, però no se de que va. La meva intenció es anar amb la dona y els nens i el càmping només l'han vist a les pelicules. Sabeu si hi ha algun hotelet que estigui be a preus continguts? Algú te pensat en anar-hi?
Gràcies.
Salutacions.
Hola Tarod, com pots veure possibilitats en teniu moltes: un sol dia, anar a dormir a casa i tornar a l’endemà, dormir amb tenda a la zona d’acampada, hotel, etc.
Personalment l’opció més “Landrovera” es gaudir de l’acampada, així pots gaudir de tot el bon ambient i dels companys al màxim d’hores. Si sou dels de complir els horaris de son i voleu estar una mica més tranquils, potser el millor es plantar la tenda en una zona una mica apartada dels grupets més “crítics” i amb ganes de gresca fins a altes hores de la matinada. Ara bé, si us va la marxa i us voleu fer un fart de riure només cal que planteu el campament propers a la carpa de Club. La gresca està assegurada... 😉
Carles (GASSMAN)
Allà hi serem, i com l'scattrack ens estrenarem a la party
+1 ;D
Ja tinc numero de dorsal pel diumenge, aixi mirerem que tal van las BF AT 245.70.17. :blob1:
jo ja estic a punt per apuntar-me, falta que m'hi posi. Aquest any baixarem amb amb 3 rr classic, 1 rr sport i un disco 3. Farem una bona acampada i amb moltes ganes de pistes marrons!!!
Bones
Encara no se si la feina m hi deixara anar, 😮 estic esperant resposta ::) a veure que passara, aixo si, per poc que pugui alli estarem!!!!! 😉